X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חודש החוזה עם מיה דגן ונחתם חוזה עם מעצב הפנים ומנחה תוכניות העיצוב דניאל חסון בסך השקעה של 3 מיליון ש"ח
▪  ▪  ▪
מיה דגן ודניאל חסון [צילום אילוסטרציה]

ביתילי, הרשת הגדולה בישראל לריהוט ועיצוב הבית מקבוצת איתני פישמן, הכריזה השנה על מהפכה אסטרטגית שמהותה – מעבר מהתמקדות ברהיטים להתמקדות בעיצוב סגנון חיים, באמצעות מענה כולל בתחום ההום סטיילינג. המהלך החל בשינוי מקורות הסחר והקניינות, עיצוב ופיתוח ישראלי וייצור ייחודי עבור ביתילי במפעלים באיטליה, הודו, אינדונזיה, סין וויטנאם, תמחור חדש ויצירת חנויות קונספט. הבחירה של הלקוח הרבה יותר רחבה ומגוונת, והתוצאה: ביתילי שונה, צעירה יותר, אופנתית יותר ועדכנית, עם אג'נדה עיצובית ברורה המשלבת בין המגמות המובילות בעולם עם הטעם הישראלי.
במסגרת המהלך המקיף הוחלט ליצור מיתוג מחדש, מתיחת פנים ללוגו ויצירת שפה פרסומית חדשה ההולמת את הקונספט. כחלק מהמהלך עלתה ביתילי בשנה שעברה בקמפיין תדמית בכיכובה של השחקנית מיה דגן, תחת הסלוגן "ביתילי, בית ישראלי לעיצוב", ובימים אלה חודש החוזה לשנה נוספת.
על-מנת לחזק את המותג גם בצד המקצועי, הוחלט לאתר פרזנטור שיענה על הערכים החדשים של המותג. כך נבחר דניאל חסון, אחד ממעצבי הפנים המובילים בארץ.
חסון, העוסק בעיצוב פנים לשוק הפרטי והעסקי בארץ ובחו"ל, מטפל בפרויקטים יוקרתיים החל מבתי מלון ועד דירות יוקרה בכפר שמריהו של האלפיון העליון.
חסון הגיש שתי עונות של תוכנית השיפוצים המצליחה "הבית שלך שווה יותר" אשר שודרה בקשת, ערוץ 2. בכל פרק, חסון, יחד עם צוות השיפוצניקיות שלו, משפצים בית אחר שבעליו התקשו למכור אותו, תוך 48 שעות, כאשר המטרה היא להעלות את ערכו.
לדברי אלון דותן, מנכ"ל רשת ביתילי: "במסגרת ההסכם הוחלט כי דניאל חסון יעצב קולקציית רהיטים ייחודית לביתילי שתאפשר לקהל הישראלי לרכוש ריהוט מעוצב ועדכני עם חותמת אישית של מעצב פנים. הקולקציה תביא מגוון אפשרויות וקומבינציות המותאמות לצרכי הלקוח ולמאפייני הבנייה של הבתים בישראל.
בנוסף, יוכשרו צוותים מיוחדים בסניפי הרשת לתת מענה עיצובי מיוחד על הקולקציה המשותפת, יתקיימו מפגשי לקוחות עם דניאל ואף יבוצעו מהפכים במספר בתים במסגרת פעילות מיוחדת של הרשת".
עוד מוסיף דותן: "מדובר בשיתוף פעולה שהוא ראשון בארץ, הרשת הופכת לרשת חכמה יותר ואישית המביאה אל הצרכן פתרונות שלא בהכרח היו נגישים לו (כמו האפשרות לשכור מעצב פנים).
המהלך יבדל את ביתילי באופן מובהק משאר החברות הפעילות בענף, יחדד צרכים וגישה עיצובית ויאפשר "דיבור" ויצירת תקשורת עם הצרכן הישראלי. שני פרזנטורים שמציעים שתי גישות הוא מהלך שטרם בוצע בענף הקמעונאות בכלל ועיצוב הבית בפרט".במהלך הושקעו 3 מיליון ש"ח.

תאריך:  26/06/2012   |   עודכן:  30/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לראשונה - שני פרזנטורים לרשת ביתילי!
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ירון לוקר
ניר חלווה
לקראת החופש הגדול, רשת הסושיה מציעה לילדים סדנת סושי בסניף הרשת בהוד השרון
אורי נוי
גיזמוקס הישראלית מציגה כלים המאפשרים לארגונים להרחיב את היישומים העסקיים שלהם לסביבות ענן ומובייל מבוססות HTML5
ענת פרידמן
את הקמפיין יוביל השחקן שלמה בראבא
מוטי שוימר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il