X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
קונים מזכרות מהאולימפיאדה באמצעות TNT Euroshop: האספנים האולימפיים - איך ניתן להשיג את כל הפריטים הייחודיים של האולימפיאדה הקרובה, מבלי לפשוט את הרגל?
▪  ▪  ▪
מזכרות מהאולימפיאדה [צילום יח"צ ]

בצד הרכישות המוכרות לכולם (טיסות, כרטיסים לאירועים וכו'), משגשגת גם תעשיית המזכרות מהמשחקים האולימפיים. אספני המזכרות וצרכנים חובבי ספורט, ידועים במוכנותם להשקיע זמן וכסף בכדי להשיג פריטים יחודיים הקשורים לעולמות התוכן של האולימפיאדה.
חברת TNT Express, באמצעות השירות TNT Euroshop, מציעה לצרכני מוצרי הספורט מבינכם את הפתרון הקל והנוח לרכישת המוצרים מחנות האולמפיאדה הרשמית תוך כדי חיסכון מקסימלי המגיע עד כדי הפרש של מאות ש"ח. [קישור]/
[קישור]/
רוב הרוכשים אונליין יספרו לכם שאתר שמבצע משלוחים לישראל פותר להם בעיה, מכיוון שהוא מרכז את כל ההזמנה תחת פלטפורמה אחת. אך מה עושים כאשר דמי המשלוח אותם גובה האתר גבוהים בצורה משמעותית מהאלטרנטיבות?
בדיקה השוואתית מגלה כי בעת הזמנת פריטי אספנות מחנות המזכרות הרשמית של המשחקים האולימפיים הקרובים שיערכו בלונדון, נידרש לשלם עבור מכנס וחולצה ממותגים (שוויים- 375 ש"ח לפני משלוח) דמי משלוח של 35 ליש"ט (212 ש"ח) ועוד כ - 60 ש"ח עמלת דואר ישראל, משמע הוצאה כוללת על המשלוח של כ275 ש"ח.
לעומת אפשרות זו, ניצבת האפשרות לבצע את אותו המשלוח לארץ באמצעות שירות TNT Euroshop, כאשר כאן יעמדו דמי המשלוח על 109 ש"ח, וללא עמלות דואר נוספות. עלות החבילה לאחר דמי משלוח, מע"מ ועמלות נלוות- דרך האתר הרשמי 707 ש"ח, דרך TNT Euroshop 544 ש"ח!
זוהי רק דוגמה אחת מני רבות לעובדה שאתרים רבים, בייחוד אתרים רשמיים וממותגים, הבינו שהצרכן "מתעצל" להשוות עלויות של דמי משלוח, וכך הם "גוזרים קופון" נוסף על הצרכן, באמצעות תמחור מקסימלי של דמי המשלוח.
למותר לציין כי בעידן זה של צרכנות נבונה, ושל התעצמות הרכישה אונליין ככלי מיטבי לרכישת פריטים ייחודיים בעלות נמוכה, קיים משנה חשיבות לצורך לבצע השוואת מחירים לגבי כלל הפרמטרים מהם נגזר המחיר הסופי של ההזמנה- וכאמור בדוגמה שלעיל, ניתן בקלות להגיע לחיסכון של מאות ש"ח בדרך זו.
אודי כספי, מנכ"ל חברת השילוח הבינלאומית TNT Express ישראל, מוסר: "בשנה האחרונה אנו עדים לכך שהמסחר המקוון צמח באופן משמעותי ויחד איתו עלתה גם המודעות הצרכנית הנוגעת לתמחור המשלים של העסקה- זה שנוגע בדמי המשלוח, העמלות הנוספות וכו'. אנו ב-TNT Express וכמובן בשירות TNT Euroshop שמנו לעצמנו למטרה לאפשר לכל חובב ספורט ליהנות מהמזכרות הנלוות לאולימפיאדה ולשלם עבורן מחיר הוגן".
אז איך זה עובד? עם ההרשמה לשירות (באתר [קישור]/) מקבל הלקוח כתובת דואר אישית בלונדון. את הכתובת הזו יזין הלקוח באתר האולימפיאדה ([קישור]/) בסיום הרכישה. המשלוח יגיע לכתובת בלונדון, ממנה יועבר על-ידי TNT אקספרס ישירות לבית הלקוח בישראל בתוך 3 ימים בלבד.
לאחר הגעת המשלוח לישראל ושחרורו מהמכס על-ידי TNT אקספרס, תשלח אל הלקוח הודעה לתשלום עבור ההובלה והשחרור ממכס בדואר אלקטרוני. מייד לאחר תשלום ההובלה תגיע החבילה לבית הלקוח באמצעות בלדר של TNT אקספרס.
על השירות ניתן לשלם באמצעות שירות PAYPAL ללא צורך בחשיפת פרטי כרטיס האשראי או בכל כרטיס אשראי אחר. בנוסף הלקוח יוכל לעקוב אחרי המשלוח בכל רגע נתון על-ידי המערכת המתקדמת של TNT אקספרס למעקב אחרי משלוחים.

תאריך:  26/06/2012   |   עודכן:  30/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שיא בכר
קומטק בחרה לשלב את החתימה הדיגיטלית של ComSign בפתרון Infobay שלה
גלעד הראל
חוקרי ESET חשפו תולעת מחשבים מתוחכמת אשר גנבה מסמכים רגישים והעבירה אותם לכתובות אימייל בסין    שיתוף פעולה מוצלח בין ESET לרשויות מנע המשך הפצת התולעת
זהר נוי
על-ידי מלאכים: Brainstorm Cell Therapeutics Inc   
הסוף של ALS?
אורי נוי
ענקית ה-PV הגרמנית SCHOTT SOLAR תחשוף בתערוכת 'קלינטק' בישראל דור חדש של פאנלים סולאריים המתאימים במיוחד לאקלים הישראלי
שלמור תקשורת
חודש החוזה עם מיה דגן ונחתם חוזה עם מעצב הפנים ומנחה תוכניות העיצוב דניאל חסון בסך השקעה של 3 מיליון ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il