X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
Ray-Ban - מותג המשקפיים המוביל בעולם ובישראל, חוגג 75 שנה ומשיק מהלך שיווקי רחב בישראל הכולל פעילות גרילה ייחודית וקמפיין חוצות ופעילות בנקודות המכירה בכל רחבי הארץ!
הפעילות כולה תיעשה בהיקף השקעה של כ-2 מיליון ש"ח!
▪  ▪  ▪
קמפיין RAY BAN לחגיגות 75 שנה [ray ban]

קמפיין RAY BAN לחגיגות 75 שנה  [ray ban]
קמפיין RAY BAN לחגיגות 75 שנה  [ray ban]
המותגRay-Ban נולד ב1937 כפיתוח של משקפי שמש שנוצרו בעבור טייסי הקרב של צבא ארצות הברית. עם השנים הפך המותג לפופולרי ואהוב, המציג אופנתיות חדשנות ויחד עם זאת ערכים כקלאסיות ונצחיות ומזוהה עם כל מעצבי הדיעה המובילים מיום הקמתו ועד ימינו, מהנשיא ג'ון קנדי והשחקנים ג'יימס דין ואודרי הפבורן ועד ימינו עם הנשיא אובמה, ליידי גאגא ועוד.
לקראת חגיגות 75 שנה למותג משקפי השמש המוביל בארץ ובעולם Ray-Ban, המשווק בישראל באופן בלעדי על-ידי חברת "לוקסאוטיקה ישראל", משיקה החברה מהלך שיווקי רחב הכולל פעילות גרילה ייחודית, קמפיין חוצות רחב לצד פעילות והשקות מיוחדות בנקודות המכירה של המותג בכל רחבי הארץ.
כצעד ראשוני, החברה תעלה ב -24.6 קמפיין פרסומי רחב היקף תחת הכותרת LEGENDS, באמצעות משרד הפרסום "זרמוןDDB ", שמתבסס על הקמפיין העולמי של המותג לרגל חגיגות יום ההולדת ל-Ray-Ban. הקמפיין בנוי מ-7 תמונות הלקוחות מ-7 עשורים שונים, ומציגות אנשים ברגעים אמיצים ולא שגרתיים ביחס לתקופה, המדגישים את נצחיות המותג לצד המסר העולמי הקבוע שלו - "NEVER HIDE". התמונות כוללות - חיילים משנות ה 30', זוג נאהבים גברים משנות ה-40', זוג רוקד משנות ה-50', נשות חברה מתקופת ג'קי אונסיס בשנות ה-60', ילדי הפרחים משנות ה-70', הסגנון של הפאנק בהשראת מדונה משנות ה-80' וסצינת המועדונים משנות ה 90-2000'.
מחברת "לוקסואטיקה ישראל", יבואנית Ray-Ban נמסר: "המותג Ray-Ban מצליח לשמור על הובלת שוק משקפי השמש העולמי לאורך 75 שנה בכל רחבי העולם. המותג מחזיק באפיל אופנתי ונחשק, דרך מעצבי הדעה המובילים בעולם שבוחרים אותו כמותג המשקפיים האישי שלהם, כולל מעצבי הדעה המקומיים בישראל. אנו גאים לחגוג את יום הולדתו של המותג בישראל במקביל לחגיגות המתקיימות בעולם, ויוצאים בפעילות שיווקית נרחבת שטרם נראתה בישראל לטובת מותג משקפי שמש ובכלל. מטרתנו בפעילות הנוכחית להביא אתRay-Ban לקהלים נוספים תוך התמקדות בקהל הצעיר והאופנתי, שמכתיב את הטון בישראל. בפעילותנו אנו מעניקים לחובבי המותג הרבים בישראל לקחת חלק בפיסת היסטוריה וליהנות לראשונה ממהדורות מוגבלות ודגמים שטרם נראו כמותם בישראל. אנו צופים שהפעילות תעלה את מכירות המותג במהלך העונה הקרובה ותחבר אליו מעצבי דעה ומעריצים נוספים" .
הקמפיין יכלול שילוט חוצות ארצי רחב היקף כולל שילוט ענק על כביש איילון, פוסטר מדיה, מכוונים ותחנות אוטובוס לצד מודעות במגזינים מובילים ועיתונות יומית, שיתוף פעולה עם תוכניות רדיו מובילות וטיפול בנקודות מכירה בכל רחבי הארץ עם חלונות ייחודיים.
