X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
בישראל נפגעים מדי שנה כ-370 רוכבי אופניים, מרביתם בשל העובדה שנהגים לא מבחינים ברוכבים בזמן. שימוש במחזירי אור יגביר את הנראות של רוכבי האופניים ויצמצם את הסכנות הנשקפות להם מצד כלי רכב
▪  ▪  ▪

רז מלכי, מנכ"ל חברת הסטארט-אפ הישראלית CycleBe, שפיתחה אפליקציה חדשנית המאפשרת לנהגים לקבל התראה על התקרבות מסוכנת לרוכבי אופניים בשולי הדרך, הביע את תמיכתו בהצעת החוק החדשה לשיפור בטיחות הרכיבה על אופניים בכבישי הארץ.
הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת החוק שיזמו חברי הכנסת זאב ביילסקי ויריב לוין להקשחת כללי הנסיעה באופניים בישראל. החוק יאסור על כלי רכב ממונעים לנסוע בצמידות לרוכבי האופניים ויחייב אותם לשמור על מרחק של 1.5 מטר לפחות מרוכב האופניים. כמו-כן, במקרה של פתיחת דלת בשולי הכביש ופגיעה ברוכב - האחריות תוטל על נהג כלי הרכב.
במקביל יחייב החוק, שהוגש בשיתוף ארגוני רוכבי האופניים, את הרוכבים לענוד מחזיר אור בזמן נסיעה בכביש. הצעת החוק צפויה ככל הנראה לעלות להצבעה בכנסת בקריאה טרומית במהלך השבוע.
"כל רוכב אופניים בישראל שעולה על הכביש מודע לסכנות הנשקפות לו מצד נהגי רכב. ולכן כל חקיקה שמקדמת את בטיחות רוכבי הכביש הינה מבורכת", אמר רז מלחי, מנכ"ל CycleBe. "אין כל ספק שמהלך שיחייב נהגים לשמור מרחק מרוכבי האופניים הנעים בשולי הכביש עשוי להביא להפחתה של תאונות הדרכים שבהן מעורבים רוכבי אופניים. ההחלטה שלנו להתמקד בפיתוח אפליקציה שתחזק את הנראות של רוכבי האופניים נובעת, אף היא, מההכרה בכך שאחת הבעיות העיקריות היא חוסר המודעות של הנהגים לקרבה המסוכנת לרוכבי האופניים".
מנתונים שפרסמה עמותת אור ירוק עולה כי בישראל נפגעים בשנה בממוצע כ-370 רוכבי אופניים. הממוצע השנתי של הרוגים כתוצאה מתאונות אופניים עומד על כ-16 רוכבים. דוח שפרסמה הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מצביע על כך כי אחד הגורמים המרכזיים לתאונות בהן מעורבים רוכבי אופניים בסביבת כביש, הוא העובדה שהנהג לא מבחין ברוכב האופנים בזמן.
CycleBe היא אפליקציה חדשנית המאפשרת לרוכב האופנים לשדר, בזמן אמת, את מיקומו על הכביש לנהגים המתקרבים. האפליקציה נועדה להגביר את תחושת הבטיחות של הרוכבים באמצעות שידור ישירות למערכת הניווט של הרכב.
את אפליקציית CycleBe ניתן להוריד ללא תשלום בחנויות היישומיםGoogle Play ו-Apple App Store. כל שנדרש מהרוכב לעשות הוא להפעיל את האפליקציה עם היציאה לרכיבה ובאמצעות טכנולוגיית GPS מתקדמת, יקבלו נהגים העושים שימוש במערכות של טלמפ התראה על מיקום הרוכב על הכביש בכל רגע נתון.
נהגים, המצוידים בגרסה מתקדמת של שירותי הניווט של סלקום, פלאפון, פרטנר ומירס מקבלים כיום אוטומאטית התראות על רוכבי אופניים, בדומה לאופן שבו מתקבלות התראות על מצלמות מהירות. האפליקציה של CycleBe צפויה לפעול בקרוב גם במערכות הניווט של iGO בישראל.
אודות CycleBe
חברת CycleBe מפתחת אפליקציות המיועדות להביא לשיפור ברמת הבטיחות של רוכבי האופניים ולשפר את תחושת הביטחון של הרוכבים ובני משפחותיהם.
באמצעות שימוש בטכנולוגיית GPS מתקדמת משדרת האפליקציה בזמן אמת למערכות הניווט ברכב ומאפשר לנהגים לקבל התראה מוקדמת על התקרבות לרוכב אופניים בשולי הכביש.
להורדת האפליקציה ניתן לגלוש לאתר של CycleBe בכתובת [קישור]

תאריך:  23/05/2012   |   עודכן:  29/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
CycleBe: החוק להגברת בטיחות צעד חשוב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ירון לוקר
הכנס הבינלאומי בנושא הגירה ושילוב חברתי מתקיים במרכז האקדמי רופין, בין 21 –23 במאי    הכנס הוא חלק מפעילותו של המכון להגירה ושילוב חברתי, שהוקם לפני כשש שנים במרכז האקדמי רופין
דקלה חנן
חברת פומה העולמית גאה להכריז על הקמת חברה-בת בישראל, בבעלות ובשליטה מלאה בכל הקשור לפעילות העסקית שלה בארץ
מוטי שוימר
ה-Virtex-6Q הוא המוצר הראשון של זיילינקס המציע יכולת הגנה מפני זיוף שהינה קלה לאימות, כדי להילחם באיום ההולך וגובר של התקנים מזויפים החודרים למערכות אבטחה בכל רחבי העולם
חמי כהן
מעל 300 תורמים ובכירי הקהילה היהודית-ישראלית בוושינגטון התכנסו לחניכת סניף נוסף של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF)
יונתן רוזנברג
כך עולה מדוחות הסיכום לרבעון ראשון 2012 אותם הנפיקה החברה לבורסה. עוד נמצא כי הכנסות הרבעון לחברה הסתכמו בכ-34.7 מיליון ש"ח המהווים גידול של כ-28% בהכנסות לעומת התקופה המקבילה אשתקד
רשימות נוספות
שמונת בני משפחת אטיאס נהרגו בתאונה  /  עידן יוסף
מהירות מירבית, טכנולוגיה וצנצנת שוקולד  /  איתמר לוין
ברמנית נתפסה כשהיא נוהגת בשכרות   /  זיוון פריידין
לאבד את הבלמים  /  אפרים הלפרין
אולי די?!   /  מיכל גרינברג-כהן
הנהג הערבי בישראל  /  יחיאל (חיליק) רוזמן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il