X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
גרטנר: גם בעידן ה-Big Data, חברת Teradata ממשיכה להוביל את השוק העולמי של ה- Data Warehouse
▪  ▪  ▪

חברת Teradata, החברה המובילה בעולם בפתרונות ניתוח נתונים, המשיכה לשמור גם בשנת 2011 על ההובלה בתחום ה- Data Warehouse ואף הגדילה את הפער על פני המתחרים ביחס לשנה שעברה - כך עולה מהשוואת הדוח השנתי של חברת המחקר גרטנר ( (Magic Quadrantמפברואר 2012 ביחס לדוח מ-2011. הסקר השנתי של גרטנר, מנתח את שוק מחסון הנתונים, בוחן את קצב הגידול שלו ואת הספקים בתחום, על-פי "החזון הטכנולוגי והיכולת ליישם את החזון בפועל". המחקר מוכר בתעשיה כמסמך בר סמכא, החיוני למקבלי ההחלטות טרם השקעה בתחום Data Warehouse / Big Data. תחום אחסון הנתונים עובר כיום שינוי משמעותי עם מהפיכת ה-'Big Data'. מחסני הנתונים נדרשים לטכניקות עבודה חדשות ולשילוב טכנולוגיות מתאימות להתמודדות עם הרבה מידע במבנים מגוונים וחדשניים, מציינים בגרטנר.
"גרטנר בהחלט מודעת להשפעה המהותית שיש ל-'Big Data' כשלב אבולוציוני נוסף בהתפתחות של מחסני הנתונים, תוך שימוש בטכנולוגיות פיתוח חדשניות כדוגמת Aster Data - SQL Map Reduce של Teradata בכדי לתת מענה לסוגי הנתונים בלתי-מובנים (Unstructured) , מבלי שידרש לכתוב קוד בשפות בסיסיות", אומר טל נועם, מנהל החטיבה למערכות מחסני נתונים בחברת מיטווך, נציגת Teradata בישראל.
על-פי גרטנר, קטגוריית "מנהיגי השוק" אותה מובילה חברת Teradataכוללת בתוכה את הספקים והיצרנים המדגימים את רמת התמיכה הגבוהה ביותר במחסני נתונים מגדלים שונים, שיש להם מספר לקוחות גדול והם ערוכים לתת מענה לניהול של מיחסון נתונים בעומסי עבודה מעורבים. המובילים הם גם אלה שנהנים מאמון ושביעות רצון גבוהים מצד הלקוחות ומאופיינים גם בגודל ומורכבות מסד הנתונים. היות שכך, אומרים בגרטנר, רמת הסיכון בהטמעה מוצלחת של מחסן נתונים של גורמים אלה הינה נמוכה במיוחד. בסיס הלקוחות של Teradata ממשיך לצמוח והלקוחות מרוצים מהיציבות, מיכולת הגידול הלינארית ומהביצועים וכל זאת גם אצל לקוחות קטנים/בינונים באמצעות Appliances תחרותיים. ללקוחות המתחילים פרויקטים חדשים בתחום מחסון הנתונים, מודלי הנתונים המובנים של Teradata ממשיכים לספק ערך גבוה ביותר. טל נועם מוסיף עוד כי "הרכישה והמיזוג של חברת Aster Data, מהמובילים בעולם בתחום Big Data, אל תוך חברת Teradata, מאפשרים כיום לחברת מיטווך לספק בישראל קשת רחבה של פתרונות במחירים תחרותיים החל מפתרונות Big Data לארגונים קטנים ועד פתרונות המשלבים בין מחסן נתונים מסורתי של Teradata (או חברה אחרת) ביחד עם Aster Data."
מיטווך, חברת טכנולוגיית המידע הוותיקה ביותר בארץ, היא המפיצה הבלעדית של התאגידים NCR ו-Teradata בישראל. החברה מתמחה בפתרונות מיחשוב יעודיים וכלליים, בפתרונות לשירות עצמי, בפתרונות מחסני נתונים ובפתרונות תקשורת - על מרכיביהם השונים. לחברה מסורת רבת שנים של מחוייבות לאיכות ומצויינות ועל לקוחותיה נימנים אירגונים וחברות רבים, ביניהם מהגדולים והמובילים בכלכלה הישראלית: בבנקאות, בתחומים פיננסיים אחרים, בתקשורת, בקמעונאות ועוד.

תאריך:  28/06/2012   |   עודכן:  30/06/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גרטנר:Teradata מובילה את השוק העולמי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זרביב גל
חברת הדירוג הבינלאומית פיץ' הודיעה על העלאת דירוג בנק ההשקעות הגיאורגי TBC ושני בנקים גיאורגים נוספים
בנימין אליהו
חברת הביטוח הפניקס משיקה בימים אלו את חבילת הביטוח "פמיניקס" - חבילת ביטוח בריאות מקיפה ויחודית לנשים, אשר נתפרה במיוחד עבור צרכי האישה ובני משפחתה
בכר שיא
אוויה מרחיבה את קו פתרונות Customer Experience Interaction Management
גילי עבודי
חדש - אפליקצית פותר התשבצים מבית מורפיקס בשיתוף עם ynet
אבוח שי
הפוסט הבא נועד לעזור לכל אותם יחידים וחברות שמחפשים צורה כל שהיא של פרסום ולא בדיוק מבינים מה בעצם הם צריכים    הסיבה שאנחנו כותבים את זה היא שהרבה פעמים אנחנו מקבלים טלפונים מלקוחות פוטנציאלים שרוצים לרכוש שירותי פרסום אבל ממש לא מבינים מה השירות הנכון בשבילם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il