X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
משלחת בכירים מארה"ב מגיעה לישראל לאתר טכנולוגיות ומוצרים הבשלים למסחור בתחום הביטחון וה'הגנה על המולדת'
▪  ▪  ▪

ההאטה בכלכלה האמריקנית והצורך המיידי ביצירת מקומות עבודה חדשים יצרה חלון הזדמנויות בפני חברות ישראליות המפתחות טכנולוגיות, מוצרים ושירותים בתחומי הביטחון והגנה על המולדת (Homeland Security). בחודש הבא תגיע לישראל משלחת בכירים מארה"ב, בכדי לאתר ולראיין את חברות מובילות בתחומים הללו, המעוניינות בכניסה לשוק האמריקני.
תוכנית Gateway USA, פרי יוזמתושל מושל מדינת וירג'יניה שביקר בישראל בסוף השנה שעברה, תכלול בין5 ל-10 חברות ישראליות, שיוזמנו לביקור בן 3 ימים בוירג'יניה ובוושינגטון הבירה. כאורחי המושל, יקיימו נציגי החברותסדרה אינטנסיבית של פגישות עם לקוחות ממשלתיים פוטנציאליים,שותפים מסחריים-אסטרטגיים, מומחי תעשיה וצוותי פיתוח עסקי ושיווק.בחירת החברות תתבצע תוך בחינתאיכות ורלוונטיות הטכנולוגיה, שלב הפיתוח, הניהול והחזון העסקי של יזמי ומנהלי החברה. בין התחומים המעוררים עניין בקרב חברי המשלחת: מוצרים רפואיים למקרי אסון, מערכות זיהוי פנים, מערכות עיקוב, טלפונים מוקשחים, איסוף מידע ביומטרי, מקלטים ארעיים ופתרונות חכמים לטיהור מים.
"המשוואה החדשה כיום באמריקה היא פשוטה: או שאתה בא עם פתרונות פחות יקרים ממה שהשוק מציע שמשיגים את אותן תוצאות, או שאתה מביא לשוק פתרון טוב יותר שעולה אותו הדבר כמו הפתרונות הקודמים. בכל מקרה, מנסיוננו עם עבודה בעבר עם חברות ישראליות, הישראלים מומחים בשני הכיוונים", אומר מייק וולן, סגן נשיא חברת I3, המתמחה בייעוץ בתחומי הטכנולוגיה והאבטחה, הנמנה עם חברי המשלחת. בין החברים האחרים: מרווין קלימוב, שעבד בעבר עבור בואינג וחברות תעופה וחלל ישראליות, אדמירל ג'ייק כהן, לשעבר מפקד מחלקת המו"פ של חיל הים האמריקני, וסגן מפקד החיל, וצ'ארלס בוטניק, לשעבר ממשל קלינטון וכיום מתמחה במכירת פתרונות בתחום לכ-200 שגרירויות הממוקמות בוושינגטון ולאינטגרטורים ממשלתיים גדולים.
"חברות ישראליות שניסו בעבר לחדור לשוק האמריקני מכירות היטב את חסמי הכניסה הרבים, ואת המסלול הארוך שעומד בפניהן", אומר ראלף רובינס, מנהל המועצה המייעצת לקשרי ישראל וירג'יניה, הכפופה למושל המדינה. "התוכנית הייחודית שאנו מציעים לחברות הישראליות שתבחרנה, נועדה לאפשר להן בחינה אמיתית של התרחבות וגדילה לשוק האמריקני, שהוא הגדול בעולם – ולעשות זאת תוך סיכון והשקעה מינימליים".
לדברי רובינס, בוירג'יניה כבר יש סיפורי הצלחה ישראלים מרשימים מאוד, ביניהם חברת Sabra Dipping (מקבוצת שטראוס בשותפות עם פפסיקו) שפתחה במקום מפעל ייצור בעלות 68 מיליון דולר, ומרכז המסחור למדעי החיים "וירג'יניה-ישראל", במסגרתו פועלות כיום 12 חברות ישראליות, עם תמיכה של קרן הון סיכון של 18 מיליון דולר.
"ההצלחה המסחררת של פרויקטים דומים שביצענו בעבר עם חברות ביומד וקלינטק ישראליות, והידיעה שיש בישראל חברות בתחומי הביטחון וההגנה על המולדת, הבשלות למסחור, הביאו אותנו למסקנה שאנו יכולים לסייע גם כאן. השוק צומח בקצב מהיר ומעבר לחדשנות במוצר או בטכנולוגיה יש צורך במערך תומך ובליווי מתמחה של אנשי מקצוע בתחום וכאן אנו נכנסים לתמונה: המטרה היא לאתר חברות המוכנות למסחור, עם קונספט מוכח וללכת איתן יד ביד עד לחדירה מוצלחת לשוק האמריקני".
האיתור והמיון הראשוני של החברות בישראל מבוצע על-ידי קבוצת הפיתוח העסקי "לאורוס", שהוקמה על-ידי בוגרי משרד ראש הממשלה ומשרד החוץ.
למידע נוסף ולהרשמה: Gateway@viab.org

תאריך:  19/07/2012   |   עודכן:  19/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 חיל הים
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ארה"ב מחפשת בארץ טכנולוגיות בתחום הביטחון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
וולדר אדי
זוכה תחרות הצילום של אפסון ובלייזר זכה לראות בסטייל את הניצחון של ספרד בגמר היורו
שיא בכר
הגרסה החדשה כוללת יכולות חדשניות של הדור הבא של השיתופיות ומציגה מגוון יתרונות לשיפור השיתופיות, כולל סט משלים של יכולות ניידות משופרות, ניהול ואפשרויות אבטחה חדשות
אסף מואב
חולמים על אקזיט בגיל צעיר? אינטרסקול מקיימת מחנה סטארט אפ לילדים ובני נוער
אסף מואב
שותפות אוניברסיטאות המחקר N8 מבריטניה מרחיבה יכולות מחקר עם מערכת מחשב עתיר ביצועים של SGI    הפרויקט זכה למימון מחקר בגובה 3.25 מיליון ליש"ט
CRI הרדיו הבינלאומי של סין
אחת הערים המובילות במספר ההצבעות היא בייג'ינג. מדובר בעיר בעלת היסטוריה מעניינת ואתרים מרכזיים ששווה לבקר בהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il