X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
ServiceWise, החברה הישראלית הראשונה שהוסמכה למערכות אוטומציית השיווק של המובילה הבינלאומית: Marketo את ההסמכה ל-Certified Business Consultant עבר בשם סרוויס וויז מנהל קו שירותי השיווק של החברה, עידן כרמלי
▪  ▪  ▪
עידן כרמלי, מנהל קו השיווק סרוויס ווייז [יח"צ]

חברת ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום CRM, הודיעה היום כי הינה החברה הישראלית הראשונה אשר הוסמכה למערכות אוטומציית השיווק של המובילה הבינלאומית Marketo, כיועצת למערכות אוטומציית השיווק, פרי פיתוחה.
יועציה המוסמכים של Marketo נדרשים לרכוש מיומנויות שיובילו להצלחה מקצועית וארגונית כדי שיוכלו לספק ללקוחותיהם ערך מוסף, עם יכולת לספק לארגון כלים לצמיחה לעומק ולרוחב. כך, מסבירים ב-Marketo ניתן יהיה להבטיח ללקוח גרסאות מעודכנות של פתרונות ספציפיים.
ServiceWise, אשר חתמה על הסכם ייצוג בישראל עם Marketo הבינלאומית, כחלק מהליך כניסתה לתחום שירותי יישום, הטמעה וייעוץ למערכות אוטומציית שיווק מקוון (Marketing Automation), מציעה היום ללקוחותיה שירותי יעוץ ויישום לפתרונות החברה, לרבות מערכת Marketo Lead Generation.
מערכת זו מאפשרת ניהול מלא של ה"לידים" מרגע יצירתם, באופן המבטיח כי אותם "לידים" שבסופו של דבר יגיעו לידי צוותי המכירות יהיו אלה הבשלים והמוכנים ביותר להמשך תהליך המכירה וכנגזרת מכך יושפע לטובה התהליך כולו.
בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף בחברת ServiceWise, אומר: "על-פי נתוני גרטנר שהתפרסמו לאחרונה, תחום הפתרונות ממשפחת Marketing Automation ו-Revenue Performance Management, הינו התחום הצומח ביותר בשוק ה-CRM. השילוב של יועצים מוסמכים, לצד ניסיון רב בהטמעת CRM, כמו גם שיתופי פעולה אסטרטגיים של ספקי פתרונות חדשניים דוגמת: Marketo ן-Insightera, מציבים את החברה בעמדת השירות הטובה ביותר לחברות ישראליות המבקשות ליישם פתרונות מתקדמים מסוג זה".
אודות Marketo
חברת Marketo מובילה את השוק העולמי בתחום מערכות ניהול ביצועי ההכנסות (Revenue Performance Management). בעזרת פתרונות אוטומציית השיווק המתקדמים שלה, משפרת Marketo את תהליך עבודת מערכי השיווק והמכירות ובתוך כך מסייעת להגדיל דרמטית את ביצועי ההכנסות וצמיחת העסקים. הטכנולוגיה המוכחת של החברה, השירותים המקצועיים ומערך השותפים הבינלאומי שלה, עליו נמנית מעתה גם ServiceWise, סייעו עד היום ליותר מ-1400 ארגונים ועסקים בינוניים וגדולים ברחבי העולם להפוך את פעילות השיווק שלהם ממרכז עלות למנוע צמיחת הכנסות יעיל. בנוסף, Marketo מציעה את Spark, פתרון חדשני לאוטומציית השיווק המיועד במיוחד לעסקים קטנים.
Marketo נבחרה לאחרונה על-ידי מגזין פורבס האמריקני לרשימת 30 החברות הפרטיות המבטיחות בארה"ב ועל-ידי המגזין Silicon Valley Business Journal לחברה הצומחת במהירות הגבוהה ביותר ב-2011. למידע נוסף ניתן לבקר באתר החברה www.marketo.com
אודות ServiceWise
חברת ServiceWise ישומים עסקיים בע"מ מספקת שירותי ייעוץ ויישום בתחום ה-CRM, לניהול קשרי לקוחות ומערך השירות בארגון. לחברה, אשר מייצגת בישראל את החברה הבינלאומית Salesforce.com, מובילת קטגוריית SaaS CRM בעולם, ניסיון רב בהטמעת המערכת בארגונים בכל סדר גודל. בין לקוחותיה חברות מתחומים מגוונים במשק לרבות הייטק וכן ארגונים ללא כוונת רווח.
לסרוויס וויז למעלה מ-150 פרויקטים בקרב לקוחות הנהנים משירותי הייעוץ והיישום שלה בתחום ה-CRM. ביניהם ניתן למנות בארץ: קרן יד הנדיב, mit, לייבפרסון, קלריזן, פייג'וונס, מדיקל סנטר הרצליה ועוד.
המערכת של Salesforce.com, שהוקמה ב-1999 ונסחרת בבורסת NYSE הינה מערכת מבוססת web במודל Software-as-a-Service, ומיושמת ע"י מומחי החברה בהתאמה לאופי פעילותו של הלקוח. מערכת זו משמשת את שדרת הניהול, המכירות, השיווק ונציגי השירות ומספקת להם מגוון גדול של כלים המאפשר לבצע את כל התהליכים העסקיים בתחום זה. ל-Salesforce.com מעל 90,000 לקוחות ברחבי העולם.
אתר הבית של Service-Wise: www.service-wise.com
אתר הבית של SalesForce: [קישור]/

תאריך:  22/07/2012   |   עודכן:  22/07/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל סופר
חברת אלכסנדר שניידר, המתמחה בפתרונות מתקדמים למערכות טכנולגיה עילית, ולחדרי שרתים ותקשורת סימולטורים ומעבדות, הודיעה לעובדיה כי על כל 10 ימי מילואים בשנה, יוענק להם יום חופש על חשבונה
אסף דרגן
מספר ההתקפות המדווחות עלה מ-9 בשנת 2009 ל-198 בשנת 2011
אריאל איתן
גן "כתר דוד" יחנך בסוף החודש    הגן הינו גן פנימי ירוק ויפיפה הממוקם בלב ליבו של פרויקט המגורים "כתר דוד"
אסף דרגן
חברת F5 הודיעה כי לרבעון עלו ב-21.3 אחוזים מהרבעון המקביל אשתקד ל-352.6 מיליון דולר
לרנר כהן שלומית
שניידר אלקטריק השלימה פרויקט מערכת חשמל חכם בבניין המטה החדש של עמותת יד הנדיב בירושלים במסגרת שת"פ עם חברת I FEEL
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il