X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מתחם Design Center סגר 3 עסקות עם מותגים ורשתות בתחום העיצוב ובראשם רשת ביתילי שתפתח חנות קונספט בהשקעה של כ-6 מיליון ש"ח
▪  ▪  ▪
מתחם Design Center  [יח"צ]

מתחם Design Center ברחוב הלח"י בבני ברק הנחשב ל"מכה" של העיצוב בישראל, סגר לאחרונה 3 עסקות להשכרת שטחי מסחר, כאשר הגדולה שבהם היא רשת ביתילי בבעלות משפחות איתני ופישמן (קבוצת EFD).
ביתילי, שנפרדת מהחנות המיתולוגית ברמת גן לאחר 26 שנה, עוברת לראשונה לתוך מתחם עיצוב ופותחת חנות קונספט שתשתרע על שטח של 1500 מ"ר בקומה התחתונה של Design Center (תקופת השכירות היא ל60 חודשים עם אופציה ל40 חודשים, דמי השכירות הקבועים הינם 115 ש"ח למ"ר ברוטו +מע"מ ו/או 10% מהפדיון (הגבוה מבניהם) + דמי ניהול בסך 55 ש.ח למ"ר ברוטו +מע"מ).
חנות הקונספט של ביתילי תהיה החנות שחותמת את אכלוסו של המתחם בחנויות מתחום העיצוב הישראלי.
לדברי ליליאנה מור, מנכ"ל דיזיין סנטר: "אנו חוגגים בימים אלה 15 שנה למתחם Design Center ועם כניסתה של ביתילי, אנו ממשיכים להוביל מהלך של בניית תמהיל מדויק למתחם, הכולל את נבחרת ענף העיצוב והריהוט לבית עם למעלה מ -70 אולמות תצוגה וחברות מובילות בענף המאכלסות את המתחם על ארבעת מפלסיו ועוד למעלה מ-47 חברות ברשימת המתנה. אנו מברכים וגאים על הצטרפותה של ביתילי למתחם העיצוב המוביל בישראל, כצעד ותהליך ליצירת מפת עיצוב כוללת של חברות הראויות להיות חלק מחזוננו".
עוד שכרו במתחם: אימג' בנק, ששכרה שטח של 150 מ"ר בקומת הכניסה במחיר של 190 ש"ח למ"ר ותפתח במקום גלריה המציגה את מאגר הצילומים של טובי הצלמים בעולם.
רשת מטבחי "ברלוני" שכרה שטח של כ-150 מ"ר בקומה השלישית במחיר של 145 ש"ח וחברת "הייפרם" ששכרה שטח של 180 מ"ר גם כן בקומה השלישית במחיר של 165 ש"ח למ"ר ומתמחה בפתרונות מקוריים ועיצוביים למסכי טלוויזיה המותקנים מאחורי זכוכית "מירבלו" (מראה) או זכוכית צבעונית.
כל השכירויות הם לתקופה של 5 שנים כשבתום כל שנה מחיר השכירות עולה ב5%. כמו-כן, דמי הניהול בשלוש ההשכרות הם על-פי 55 ש"ח למ"ר ברוטו.
לדברי אביב איתני, מבעלי רשת ביתילי: "לפתיחת הסניף Design Center יתרון מובהק לשני הצדדים, ביתילי מביאה את המותג המוכר והחזק כיום בתחום הריהוט ועיצוב הבית וה- Design Center מביא את המגוון, הקהל הרחב והאדריכלים שפוקדים את המתחם. השלמת בנייתו של הסניף החדש והפתיחה לקהל הרחב יהיו באמצע ספטמבר הקרוב".

תאריך:  21/08/2012   |   עודכן:  22/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ברנשטיין
החטיבה תתמקד בפיתוח מוצרי תוכנה לדאטה סנטר, ניהול תשתיות פיזיות ושכבת ה-IT
יוסי ריבלין
גם השנה תקיים הוצאת "כתב" את המיזם הספרותי השנתי שלה - הוצאה לאור של אנתולוגיית סיפורת ישראלית חדשה שנושאה המרכזי הפעם הינו "אובדן וגעגוע"
אורה לפידות
"דיאלוג עם הזמן" מבית היוצר של "דיאלוג בחשיכה" ו"הזמנה לשקט". פרויקט ראשון ויחיד מסוגו בעולם במוזיאון הילדים הישראלי, חולון
רבינוביץ' אלי
גלאי תקשורת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il