X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
משרד האנרגיה והמים בשיתוף רשות החשמל, פותחים בקמפיין רחב היקף
"למה בצהרים? עוצרים את בצורת חשמל"
▪  ▪  ▪
יואב בנאי מככב בקמפיין החדש [באדיבות משרד האנרגיה והמים]

מתחיל משרד האנרגיה והמים, בשיתוף רשות החשמל, היום (יום שלישי, 26.6.12) בקמפיין פרסומי רחב היקף, על-מנת לגייס את הציבור להפחתת צריכת החשמל בשעות העומס, במטרה למנוע ככל הניתן הפסקות חשמל שעלולות להתרחש בעת בצורת החשמל הצפויה בקיץ הקרוב.
השר לנדאו: "משרד האנרגיה והמים פועל במרץ בכל המישורים על-מנת להיערך לבצורת החשמל הצפויה לנו בקיץ הנוכחי. עם הפנים לציבור, ביצענו במהלך השנה החולפת פרויקטים להחלפת מכשירי חשמל ביתיים זוללי אנרגיה במכשירים חדשים ויעילים. פעלנו להגדלת היצע החשמל באמצעים כגון הקדמת ייצור חשמל מאנרגיות מתחדשות וקביעת הסדרי שימוש בגנראטורים פרטיים ומסחריים. במקביל, במסגרת מבצעי 'חסכת-הרווחת', יזמנו פעולות שמטרתן הפחתת השימוש בחשמל באמצעות תמריצי חסכון שונים.
אבל עדיין, התגייסותו של הציבור נדרשת על-מנת שנעבור את הקיץ הזה בשלום. לכן, אנו משיקים היום קמפיין הסברה נרחב הקורא לציבור להירתם, וגם נותן 'טיפים' כיצד ניתן לחסוך בחשמל. אני סומך על הציבור הישראלי שייענה לקריאתנו".
הקמפיין, שבוצע על-ידי לפ"מ (לשכת הפרסום הממשלתית) יכלול פריסה רחבה באמצעי התקשורת (טלוויזיה, רדיו, אינטרנט, ועיתונים מגזרים), ויפנה לכלל האוכלוסיה בישראל, מתוך מטרה על-מנת להגיע לקהל גדול ככל הניתן. את הקמפיין תלווה הסיסמא: "למה בצהרים? עוצרים את בצורת החשמל", והוא יפנה לאנשים בבית בבקשה להימנע משימוש בשעות העומס במכשירי חשמל זוללי אנרגיה שאינם הכרחיים, כמו מכונת כביסה, מייבשי כביסה, מדיח כלים, דוד חשמלי, תנור אפייה וכיו"ב.

תאריך:  26/06/2012   |   עודכן:  01/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קמפיין חדש למשרד האנרגיה והמים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה עובדיה-אקרמן
רד בנד תסייע לפתח סטנדרטים לניהול ותחזוקת פתרונות תוכנה לרכב
שרית גבאי
לקראת עונת החתונות, יבואנית האלכוהול המובילה בישראל, "אקרמן" משיקה מארז שי משודרג של וודקה פינלנדיה קלאסית    המארז מכיל שני בקבוקי פינלנדיה קלאסית 750 מ"ל + בקבוק פלאסק 200 מ"ל מתנה
שרית גבאי
קונים מזכרות מהאולימפיאדה באמצעות TNT Euroshop: האספנים האולימפיים - איך ניתן להשיג את כל הפריטים הייחודיים של האולימפיאדה הקרובה, מבלי לפשוט את הרגל?
שיא בכר
קומטק בחרה לשלב את החתימה הדיגיטלית של ComSign בפתרון Infobay שלה
גלעד הראל
חוקרי ESET חשפו תולעת מחשבים מתוחכמת אשר גנבה מסמכים רגישים והעבירה אותם לכתובות אימייל בסין    שיתוף פעולה מוצלח בין ESET לרשויות מנע המשך הפצת התולעת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il