X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
קמפיין ויראלי חדש מבקש לגייס את יוצאי היחידות הטכנולוגיות של צה"ל, המבוקשים ביותר בענף ההייטק הישראלי המשגשג - בשפה שלהם!
▪  ▪  ▪

מי יודע כמה כמותית יש "יותר"? כל המספרים בין 0 ל-1 או בין 1 לאינסוף-המספרים השלמים? שורת קודים לתוכה הוכנסו מסרים בשפה העברית; שעון מחוגים המורה על השעות בין 0 ל-1 ושואל מהי השעה?
לא, אלו לא שאלות מכשילות במסגרת במבחנים לכניסה לתואר במדעי המחשב באחת הפקולטות המבוקשות בישראל - אלו טיזרים פרסומיים למודעות דרושים לענף ההייטק בישראל.
כיוון שהתחרות בשוק מתרחבת ומחפשי העבודה הופכים לצרכנים מתוחכמים יותר בכלל, ושל הצעות עבודה מותאמות אישית בפרט, יותר ויותר מגייסים מתחילים לחשוב "מחוץ לקופסה" ולחפש דרכים מקוריות להגיע למועמדים מובילים.
לא צריך יותר ממבט חטוף בלוחות הדרושים לגלות כי רוב המודעות המתפרסמות - דומות זו לזו. אם המודעה שהעליתם נראית כמו זו שלפניה - המועמד אותו אתם מנסים לגייס פשוט לא יבחין בכם. בשוק התחרותי של היום מחפשי העבודה רואים עצמם כלקוחות לכל דבר והמעסיקים מבינים שהם צריכים לבדל את עצמם ולבלוט - כבר משלב המודעה, כך אומצו לאחרונה שיטות שיווקיות ופרסומיות המתייחסות למועמדים - כאל שוק יעד. התוצאה: טיזרים ומודעות פרסום בעיתונות וברחבי הרשת הפונות לקהלי יעד ספציפיים.
כאשר הדברים מתייחסים לעולם ההייטק הכה תחרותי, בו נלחמות החברות על העובדים המבריקים ביותר, העסק הופך להיות מהותי אף יותר ונוצר הצורך למשוך את העין עבור המועמדים המבוקשים מכולם.
בחברת Jobinfo הפנימו את המגמה העולמית הזו והשיקו לאחרונה קמפיין ויראלי תחת הכותרת "בין0 ל-1, מדברים בשפה שלך", למטרת גיוס העובדים המבוקשים ביותר בענף – יוצאי היחידות הטכנולוגיות של צה"ל, אלו המוגדרים כחוד החנית של ענף ההייטק בישראל.
לדברי אילנה אחימאיר, מנכ"לית חברת Jobinfo, הפנייה לקהלי היעד נעשתה בדרך ייחודית זו לאור ההבנה שבעידן של היום בו ענף ההייטק המשגשג בישראל הינו בעל שם עולמי, נדרשות מודעות יצירתיות במיוחד לגיוס העובדים המבוקשים ביותר, בוגרי יחידות המחשוב השונות, יחידות 8200 ודומיהן.
"התחרות על תשומת ליבם של מהנדסים ומובילי טכנולוגיה דורשת כל הזמן הסתכלות מחודשת על דרך הפנייה אליהם. אנחנו ב Jobinfo מנסים גם כן לפנות ממקום אחר, לאו-דווקא ממקום של חיפוש עבודה, אלא מתוך העברת המסר שיש להם שותף המלווה אותם לאורך כל הקריירה, ויכול לתת ייעוץ ומידע חשוב בנקודות זמן קריטיות של קבלת החלטות", מסכמת אחימאיר.
[קישור]

תאריך:  17/07/2012   |   עודכן:  17/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שמשון קריסטל
תערוכתו של הצייר ארז רגב תציג 15 עבודות, אשר צוירו בטכניקות של שמן על בד, שמן ואקריליק על עץ, רישומי עפרון על נייר ועבודה אחת אשר צוירה בדיו על עץ.
שמשון קריסטל
תערוכת הקיץ של גלריה ג'ינא מזמנת לקהל חובבי האמנות הזדמנות נדירה להתחיל לבנות אוסף של ציורים נאיביים, כמו גם להעשיר אוסף קיים באמנות נאיבית
שמשון קריסטל
מה מסתתר מאחורי המושג "רכוש נטוש"? איזו היסטוריה אישית ופוליטית חבויה בתוך גרוטאות שנזרקו? ולאן נעלמים כלי הבית שלנו אחרי שאנחנו מפסיקים להשתמש בהם?
שמשון קריסטל
זוהי השנה ה-22 ברציפות בה מקיים אודיטוריום "שיין", בית יד-לבנים, תל אביב, את "פסטיבל לילדים-תיאטרון קיץ", הזוכה מידי שנה לפופולריות והצלחה רבה בקרב הילדים, בגילאי 3 - 9 והוריהם
יחסי ציבור כותרת
מאשה דשקוב מונתה למנהלת שיווק של המסלול האקדמי המכללה למינהל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il