X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
לקראת 'יום ללא עישון' שיצוין ב-31/5: 'אברהמסון' המובילים את תחום הגמילה מעישון מזה 27 שנים משיקים סדנת העצמה והעשרה כהמשך למי שנגמל מעישון
▪  ▪  ▪

בתאריך ה-31 במאי יציין ארגון הבריאות העולמי את "יום ללא עישון". מטרתו של יום זה היא להעלות על סדר היום העולמי את מגיפת העישון ולהגביר את המודעות למניעת תמותה ותחלואה ממחלות הנגרמות בעקבות עישון.
לקראת 'יום ללא עישון' משיקים ב'אברהמסון' סדנת המשך לנגמלים מעישון הנקראת "סוד ההצלחה של ההצלחה". הסדנה מיועדת להעשרה והעצמה של הנגמלים, במטרה ללמד כיצד לקחת את העוצמה מהצלחת הגמילה אל מקומות נוספים בחיים.
במשך 27 השנים האחרונות 'אברהמסון' הבינו כי התמכרות מחלישה את האדם, וכי הגמילה מעצימה אותו. מכאן, הגמילה מעישון היא לא רק החלטה רציונאלית הבאה להיטיב עם בריאות המעשן ואיכות חייו, אלא מעגנת בתוכה משמעויות רגשיות רבות עבור הנגמל ואפשרות לוותר לא רק על הרגל שלילי אלא לבצע שינוי מוחלט ולהחזיר את השליטה לחייו.
ההתמכרות לסיגריות, בדומה להתמכרויות אחרות, מייצגת משמעות פסיכולוגית מסוימת של אובדן שליטה בחלק נקודתי בחייו של המכור. הגמילה מעישון מאפשרת לחזור ולקחת שליטה על החיים, להתנהל ממקום של בחירה ולא כפייה ותחושת שחרור מכבלי ההתמכרות. הליך הגמילה מעישון של אברהמסון, וסדנת ההעצמה הייחודית לאחריו, מציגים בפני הנגמל אתגר חדש ופרספקטיבה רגשית חדשה לצד רעננות פיזית, חזרתם של חוש הטעם והריח, היעדרו של קוצר נשימה וריח לא נעים ותחושת התגברות, הצלחה ובריאות.
סדנת ההעשרה וההעצמה מועברת על-ידי אור אלמוג, מרצה ומנחה להתפתחות אישית בשילוב אמנויות שעברה בעצמה גמילה מעישון עם אברהמסון. הסדנה משלבת דינאמיקה קבוצתית בשילוב תנועה, יוגה, צחוק וטכניקות מעולם הפסיכודרמה, ומעניקה כלים לחשיבה מעשית חיובית המסייעים לנגמלים לקחת את העוצמה שבהצלחה בגמילה אל תחומים נוספים בחיים.
אברהמסון מובילים את תחום הגמילה מעישון, מסוכר ומגלוטן מזה 27 שנים. אברהמסון מטפלים בדרך ייחודית וטבעית שפותחה על ידיי המומחה לגמילה מהתמכרויות אהוד אברהמסון. בין לקוחות אברהמסון ניתן לראות את: חברת חשמל, בזק, חבר, משרד הביטחון, כלמוביל, ארגון נכי צה"ל ועוד.
באברהמסון נגמלו אלפי אנשים ביניהם מוכרים רבים: דידי הררי, יהודה ברקן, משה דץ, גיל ססובר, ח"כ איתן כבל, אלדד זיו, ירין קימור ורבים אחרים.

תאריך:  29/05/2012   |   עודכן:  30/05/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 איתן כבל / Eitan Cabel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לרגל יום ללא עישון: סדנת המשך לנגמלים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תקשורת גלאי
אולימפיה, החברה הקנדית שבבעלות משפחת רייכמן, הינה אחת מחברות הפצת האריחים הגדולה בעולם. במסגרת ההסכם, תרכוש אולימפיה אריחי 'נובו' שיופצו לחנויות, קבלנים וישירות לפרויקטים ברחבי צפון אמריקה וקנדה
עדי אדרי
ממחקר שנערך ע"י ביטוח ישיר באמצעות מכון ברנדמן עולה כי 86% חושבים כי רמת החיים של משפחתם תיפגע לאחר מותם, 53% כלל לא יודעים מהו סכום הפיצוי שישולם למשפחה במקרה מוות, 51% לא יודעים כמה הם משלמים עבור ביטוח החיים שלהם, רק 16% טוענים שהם מבוטחים על מיליון ש"ח ויותר
לאה ליברמן בנדר
הערכה היא כי בקיץ שנה זו יותר מ -60,000 בני נוער יבקשו לעבוד בחופש הגדול
עופרה מור
120 טכנולוגיות חדשניות בתחומי ה ICT    12 ביוני, יום ג', ביתן 1, מרכז הירידים, תל אביב    שווי הציוד שיוצג בתערוכה מוערך בכ-30 מיליון שקלים
אסנת זיידלר
מגדל מייעלת את עבודת הסוכן ושומרת על הסביבה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il