X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רשת נקודות ה-Wi-Fi של iPass חצתה את קו מיליון הנקודות. עובדים יכולים לגלוש ולהתחבר לאינטרנט הודות לפריסה צפופה ואיכות של כמות גדולה של נקודות אלחוטיות ברחבי העולם
▪  ▪  ▪

חברת iPass (NASDAQ:IPAS), המובילה העולמית באספקת שירותי ניידות לארגונים ולספקי שירותי טלפוניה והמיוצגת בישראל על-ידי קבוצת אורנוס, הודיעה כי חצתה את קו מיליון נקודות ה- Wi-Fi האיכותיות הזמינות ללקוחותיה הארגוניים, דרך פלטפורמת
ה- iPass Open Mobile ולספקי תקשורת וטלפוניה דרך פלטפורמת ה- iPass Open Mobile Exchange. בעזרת נקודות אלה מספקת iPass ללקוחותיה את היכולת לגלוש בחו"ל מבלי לקבל חיובים גבוהים בחשבונית הספק.
"מכשירים ויישומים ניידים שינו לנצח את הדרך בה אנשים עושים עסקים ומתקשרים האחד עם השני וכן את הדרך בה חברות הסלולר יציעו חבילות תקשורת בעתיד ללקוחותיהן", אמר אוון קפלן (Evan Kaplan), נשיא ומנכ"ל חברת iPass. "ישנו שינוי בדרך בה אנו פועלים בעולם בו מכשירים ניידים זולים יחסית לעלויות הרשת. רשתות ה- Wi-Fi משחקות תפקיד מהותי בתחום זה ואנו נמצאים רק בתחילתו. חברת iPass הינה שחקנית ראשית בתחום ה-Wi-Fi בכך שהיא מספקת פתרונות הן לחברות והן לספקיות תקשורת על-ידי מתן גישה וחיבוריות מלאה לרשת מפוצלת ואוניברסאלית זו".
רשת התקשורת של iPass הינה רשת ה- Wi-Fi המסחרית הגדולה והאמינה בעולם, המספקת שירותי תקשורת בלמעלה מ-56,000 בתי מלון, 2618 שדות תעופה, אלפי טיסות יומיות ומעל 61,000 נקודות חמות (hotspots) חינמיות.
(להלן תרשים הפריסה - [קישור]/).
למשתמשים ארגוניים מספקת החברה מעל למיליון נקודות Wi-Fi בעולם, דרך נקודת חיבור אחת (SSO). הפלטפורמה של iPass לספקיות התקשורת מאפשרת לחברות אלה להתקשר ישירות עם מפעילי רשתות Wi-Fi וכל להפחית עלויות גלישה, לאפשר כיסוי טוב יותר ללקוחות ולקבל גישה לרשתות גלובליות.
אורן שפי, מנכ"ל קבוצת אורנוס, אמר: "חציית קו מיליון הנקודות הוא הישג אדיר עבור iPass. הפריסה הרחבה של נקודות iPass דרך Wi-Fi בעולם נותנת לנו את האפשרות להציע חיבור אינטרנט בכל העולם במחיר נמוך, בלי 'כאב ראש' תפעולי ובצורה נוחה למשתמשי הקצה. מאות הלקוחות ואלפי המשתמשים שלנו יכולים ליהנות כיום מחיבור תמידי, אמין, בטוח ומאובטח לאינטרנט בכל מכשיר ועכשיו גם כמעט בכל מקום בעולם".
על חברת iPass
חברת iPass מסייעת לארגונים ולספקי שירותים להבטיח כי העובדים והלקוחות שלהם יהיו מחוברים לרשת האינטרנט בכל עת. החברה, אשר נוסדה ב-1996 ונסחרת בנאסד"ק בסימול IPAS מספקת את רשת ה-Wi-Fi המסחרית הגדולה בעולם. עם קרוב למיליון נקודות Wi-Fi בעולם, מאפשרת iPass ללקוחותיה להיות מחוברים תמיד, באופן פשוט, קל לתפעול ומאובטח בכל מקום בעולם, בעלויות נמוכות.
למידע נוסף, בקרו באתר החברה בכתובת www.ipass.com
על קבוצת אורנוס
קבוצת אורנוס (Oranus Group) הינה המפיצה הבלעדית של שירותי הניידות של חברת iPass בישראל באמצעות הפלטפורמה המתקדמת - iPass Open Mobile.
אורנוס, ובשמה הקודם SourceIT, מתמחה בתחום שירותי התקשורת ואבטחת המידע. לאורנוס פתרונות מובילים בתחומם וייחודים בתחום של עובדים ניידים, תקשורת, אבטחת מידע ותשתיות IT.
קבוצת אורנוס הינה שותפה בכירה של iPass (www.iPass.com) בישראל ומייצגת את החברות BoxTone (www.boxtone.com) האמריקנית, מובילה עולמית בתחום ה-MDM לארגונים גדולים ואת חברת Solace Systems הקנדית, המספקת פתרונות תווכה (Messaging Middleware) מבוססי חומרה.
על לקוחות החברה נמנים ארגוני ענק, חברות בינלאומיות מכל תחומי העשייה וארגונים ממשלתיים וביטחוניים.

תאריך:  12/08/2012   |   עודכן:  13/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רשת ה-Wi-Fi של iPass הגיעה למיליון נק'
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מגל
שירות חדש של הפורטל הוותיק בית משותף – "סוגרים הכל" לדירה, חוסך זמן רב ואלפי שקלים לדיירים במעבר דירה
אסף דרגן
סיטריקס מתאימה את הגישה לענן לעולם הניידות הארגונית. גרסת CloudGateway 2 של החברה מספקת תמיכה מובנית ליישומי iOS, אנדרואיד ו-HTML5
אסף דרגן
מועצת האיחוד האירופי הותקפה על-ידי האקרים. סוכנות הידיעות בלומברג פרסמה לראשונה פרטים אודות המתקפה, המקושרת לסין. צוות של חברת FireEye היה מעורב בגילוי ועצירת המתקפה
הדר דניאל
מעוניינים להזמין מקום במסעדה? רוצים לדעת היכן לבלות עם הילדים? פרטים אודות בית מרקחת פתוח באמצע הלילה? מזרחי-טפחות מציג: "שירות סיוע אישי" ייחודי ללקוחות חשבון מנהלים! 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע
הדר דניאל
מחלבת טרה ואיגוד השפים בישראל מכריזים על פתיחת ההרשמה לתחרות הראשונה בישראל "אליפות ישראל בקינוחים"! הגמר הגדול יערך בנובמבר בכנס ישראפוד בו יוכרזו הזוכים שייצגו את ישראל באליפות העולם בצרפת!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il