X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
שיתוף הפעולה מאפשר ליישם בקלות חתימה אלקטרונית מאובטחת ומאושרת
▪  ▪  ▪

בינת מערכות תוכנה מקבוצת רד בינת וחברת ARX הכריזו על שיתוף פעולה עסקי במסגרתו יוכלו לקוחות Nintex Workflow, מערכת לניהול תהליכים מבית בינת תוכנה, ליישם את מערכת החתימה הדיגיטלית CoSign® של ARX.
CoSign מאפשר לכל ארגון ליישם בקלות ובפשטות חתימה אלקטרונית מאובטחת ומאושרת, בעלת תוקף על-פי חוק החתימה האלקטרונית בישראל ועל-פי תקני ה-FDA. CoSign מתממשק באופן מובנה ל-Nintex Workflow המבוסס פלטפורמת SharePoint 2010, וחוסך את הצורך בהתקנת חומרה או תוכנה ייעודיים בצד החותם.
הממשק הייחודי של CoSign ל-SharePoint ו-Nintex Workflow מאפשר לשלב באופן פשוט פעולות חתימה דיגיטלית בתוך מנגנון ה- workflow.המשתמשים חותמים מתוך מערכת ה- SharePoint על המסמך כחלק מתהליך סבב האישורים האוטומטי ובכך נחסך הצורך להדפיס את הנייר ולחתום עליו ידנית.
חתימה עם CoSign אפשרית על כל סוגי המסמכים בצורתם המקורית, כולל קבצי PDF, Word, Excel ו- InfoPath.
CoSign הוא הפתרון היחיד המאפשר חתימה על טפסי InfoPath, (תוכנת הטפסים מבית מיקרוסופט), ריבוי חתימות על מסמך אחד, וכן סנכרון משתמשים עם Active Directory (ספריית המשתמשים בארגון), דבר המאפשר הוספה והורדה של חותמים במינימום משאבי ניהול. בנוסף, ניתן לשלב חתימות גרפיות בבלוק החתימה הדיגיטלית, כולל הוספת לוגו וחותמות עסקיות.
יובל שיבולי, מנהל מכירות ישראל, ARX: " CoSignהינו מוצר משלים והפתרון היחיד בעולם המתממשק לסביבת Nintex Workflow. בינת מערכות תוכנה מצטרפת לשורה ארוכה של חברות אינטגרציה של SharePoint המשתפות פעולה עם ARX בארה"ב, באירופה ובמזרח.
לירן ליכטשיין, מנהל מכירות, בינת מערכות תוכנה: "שיתוף הפעולה עם חברת ARX מאפשר לנו לספק ללקוחותינו פתרון מקיף , מודולרי ואינטואיטיבי במגוון רחב של תחומים בהם ישנו צורך בחתימות מאושרות כחלק מתהליך העבודה.
בתחומים כגון בריאות, ביוטכנולוגיה, אבטחת איכות, מחקרים קליניים ומחלקות משפטיות נדרשת רגולציה לניהול החוזים , מסמכי המחקר , בקרה ועוד. הפתרון מהווה קפיצת מדרגה ביעילות העבודה (אוטומציית תהליכים) וכתוצאה מכך נחסכים משאבי זמן וכסף רבים.”
אודות ARX
ARX (מחקר אלגוריתמים) הנה ספקית בינלאומית של פתרונות חתימה דיגיטלית, הצפנה ואבטחת מידע עבור חברות מתחום הבריאות, מדעי החיים, ממשל והנדסה. לחברה ניסיון של מעל 20 שנה באבטחת מידע ויישומי חתימה דיגיטלית, והיא מסייעת לעסקים לאבטח, לשדרג ולייעל את תהליכי העבודה שלהם באמצעות חתימות דיגיטליות תוך יישום מנגנוני בקרה הנדרשים ע"י המחוקק ומענה לרגולציה של התעשיות השונות.[קישור]
אודות בינת מערכות תוכנה
חברת בינת מערכות תוכנה בע"מ, מקבוצת רד-בינת, היא בית תוכנה המתמחה בייעוץ, תכנון, פיתוח, עיצוב ואינטגרציה של מערכות ארגוניות. כחלק מקבוצת רד בינת, מסוגלת בינת תוכנה לספק ללקוחותיה פתרונות מלאים בנושאי מחשוב ותקשורת מחשבים.
בין תחומי ההתמחות של החברה: ניהול ידע, כולל פיתוח והטמעת SharePoint 2010, פיתוח אתרי אינטרנט, אינטראנט ומערכות ניהול תוכן. יתרונה מתבטא ביכולת הניתוח המבוססת על לימוד מעמיק של הסביבה העסקית והארגונית של לקוחותיה.
בנוסף מתמחה בינת מערכות תוכנה בפיתוח מערכות לעולם ה- video management, מערכות בתחום ה- HLS ועולם הטלפוניה.
בינת מערכות תוכנה מובילה בישראל בתחום טכנולוגיות SharePoint והינה שותפת זהב של מיקרוסופט. סל המוצרים המשלימים שמציעה בינת תוכנה לסביבת SharePoint כוללים מערכות Nintex Workflow, כלי לניהול תהליכים, Sitrion – פתרון המתממשק לSAP ומאפשר פיתוח יישומים בסביבת DOT NET בצורה אינטואיטיבית דרך הVISUAL STUDIO ועוד
בחברה מועסקים כ-75 עובדים.

תאריך:  05/06/2012   |   עודכן:  05/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף דרגן
קבוצת אמן חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת פתרונות התוכנה לניהול שרשרת האספקה –מאנטיס ישראל    פעילות מאנטיס בישראל תרוכז תחת קבוצת אמן    שווי השוק בישראל מוערך בעשרות מיליוני שקל
זהר נוי
מג'יקג'ק צופה שעברה כבר את הערכות האנליסטים לגבי הרבעון השני של 2012 אחרי החודשיים הראשונים של הרבעון    התוצאות של יוני רק יוסיפו והתוצאות הכוללות של הרבעון עשויות לעבור את ההכנסה התפעולית של 0.43$ למניה; כלכלה גרועה תמשיך להיטיב עם החברה
עדי וילדר
מעטפת פסטרמה היא רעיון נפלא לכל סלט קר שרוצים להגיש בתור מתאבן מיוחד. השילוב שלה עם סלט האבוקדו המעושן יוצר מעדן מושלם, והכל בדקות ספורות של עבודה!
גלית נאמן
הוצאת "קוראים" משיקה "משימה אפשרית" - המדריך המלא לתזונה נכונה לנערות מאת: ד"ר מאיה רוזמן
עדי וילדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il