כצעד שני, החברה מתכננת שבועיים אחרי עליית הקמפיין, פעילות גרילה ייחודית באמצעות משרד הקד"מ "טרגט מרקט" במסגרתו יחולקו בין לילה עשרות אלפי זוגות משקפי שמש דמויי Ray-Ban, בכל רחבי תל אביב. התושבים שייצאו לרחובות בבוקר אותו יום, ייתקלו במשקפי שמש דמויי Ray-Ban אליהם מחוברים בלונים אדומים עם לוגו המותג, כאשר בבחינת המשקפיים מקרוב ישימו לב למדבקה עליהם האומרת: "באמת חשבת שמישהו ישכח את משקפי הRay-Ban" שלו?", כאשר 30 מתוך עשרות אלפי האנשים יקבלו הזמנה לסור לחנות במרכז תל אביב ולבחור לעצמו משקפי שמש אמיתיות של המותג.
הפעילות החגיגית תקבל גם ביטוי בנקודות המכירה של המותג בכל רחבי הארץ, מרשתות הענק ועד לחנויות הפרטיות, שם ייהנו אוהבי המותג מקולקציה חדשה ורחבה במיוחד לרגל היום הולדת של המותג המגיעה במיוחד לישראל, וכוללת מהדורות מוגבלות ומיוחדות שטרם נראו במחוזותינו, לצד הטבות נקודתיות, וכמובן נראות חובקת של המותג בחנויות.
ray-ban.com/israel
על המותג Ray-Ban""
המותג Ray-Ban, החל בשנת 1937 כפיתוח של משקפי שמש עבור טייסים. בשנת 1939 החלו לשווק משקפיים אלו לשוק הרחב והן הפכו בן לילה מפריט פונקציונלי לאחד המותגים האופנתיים המפורסמים ביותר בהיסטוריה ולטרנד על-זמני. משקפי Ray-Ban ידועים באיכותן הגבוהה של העדשות וייחודו של המותג מתבטא בעקביות העיצובית ושמירה על המודלים הקלאסיים.
אודות "לוקסאוטיקה ישראל"
לוקסאוטיקה ישראל היא נציגתה הרשמית של לוקסאוטיקה העולמית ללוקסאוטיקה מותגים בבעלות מלאה כגון: רייבאן, אוקלי, ווג ופרסול ומותגים ברישיון עיצוב, שיווק והפצה, בינהם: שאנל, בולגרי, ורסאצ'ה, פראדה, דולצ'ה גבאנה, פולו ראלף לורן ועוד. החברה משווקת את מותגיה ברשתות האופטיקה ובחנויות המשקפיים ומשקפי השמש המובילות.
אודות "לוקסאוטיקה" העולמית
לוקסאוטיקה העולמית הינה חברה לעיצוב, ייצור, שיווק והפצה מהמובילות בעולם בתחום משקפי השמש ומשקפי הראייה. החברה משווקת את מוצריה לכ-130 מדינות בכל העולם ומחזיקה בשורה ארוכה של מותגים. מחזור מכירותיה של לוקסאוטיקה העולמית נאמד בכ-5.8 מיליארד אירו.

תאריך:  19/06/2012   |   עודכן:  19/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
Ray-Ban חוגג 75 שנה עם מהלך שיווקי רחב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יח"צ ביו-לייט
מהלך אסטרטגי חשוב לביו-לייט: מרחיבה את אשכול הטיפול במחלות עיניים    חתמה על מזכר הבנות עם חברה אמריקנית לפיתוח שתל תוך עיני לטיפול בגלאוקומה
תומר כהן
כמי שחתום על ארסנל גדול של להיטים, יחגוג דרעי בקיץ הקרוב שלוש-עשרה    עם השקת אלבומו השלושה-עשר
בן ורד
טורניר הגולף הבינלאומי יתקיים ביום שישי במועדון געש
אסף דרגן
קבוצת אמן מבצעת רכישה משמעותית נוספת אשר תגדיל את אחיזתה בשוק הבינלאומי ותרחיב את מגוון מוצריה בתחום ניהול המידע
זהר נוי
GeoEdge מעניקה חסות לפורום מפרסמי התוכן של האיחוד האירופי 2012 AdMonsters בווינה    נותנת החסות בדרגת כסף GeoEdge היא ספקית פתרונות חשובה למפרסמי תוכן אינטרנטי לייעול פעולות הפרסום המסחרי ואכיפת ציות של מודעות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il