X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
עדי אדרי דוא"ל וגנר-סנדיק אסטרטגיה תיקשורתית תגובות
4! מכל 10 תינוקות עד גיל שנה אינם מקבלים ברזל על-פי המלצות משרד הבריאות!
▪  ▪  ▪
טיפטיפות פריפל 3 [אפרת אשל]

חברת כצט, מהחברות המובילות בתחום הפארמה בישראל ויצרנית ומשווקת מותג "טיפטיפות", ערכה סקר באמצעות מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה, בקרב מדגם של 209 אימהות לתינוקות עד גיל שנה. הסקר העלה נתון מדאיג, לפיו כ-42% מהאימהות בישראל, לתינוקות עד גיל שנה, אינן מאמצות את המלצות משרד הבריאות ואינן נותנות כלל לתינוקן ברזל. באותו הסקר נמצא גם כי רק 36% מהאימהות נותנות לתינוקן ברזל מידי יום, 16% מהאימהות נותנות ברזל לעיתים ו-6% נותנות לעיתים רחוקות בלבד. תוצאות אלו מראות כי 64% מהתינוקות עד גיל שנה אינם מקבלים ברזל במינון המומלץ או שאינם מקבלים ברזל כלל!
ד"ר דורון כרמי, מומחה באנדוקרינולוגיה ורפואת ילדים, התייחס לממצאי הסקר והתריע מפני ההשלכות של אנמיה בתינוקות הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך: "במחקרים וסקרים שנערכו בארץ ובעולם נמצא שכ-20% מהתינוקות ואף למעלה מכך סובלים מאנמיה כתוצאה מחוסר ברזל, החשוב מאד לגדילה ולהתפתחות הפסיכומוטורית של תינוקות. תינוקות ובמיוחד תינוקות מתחת לגיל שנה, נמצאים בסיכון לסבול ממחסור בברזל וכתוצאה מכך - מאנמיה, מאחר שתזונתם של תינוקות אינה עשירה בברזל, חשוב להעשיר את כלכלתם בברזל ולספק להם תכשיר ברזל שימנע חוסר".
מחקרים שנערכו בארץ ובעולם הוכיחו שמחסור בברזל במהלך השנה הראשונה לחיים קשור באחור בהתפתחות הפסיכו-מוטורית של התינוק ובהפרעה בגדילה מאחר שמחסור בברזל עלול לגרום לירידה בכמות ההמוגלובין וכתוצאה מכך לירידה בתפקוד הרקמות. אותם מחקרים הראו כי מתן ברזל בשלבים מוקדמים הפחית את שכיחות המחלות הזיהומיות. על כן, וכפעולה מונעת, משרד הבריאות ממליץ על מתן תוספת ברזל לכל התינוקות מגיל 4 חודשים ועד לגיל שנה.
אירית אפק, מנהלת תחום תינוקות וילדים בכצט נותנת מספר עצות להקלה על ההורים במתן יום-יומי של ברזל לתינוק:
1. מתן יום יומי של ברזל לאורך תקופה ממושכת מהווה "מטלה" שפעמים רבות נשכחת בתוך סדר היום העמוס גם כך. כדי לא לשכוח מטלה חשובה זו מומלץ להחליט על מקום קבוע ושעה קבועה בה תתנו את הברזל לתינוק.
2. מומלץ לנצל את זמן האמבטיה כזמן הקבוע למתן הברזל. כך
תמנעו מהכתמת הבגדים ומלכלוך מיותר.
3. כדי להקל עליכם ועל התינוק את הפעולה, טפטפו את כמות הברזל הדרושה לתוך כפית ותנו את הברזל לתינוק מהכפית. אין לתת את טיפות הברזל ישירות מהבקבוק.
בשוק מוצעים מגוון תכשירים, תרופות ותוספי תזונה. בבואכם לבחור מוצר נכון ומתאים לתינוקכם, אומרת אפק, יש לעמוד על ההבדלים בין המוצרים השונים, יעילותם ובטיחותם. תרופות למניעה וטיפול באנמיה כטיפטיפות פריפל 3, עוברות סדרת מבחנים ובדיקות במכון לביקורת ולתקנים של חומרי רפואה באגף הרוקחות של משרד הבריאות. התרופות נדרשות לעמוד במבחנים ומחקרים קליניים, להוכחת איכותן בטיחותן ויעילותן בטיפול במחלה.
אפק מחדדת ומסבירה כי להבדיל מתרופות, מוצרי ברזל המוגדרים כתוסף תזונה (להבדיל מתרופה) אינם נדרשים להוכיח את יעילותם ובטיחותם הקלינית ועוברים מסלול בדיקות קצר באגף המזון במשרד הבריאות. תוספי התזונה אינם נדרשים לעמוד במבחני יציבות ודרישות הבקרה מהם נמוכות משמעותית. כיוון שיעילותם הקלינית אינה מוכחת מחקרית, ההתוויה הרפואית שלהם אינה מוגדרת ובפועל אינם יכולים להיחשב כתחליף שווה ערך לברזל כתרופה. כמו-כן, ובניגוד לתרופות, תוספי התזונה אינם נדרשים לעבור מבחני יציבות לאחר פתיחת הבקבוק.
טיפטיפות פריפל 3 מוכח מחקרית כיעיל למניעה וטיפול באנמיה בתינוקות, כבר למעלה מ-25 שנים ומספק לתינוק את כל תצרוכת הברזל הדרושה לו בצורה מדויקת ונוחה. המוצר נהנה מכמה יתרונות חשובים: הוא ניתן לערבוב עם מזון תינוקות, כולל חלב – ללא חשש לפגיעה בספיגת הברזל בגוף, תהליך קליטתו בגוף התינוק הינו ייחודי ובעל מיעוט תופעות לוואי במערכת העיכול וטעמו אהוב על תינוקת. זאת ועוד, את טיפטיפות פריפל 3 ניתן לרכוש בכל קופות החולים, בתי המרקחת ורשתות הפארם ללא מרשם רופא.

תאריך:  14/06/2012   |   עודכן:  16/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סקר שערכה כצט חושף נתון מדאיג:
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
Iron
S.G  |  19/06/12 21:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ירון לוקר
הילה עובדיה-אקרמן
נציגי האוניברסיטאות המדורגות ברשימת 50 המוסדות המובילים בארה"ב ללימודי MBA יגיעו לראשונה לישראל לכנס MBA על-מנת לגייס סטודנטים ישראלים
יח"צ סלברייט
מדובר בהסכם משמעותי לסלברייט בשוק היפני. המערכת מיועדת לחוקרים ואנשי מודיעין בכוחות הביטחון והמשטרה, ולצרכי אבטחה ארגונית וחשיפת מידע אלקטרוני, ומאפשרת שליפה ופענוח נתונים וראיות הנמצאים על גבי מכשירי הסלולר, בתנאי שטח ובזמן אמיתי גם אם מקודדים או אם נמחקו
תקשורת גלאי
קבוצת 'נגב' בניהולו של אבי מוטולה, נכנסה זו השנה השנייה ברציפות לרשימה היוקרתית של ה'סופרבראנדס' 2012' בדירוג גבוה, יחד עם 290 מותגים שסוננו מרשימת ענק של 2,300 שהועמדו לבחירה
שיא בכר
איל כושר מונה למנהל המכירות והפיתוח העסקי בחברת קומטק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il