X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הפיתוח בוצע במסגרת פרויקט הקמת אתר האינטרנט של הפקולטה לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים המערכת מבוססת SharePoint 2010 היקף הפרויקט כרבע מיליון שקל
▪  ▪  ▪

בינת מערכות תוכנה, מקבוצת רד-בינת, פיתחה מערכת אינטרנטית ייחודית להצגת פרסומים אקדמיים מבוססת SharePoint 2010 של מיקרוסופט. הפיתוח בוצע במסגרת הקמת אתר האינטרנט של הפקולטה לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. האתר תוכנן כך שיישקף את שתי הפונקציות העיקריות של הפקולטה: הוראה ומחקר, וכן ישמש ככלי עבודה לניהול וניטור הידע, עבור הסגל האקדמי, המנהלים, והסטודנטים. היקף הפרויקט מוערך ברבע מיליון שקל.
המערכת, המבוססת SharePoint 2010 של מיקרוסופט , מאפשרת יבוא של מאמרים אקדמיים, מתוך בסיסי נתונים ביבליוגרפיים כמו PubMed ו Web of Science ® ,והצגתם באתר, תוך הצלבת מידע אודות החוקר. יתרונות המודול כוללים בין היתר: אחידות ועידכון שוטף של פרסומי הפקולטה, הצגת הנתונים דרך מערכת אחת בלבד ורשימת הפרסומים המעודכנת.
דרור הרשקו, מנהל מחלקת ניהול ידע, בינת מערכות תוכנה: "המערכת מאפשרת, ע"י הקלדת שם החוקר בלבד, לשלוף את כל המאמרים שפרסם, מתוך בסיסי נתונים שונים, ולהציגם תחת שמו. כך מתאפשר לחוקרי הפקולטה לרפואה, להציג את מחקריהם הרפואיים, באופן מהיר ונגיש, עבור הקהילה הרפואית ומשתמשים נוספים ברחבי העולם. אנו גאים לקחת חלק בפרויקט חשוב ומרתק זה".
עופר דליות, מנהל מכירות בקבוצת ממשלה ואקדמיה במיקרוסופט ישראל: "מנוע החיפוש FAST, ששולב ב-SharePoint 2010, מציע כיום יכולות חסרות תקדים בתחום החיפוש הארגוני, הן במהירות החיפוש והן ברמת הדיוק ורלוונטיות של תוצאות החיפוש כולל איתור מחקרים רפואיים ומידע אקדמי בנפחי מידע עצומים ובצורה מדויקת המתאימה לעבודת הסטודנטים ואנשי סגל בצורה מיטבית , ליכולות הללו חשיבות מיוחדת שבאות לידי ביטוי בפקולטה לרפואה של האוניברסיטה העברית".
שרון לנגא, מנהלת הספרייה הרפואית ע"ש ברמן: "יתרונה העיקרי של המערכת שפיתחה בינת תוכנה, נעוץ בכך שהיא מנצלת את משאבי האוניברסיטה והמאגרים הזמינים לה, להצגת פרסומים אקדמיים בחתכים ובמיונים שונים, בצורה מקצועית וע"פ הצרכים המשתנים. עידכון רשימת הפרסומים נעשה על ידינו".
ד"ר דייגו קרמר, מנהל שלוחת עין כרם, הרשות למחשוב: "הצגה של רשימת פרסומים מעודכנת באתר, משקפת בצורה הטובה ביותר את העשייה המחקרית של המוסד. המאגר שיצרנו, מסתמך על מקורות ביבליוגרפיים ידועים, מתעדכן באופן שוטף ומכיל מאמרים מדעיים, ספרים ופטנטים. הסתמכות על בסיסי המידע הביבליוגרפיים, מאפשרת עידכון שוטף של פרסומי הפקולטה ו"משחררת" בעזרת כלי הSHAREPOINT את החוקר מהצורך לעדכן בעצמו את רשימת הפרסומים באתר הפקולטה".
אתר הפקולטה לרפואה מהווה במה פרסומית ושיווקית של המוסד, המשלבת את המרחב היישומי הפנים ארגוני. מרחב זה כולל פורטל למידה והוראה, פורטל המתמקד בניהול מעבדות מחקר, ופורטל לניהול הפעילות המנהלתית הרוטינית. בזיהוי יחיד יכול חוקר, סטודנט או עובד מנהלה להגיע בקלות וביעילות, לכל היישומים והאתרים, לרבות דואר אלקטרוני, ושירותי קבצים המשמשים אותו בעבודתו השוטפת.
אודות בינת מערכות תוכנה
חברת בינת מערכות תוכנה בע"מ, מקבוצת רד-בינת, היא בית תוכנה המתמחה בייעוץ, תכנון, פיתוח, עיצוב ואינטגרציה של מערכות ארגוניות. כחלק מקבוצת רד בינת, מסוגלת בינת תוכנה לספק ללקוחותיה פתרונות מלאים בנושאי מחשוב ותקשורת מחשבים.
בין תחומי ההתמחות של החברה: ניהול ידע, כולל פיתוח והטמעת SharePoint 2010, פיתוח אתרי אינטרנט, אינטראנט ומערכות ניהול תוכן. יתרונה מתבטא ביכולת הניתוח המבוססת על לימוד מעמיק של הסביבה העסקית והארגונית של לקוחותיה.
בנוסף מתמחה בינת מערכות תוכנה בפיתוח מערכות לעולם ה- video management, מערכות בתחום ה- HLS ועולם הטלפוניה.
בינת מערכות תוכנה מובילה בישראל בתחום טכנולוגיות SharePoint והינה שותפת זהב של מיקרוסופט. סל המוצרים המשלימים שמציעה בינת תוכנה לסביבת SharePoint כוללים מערכות Nintex Workflow, כלי לניהול תהליכים, Sitrion – פתרון המתממשק לSAP ומאפשר פיתוח יישומים בסביבת DOT NET בצורה אינטואיטיבית דרך הVISUAL STUDIO ועוד
בחברה מועסקים כ-75 עובדים. [קישור]

תאריך:  25/06/2012   |   עודכן:  01/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בינת תוכנה פיתחה מערכת להצגת פרסומים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קרן גביש
יונתן רוזנברג
לדברי עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, "יש לקבל החלטת ממשלה שתחייב את כל הרגולאטורים להקפיא כל רגולציה נוספת באופן ראשוני לתקופה בת חצי שנה"
טל סופר
SLQ הינה ספריית המדינה הראשונה בעולם אשר מאמצת מערכת של הדור הבא בניהול שירותי הספרייה. היקפה הכספי של העסקה הינו ארבעה מיליון ש"ח
שירי ליבוביץ
ענת דאוס
הסניף הראשון יפתח ברחוב אבן גבירול בתל אביב בהשקעה של כ-2 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il