X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
תנועת "המחנה המשותף", המובילה את המאבק על שוויון בנטל ואת מחאת הבנקים, דורשת מראש הממשלה בנימין נתניהו לפטר את שר האוצר, יובל שטייניץ, בעקבות המלצות ועדת זקן לנושא התחרותיות בבנקים. ראש התנועה, עידן מילר: "הדוח הוא עדות לכך שבשל חיבוק הידיים של שטייניץ הפכה המערכת הבנקאית לשוק אפרפר, בו ריביות העושק הנגבות מהסילמנים של החברה הישראלית מממנות את התספורות של הטייקונים. מדוע איש איננו שוקל הענקת רישיונות לבנקים חדשים כדי להגביר את התחרותיות?"
▪  ▪  ▪

בעקבות דוח זקן שהתפרסם (16.7.12), לפיו מערכת הבנקאות הישראלית מסבסדת למעשה את בעלי ההון וחברות הענק על חשבון העסקים הקטנים ומשקי הבית הפרטיים, קוראת התנועה החברתית "המחנה המשותף", המובילה את "מחנה הפראיירים" ואת "מחאת הבנקים", לראש הממשלה בנימין נתניהו לפטר את שר האוצר, יובל שטייניץ.
"הדוח קובע למעשה כי שר האוצר שטייניץ עמד באפס מעשה ועודד את המערכת הבנקאית לשדוד עניים כדי להכביד את כיסי העשירים, שטייניץ הוא "אנטי רובין הוד" המודרני" אומר יו"ר התנועה, עידן מילר. "בשעה שעמיתו, משה כחלון, העמיק את התחרות בשוק התקשורת והכניס לשוק הסלולר שחקנים חדשים כדי להוריד את הנטל הכלכלי על משקי הבית, שטייניץ מעולם לא הוביל בדיקה רצינית של האפשרות להעניק רישיונות לבנקים חדשים בכדי לחולל תחרות אמיתית בשוק שלו התרומה המשמעותית ביותר למשבר החברתי בישראל. אין מנוס מלהסיק ששטייניץ או בלתי כשיר לעשייה, או עובד למעשה בשירות האינטרסים של הבנקים".
"ההשפעה הכוללת של השריפה המתחוללת במערכת הבנקאית על הציבור הישראלי גדולה בהרבה מאשר השריפה בכרמל. האש החברתית שהציתו ריביות הבנקים המנופחות, שאינן מאפשרות יציאה ממעגל החובות, היא זו ששלחה גיצים שנתפסו במשה סילמן, ואם לא ייעשה מעשה נחרץ לשנות את המצב יהיו עוד מאה סילמנים. על שטייניץ לשלם בכסאו על המחדל שמסכן את הלכידות החברתית בישראל, ועל הבנקים להבין כי אם לא ישנו דרכם הם יהפכו להיות הגורם השנוא ביותר בחברה הישראלית", אומר מילר.

תאריך:  16/07/2012   |   עודכן:  17/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריק בלומברג
ביום שני, ד' מנחם אב, תשע"ב ה-23.7.12 יתקיים אי"ה כנס החינוך השלישי: "חינוך לחשיבה - האתגר והחזון" בהשתתפות אנשי חינוך וטיפול ממכללת "חמדת הדרום" והמרכז לחינוך והתפתחות הילד ע"ש סליגמן מ.א שדות הנגב. הכנס, בהנחיית ד"ר שמרית היימן, יתקיים בבית רבקה שבמועצה האזורית "שדות נגב" ובמכללת "חמדת הדרום"
שרעבי תהל
מסיגי גבול שפלשו למתחם קבר הרשב"י בהר מירון והקימו בו, באופן בלתי חוקי, ארבע סככות רחבות ששימשו לפי החשד כמרכז של פעילות פלילית, פונו בפעילות אכיפה של מפקחי מינהל מקרקעי ישראל, בסיוע כוחות משטרה. הסככות הוקמו ללא אישור ובניגוד לחוק, על אדמות מדינה
שרון שגיא
מופע חדש של להקת פלמנקו נטורל בשם Toma q Toma    הפעם אנו מארחים את הגדולה מכולן Tacha Gonzalez
חלי וינשטיין
קונים כריך של קפה ג'ו ומקבלים חטיף מולטי ויטמין ומשקה ב-1 ש"ח
גלעד הראל
לא חסרות עדויות לכך שמערכות המחשבים של עסקים קטנים מהוות מטרה לפושעי הסייבר. מה תעשו כדי להגן על רשת המחשבים של המשרד שלכם?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il