X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מוצר אבטחת הסייבר של חברת FireEye נבחר על-ידי תוכנית ה- TiE50 בעמק הסיליקון כמוצר החדשני בתעשיה חברת FireEye מיוצגת בישראל על-ידי חברת InnoCom
▪  ▪  ▪

חברת FireEye (פייראיי), המובילה בתחום עצירת מתקפות הסייבר הממוקדות (APT), והמיוצגת בישראל על-ידי חברת InnoCom מקבוצת אמן, הודיעה כי מערכת ההגנה בפני נוזקות שלה FireEye Malware Protection system (MPS) נבחרה כמנצחת לשנת 2012 בתוכנית ה-TiE50 היוקרתית הודות לגישה החדשנית ולמובילות בסיוע לארגונים ורשויות ממשלתיות במלחמה נגד התקפות סייבר. ארגון TiE הינו ארגון ללא מטרות רווח המקשר בין יזמים למקצוענים בעולם ההייטק.
תוכנית ה- TiE50 היוקרתית מעמק הסיליקון האמריקני בוחנת אלפי חברות הזנק (startups) מרחבי העולם ומעניקה פרסים והכרה על הצטיינות. המוצר של FireEye נבחר מתוך יותר מ-2100 מתמודדים ו-131 פיינליסטים, לאחר תהליך ארוך בן מספר שלבים. בצוות השופטים ישבו יזמים בולטים, אנשי קרנות הון סיכון ובכירים בתעשיית ההייטק.
מוצר ה-MPS של FireEye מסוגל לעצור ביעילות התקפות מתקדמות כגון מתקפות סייבר ממוקדות (APT), המצליחות לחמוק מכל מנגנוני האבטחה המסורתיים, מבוססי החתימות, ומסכנות את מירב הרשתות הארגוניות כיום. המוצרים של FireEye, להגנה על קבצים, על הרשת ועל הדוא"ל, הינו הפתרון המלא היחיד כיום לעצירת איומים מורכבים ברשת, בדואר הארגוני ובקבצים משותפים.
הפלטפורמה של FireEye מציעה אבטחה משולבת ומתקדמת העושה שימוש בכלי אנליזה לעצירת המתקפות ושימוש במנוע וירטואלי מתקדם להרצת קבצים הנחשדים כנגועים.
"ההכרה של TiE50 בפלטפורמה של FireEye נותנת משנה-תוקף להכרה של ארגונים רבים ביכולות של המערכת שלנו בעצירת האיומים המתוחכמים ביותר", אמר אשאר עזיז (Ashar Aziz), המייסד, המנכ"ל ומנהל הטכנולוגיות הראשי של FireEye. "פלטפורמת FireEye מתמודדת בהצלחה עם איומים שונים ובכל שלב בהתקפה. אנו גאים להיות החברה המובילה בתחומה, המסייעת לארגונים מובילים, בכל המגזרים, להגן על הרשתות שלהם".
על FireEye
מערכת ההגנה בפני נוזקות (malware) של חברת FireEye האמריקנית הינה הדור הבא במערכות הגנה בפני נוזקות ואיומים מתקדמים, התקפות zero-day והתקפות APT. הפתרונות של FireEye מתווספות להגנות אבטחת מידע מסורתיות, כגון חומות אש רגילות וחומות אש מהדור הבא (NGFW), IPS, אנטי וירוס ו- web gateways, אשר אינן מסוגלות לעצור נוזקות מתקדמות וכך משאירות חורי אבטחה מהותיים ברשתות הארגוניות.
איומים מתקדמים ממשיכים להתחדש ולעשות שימוש מתוחכם ב-exploits כדי לעקוף את תוכנות אבטחת המידע המסורתיות. גניבת מידע, ריגול קיברנטי, חבלה במערכות ובמידע הם רק חלק מהתרחישים המתקיימים כיום בהתקפות מסוגים שונים.
על InnoCom
חברת InnoCom הינה Value Added Distributor המייצגת בישראל חברות IT אמריקניות מובילות ומתמקדת במכירת מוצרי טכנולוגיה חדשניים לשוק ה-IT הישראלי. מאז הקמתה עובדת החברה עם יצרניות מובילות ועם שותפים מקומיים מובילים לביצוע הטמעות מוצלחות של טכנולוגיות IT חדשות. חברת InnoCom הינה שותפה עסקית של קבוצת אמן.
אינוקום מציעה מוצרים ופתרונות לתחומי אבטחת רשתות, אופטימיזצית WAN ושירותי ניהול מבוססי ענן. יחד עם השותפים העסקיים שלה, אינוקום מציעה את הפתרונות המתאימים ביותר ללקוחותיה, על-מנת שאלה ייהנו מיתרון תחרותי דרך חדשנות טכנולוגית.
למידע נוסף, בקרו באתר החברה בכתובת www.innocom.co.il

תאריך:  29/05/2012   |   עודכן:  29/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מוצר FireEye נבחר למוצר החדשני בתעשיה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענת דאוס
רשת טיב טעם תקדיש את חודש יוני לפסטיבל חגיגות הבירה בסניפים, במסגרתו תשווק מגוון רחב של בירות איכותיות ובלעדיות מהארץ ומהעולם    תצא במבצעים אטרקטיביים על מגוון הבירות ומוצרים משלימים לבירות, תעמיד דוכני טעימות בסניפים ועוד
אסף דרגן
חברת Good Technology הוצבה ברביע המובילים של גרטנר בתחום ניהול המכשירים הניידים (MDM)
אסף דרגן
רמת הפרודוקטיביות של העובד הנייד ממשיכה לעלות 60 אחוזים והם מדווחים על 50-60 שעות עבודה בשבוע
יוני לובלינר
צמרת המשפט בישראל תשב תתכנס במכללה האקדמית צפת 'במשפט המבוים השנתי' – שיתקיים בבית הספר למשפטים של המכללה
יוני לובלינר
ספרות, אמנות ומוזיקה והקשר ביניהם, ביום עיון במכללה האקדמית צפת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il