X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
לעסקים קטנים ובינוניים עם יכולות חדשות לתקשורת ובטיחות
▪  ▪  ▪

חברת אוויה, ספקית גלובלית של תקשורת עסקית ומערכות ושירותי שיתופיות (collaboration) חושפת גרסה חדשה לפתרון תקשורת מאוחדת (UC) Avaya IP Office 8.1., המיועדת לארגונים קטנים ובינוניים (SME). הגרסה החדשה כוללת יכולות חדשניות של הדור הבא של השיתופיות ומציגה מגוון יתרונות לשיפור השיתופיות, כולל סט משלים של יכולות ניידות משופרות, ניהול ואפשרויות אבטחה חדשות. הגרסה החדשה צפויה להקל על ארגונים קטנים ובינוניים להתמודד עם מגמת ה- BYOD ("Bring Your Own Device”), תוך שמירה על יעילות ובטיחות.
פתרון Avaya IP Office 8.1 יכול לשמש עסקים בגדלים שונים – החל מחמישה עובדים ועד לאלף עובדים הדבר מאפשר לחברות בינוניות וקטנות לנהל יותר אנשים ברשת במקום אחד או במספר מיקומים, בדרך פשוטה וביחס עלות- תועלת גבוה יותר. מדובר בתמורה משמעותית עבור חברות, להן יש אפשרות לעבוד בו-זמנית במספר מקומות. מדובר בפתרון בר השגה עבור שותפים עסקיים של אוויה, שיכולים כעת לספק ללקוחות SME שלהם הזדמנות לפתרונות תקשורת מתקדמים בעלות סבירה.
ממחקר שנערך בחודש אפריל על-ידי "פורסטר מחקר" בנושא BYOD עולה כי 56% מהעובדים משתמשים בטאבלט האישי שלהם לצרכי עבודה, בעוד 66% מהעובדים משתמשים גם בטלפון החכם שלהם . פתרון Avaya IP Office 8.1 נותן מענה גם למגמה זו ומציג מספר פתרונות:
  • Avaya flare communicator - האפליקציה החדשה מתאימה כעת לעסקים קטנים ובינוניים המשתמשים ב-Avaya IP Office על גבי אייפד או מחשבים ניידים מבוססי חלונות. האפליקציה מאפשרת גישה ניידת ליכולות שיתופיות (collaboration) כמו שיחות עסקיות, חיפוש במחשבי החברה וניהול שתי שיחות במקביל ממכשיר אחד.
Avaya Flare® Communicator for iPad tablets- מאפשרת למשתמשים להוסיף קישורים זמינים של עמיתים ולעשות שימוש באופציות של מסרים מיידיים, שיחות קוליות או אי-מיילים, על-ידי נגיעה קלה במסך.
Avaya Flare® Communicator for Windows- מביאה יכולות אלו גם למחשבים ניידים.
  • יכולות חדשות לניהול ריכוזי ורישוי - הגרסה החדשה מאפשרת ניהול יעיל של מספר אתרים, ממקום אחד. בכך תורמת לחסכון בעלויות וזמן ומונעת את המורכבות וההשגחה הכרוכים בניהול מספר סביבות.
  • יכולות אבטחה משופרות באמצעות פתרון Avaya Session Border Controller על ידיFirewall מבוסס SIP בתוספת הגנה מפני מתחזים ומפני התקפת מניעת שירות ( ,( Dos יכולת עמידה משופרת נגד התקפות והגנה מפני איומים נוספים. יכולות אבטחה אלו הופכות את האבטחה לקלה ומשתלמת עבור ארגונים קטנים ובינוניים, עם יכולות מתקדמות עבור עובדים ניידים.
  • Avaya IP Office Support Service- שרות תמיכה מקצועי עבור חברות קטנות ובינוניות. השירות מספק פתרון מהיר, תמיכה טכנית ממומחים, וגישה מאובטחת מרחוק. יכולות חדשות של SSL-VPN משובצות ב-Avaya IP Office 8.1 במטרה להבטיח אספקת שדרוגים, טלאים ושירותים מבוססי רשת, עבור הלקוחות.

תאריך:  18/07/2012   |   עודכן:  19/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף דרגן
חברת הטלוויזיה בלווין yes חתמה על הסכם ארוך טווח עם קבוצת אמן להרחבת השימוש בכלי אינפורמטיקה כתשתית אינטגרציית נתונים מקיפה
זהר נוי
חברת התוכנה כשירות לניהול אוטומטי של קמפיינים משיקה פלטפורמת שיווק מלאה למיטוב קמפיינים נכנסים עם תוכן משתנה
חגי מאור
מדובר ביוזמה של ראש העיר, רוביק דנילוביץ', שגייס לצורך כך תקציב ממפעל הפיס. עלותו נאמדת בכ-7.5 מיליון שקל והוא יהיה מהגדולים והאיכותיים בישראל
זרביב גל
בטקס שהתקיים בהשתתפות ראשי "החברה לאוטומציה" השיקה עיריית הרצליה את פרויקט "מעל"ה" לדרוג מערכות המחשוב בעירייה
גלעד מטרני
- הודעה מטעם "ספוט תקשורת ואסטרטגיה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il