X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מרטיני, מותג הוורמוט המוביל בעולם, מחפש את הפרזנטורית הבינלאומית החדשה שלו ומזמין אותך להתחרות על התפקיד הנחשק ולזכות ב-150,000 יורו
▪  ▪  ▪
האודישנים של מרטיני רויאל  [צילום יח"צ ]

לכבוד הקיץ, יוצא מותג הוורמוט המוביל בעולם בקמפיין בינלאומי למציאת הכוכבת החדשה שלו. במהלך הקמפיין ינסו צוותים של המותג הבינלאומי למצוא את נערת מרטיני הבאה שתשמש כפרזנטורית של המותג בקמפיינים הפרסומיים ברחבי העולם.
על-מנת לאפשר לכמה שיותר נשים להציג את מועמדותן יערך הקמפיין השיווקי של מרטיני דרך פלטפורמת הפייסבוק. המותג שמתהדר בעמוד אוהדים פופולרי במיוחד, המונה 1.1 מיליון אוהדים מכל העולם, יעשה שימוש באפליקציה שנוצרה במיוחד למען הקמפיין. האפליקציה תאפשר לכל בחורה מגיל 25 ומעלה להעלות סרטון של עד 60 שניות, בו היא מסבירה למה היא צריכה להיות נערת מרטיני הבאה.
על התפקיד הנחשק מתחרות משתתפות מ - 32 מדינות מכל רחבי העולם. בכל אחת מן המדינות יערך גמר מקומי אשר יקבע את זהות הנציגה שתישלח להתמודד בגמר הגדול שיתקיים באי איביזה בספרד בחודש אוגוסט 2012.
הפרסים המובטחים לנערת מרטיני העולמית:
150 אלף יורו
12 זוגות נעליים מעוצבות בעיצובו של CHRISTIAN LOUBOUTIN
12 קולקציות אופנה שעוצבו במיוחד מתנת הרשת הבינלאומית NET-A-PORTER
יבואנית האלכוהול, מ.אקרמן, תחפש את נערת מרטיני במהלך חודש יוני, בברים מובילים ברחבי הארץ ובדף הפייסבוק של מרטיני ישראל שיושק בתחילת יוני.
רוצה להיות נערת מרטיני הבאה? עשי לייק לעמוד הפייסבוק הבינלאומי של מרטיני והעלי את הסרטון שלך !
[קישור]
לינק לעמוד הפייסבוק הבינלאומי של מרטיני
[קישור] האינטרנט של מעצב הנעליים כריסטיאן לובטין
[קישור] יורי בוזי הפרזנטור של הקמפיין הבינלאומי 2011
[קישור] - פייסבוק יורי בוזי הפרזנטור של הקמפיין הבינלאומי 2011
[קישור]/ אתר הפרזנטור האיטלקי יורי בוזי
[קישור]/ לינק מוזאון העיצוב בלונדון
[קישור]/ רשת האופנה הבינלאומית NET-A-PORTER
אודות MARTINI:
מוצאו של המרטיני הינו באזור פיאמונטה שבאיטליה, אזור הידוע בתרבות היין המפותחת שלו.
ההזמנה הראשונה של המוצר נעשתה ב 1963 על-ידי מר ברון, איש מכירות של מרטיני, ובין השנים 1871-1900 המכירות של מרטיני ספומנטה הפכו גלובליות.
הזמנות הגיעו משנחאי, איסטנבול, וינה, מקסיקו ואפילו רוסיה. כדי לעמוד בזרם ההזמנות ההולך וגובר, הקימה חברת מרטיני ב-1901 מפעל ייצור חדש במונטצ'ירו. כך סלל סיניור רוסי את המסלול ליצירת מגוון יינות איכותיים ובעלי שם עולמי.
ב-1895 חבר של משפחת רוסי בשם פרדריקומרטינוטי החל מהפכה בתהליך ייצור היין, כאשר הציג שיטה חדשה לייצור ספומנטה. השיטה המהפכנית כללה מיכלי לחץ, תסיסה שנייה תחת פיקוח הדוק על טמפרטורה וביקבוק מיידי. שליטה מוחלטת על תהליך התסיסה אפשרה לסיניור רוסי לשמור על איכות גבוהה ועקבית.
השאיפה למצוינות הובילה ליצירת יין מבעבע ייחודי בעל טעם יוצא מן הכלל.
מרטיני משלבים עשבי תיבול ארומאטיים, פרחים מבושמים, פירות ריחניים, עצים אקזוטיים, שורשים נדירים ותבלינים מקסימים בכדי להעניק את תחושות הטעם והריח הנפלאות והמרהיבות ביותר. בליבה של מרטיני נמצאת הנוסחה הסודית, שנשמרת בקנאות על-ידי אומני מרטיני.

תאריך:  10/06/2012   |   עודכן:  11/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בואי להיות הכוכבת החדשה של מרטיני!
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל איתן
חנויות ומסעדות חדשות נפתחו בשבועות האחרונים בשדרת הקניות היוקרתית "אלרוב שדרות ממילא"    עוד ועוד מותגי יוקרה בינלאומיים ומקומיים עלו לירושלים ופתחו בשבועות האחרונים חנויות בשדרה, וביניהם המותגים הנחשקים: ALCOTT, BIG TOM, Pretty Ballerina, Laline
יוספה תקשורת
רשת סולתם רדד מציעה להתחדש בסט כוסות בירה לכבוד הקיץ ומשחקי היורו בכדורגל
טל סופר
הטכנולוגיה המותקנת במהירות וללא הפרעה לניהול השוטף, חוסכת אנרגיה והוצאות תפעוליות
שירי ליבוביץ
הפתרון כולל אפליקציות לשימוש המשתמשים, תוך כדי שקיפות ניהולית וחיוב על-פי צריכה. היקף הפרויקט הכולל מוערך במאות אלפי שקלים. בהמשך מתוכננת גם הטמעת תחנות וירטואליות עבור הסטודנטים בקמפוס
טל סופר
החברה חתמה על הסכם שת"פ עם חברת Insightera, ועל הסכם הפצה עם חברת Cirruspath
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il