X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מג'יק הדואלית משיקה פלטפורמה מהפכנית לפיתוח יישומים ארגוניים למובייל הכוללת תמיכה גם באנדרואיד וב-iOS
▪  ▪  ▪

מג'יק תעשיות תוכנה (נאסד"ק: MGIC), ספקית גלובלית של פתרונות פיתוח יישומים ואינטגרציה עסקיים מבוססי ענן ומובייל, מכריזה על השקה של פלטפורמת יישומי המובייל שלה עבור אנדרואיד ו- iOS, המצטרפת לתמיכה הקיימת בבלאקברי ו-Windows Mobile.
מהפכנותה של הפלטפורמה מתאפיינת במתן פתרון מקיף וכולל לפיתוח יישומים ארגוניים, כאשר בניגוד למקובל כיום בשוק- מאפשרת תמיכה מקיפה במגוון סביבות ריצה ומערכות הפעלה, במאמץ פיתוח חד פעמי גם עבור צד הלקוח וגם עבור צד השרת, תוך מתן מענה מתקדם בתחום אבטחת המידע. לצד יתרונות אלו מציעה מג'יק לארגונים שמירה על גמישות גבוהה ויכולת בחירה בפיתוח למספר סביבות ריצה מובילות, כגון: יישומים טבעיים (Native), יישומים מבוססי דפדפן (HTML5) וכן יישומים היברידיים.
גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג'יק: "הצמיחה המהירה של שוק המובייל הארגוני מהווה הזדמנות גדולה עבור מג'יק בפרט ועבור עולם התוכנה האירגוני בכלל. הטכנולוגיה החכמה של מג'יק, המותקנת במאות אלפי ארגונים בעולם, מאפשרת לנו להציע מענה מקיף ומהפכני ליישומי מובייל, גם עבור פלטפורמות iOS, ואנדרואיד הפופולריות. הפלטפורמה של מג'יק מאפשרת לנו להציע ללקוחותינו יתרון עסקי, בהשוואה לפיתוח במוצרים מתחרים. בנוסף אנו מאפשרים לארגונים לקשר ולחשוף, באמצעות מכשירי מובייל, מערכות מידע ארגוניות קיימות כגון:SAP, Oracle Salesforce.com, Microsoft, IBM ו Google.
ארגונים ובתי תוכנה רבים בעולם כבר הטמיעו בהצלחה יישומי מובייל ארגוני על אנדרואיד ו iOS בעזרת הפלטפורמה של מג'יק. לקוח אחד כזה הוא SAGE השוויצרי - ספק מוביל של תוכנה פיננסית כוללת וחדשנית, המספק פתרונות פיננסיים עבור מנהלי תיקים, ברוקרים, סוחרים ואנשי מקצוע פיננסיים אחרים. ז'אן לוק פרימונט, מנכ"ל SAGE: "המענה של מג'יק מספק לנו את הגמישות לה אנו זקוקים עבור פיתוח מהיר וקל לכל הפלטפורמות הניידות. יישום הטכנולוגיה של מג'יק מאפשר לנו לשפר באופן משמעותי את איכות המוצרים שלנו, ולספק ערך רב יותר ללקוחותינו הזקוקים לגישה ניידת מהירה, אמינה ומאובטחת למערכות הפיננסיות שלהם".
לקוח נוסף הוא Dove Tree Canyon, ספק אמריקני מוביל של מערכות לוגיסטיות. ביל וו, נשיא Dove Tree Canyon: "השימוש המוצלח בטכנולוגיה של מג'יק על מכשירי Windows Mobile, מוכיח לנו כי הפלטפורמה ליישומים ארגוניים ניידים של מג'יק היא הבחירה הטובה ביותר מבחינתנו, ואנו שמחים להרחיב את השימוש בפלטפורמת מג'יק גם למכשירי iOS ו-Android. הגמישות של פלטפורמת היישומים של מג'יק מאפשרת לנו לפתח פתרונות מלאים המותאמים אישית למשתמש הקצה שלנו במהירות המירבית ובמשאבים מינימליים ".
ב-19 ביוני, תארח מג'יק סמינר מקוון (webinar) משותף עם ז'אן לוק פרימונט, מנכ"ל SAGE, ועם ג'פרי המונד, אנליסט בכיר בפורסטר, בו יוצגו "פתרונות אמיתיים לבעיות מובייל ארגוני".
אודות מג'יק תעשיות תוכנה
החברה מפתחת פלטפורמת פיתוח יישומים ואינטגרציה. לחברה 14 משרדים בעולם ונוכחות בלמעלה מ-50 מדינות עם רשת גלובלית של שותפים עסקיים, עצמאיים בתי תוכנה, אינטגרטורים, יועצים ושותפי OEM. הטכנולוגיה של החברה מאפשרת ללקוחות ולשותפים עסקיים למנף את יכולות מערכות המידע הקיימות בארגונים ולאפשר להם להתמקד בפיתוח הליבה העסקית. הטכנולוגיה של חברת מג'יק והאסטרטגיה העסקית שלה זוכים להכרה ע"י אנליסטים מובילים בתעשיה. לחברת מג'יק שותפויות עסקיות עם יצרניות תוכנות IT מובילות כגון: SAP, salesforce.com, Oracle ו –IBM. לאתר החברה: www.magicsoftware.com

תאריך:  16/05/2012   |   עודכן:  17/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מג'יק מתרחבת לאנדרואיד ואייפון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעל שביט
המלצות מיקב הרי גליל, קיבוץ יראון
ירון לוקר
לונדון בתל אביב: תיאטרון הסמטה יקדיש השנה את פסטיבל האביב הישראלי לתרבות הבריטית
יוני לובלינר
שותפות אקדמיה קהילה: אגף הרווחה בעיריית צפת וסטודנטים מהמכללה האקדמית צפת למען משפחות חד-הוריות
איימי קניגסברג
צוות המנהלים הושלם ע"י סגני נשיא חדשים לשיווק ומכירות על-מנת להאיץ את הצמיחה ולהרחיב את מערך המכירות הגלובליות
תקשורת המטבחון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il