X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חברת מחקרי השוק גרטנר העניקה למיקרוסטרטג'י (Microstrategy), מהספקיות המובילות בעולם של תוכנה לבינה עסקית (Business Intelligence - BI), צל"ש על ישימות ושימושיות יוצאות מגדר הרגיל של מוצריה, במסגרת דוח ה-Mobile BI האחרון
▪  ▪  ▪
יישומי מובייל של מיקרוסטרטג'י [דוניצה]

חברת מחקרי השוק גרטנר העניקה למיקרוסטרטג'י (Microstrategy), מהספקיות המובילות בעולם של תוכנה לבינה עסקית (Business Intelligence - BI), צל"ש על ישימות ושימושיות יוצאות מגדר הרגיל של מוצריה, במסגרת דוח ה-Mobile BI האחרון. ע"פ גרטנר, "בינה עסקית לטלפונים ומכשירים ניידים צומחת במהירות, כשחברות רבות מתכננות או בוחנות ישום של פתרונות מסוג זה. הדוח הנוכחי מסייע להבין את יכולות תוכנות הבינה העסקית המצויות בשוק ולבחירה בפתרון Mobile BI נכון".
את נושא ה"ישימות", מתארת גרטנר כהערכה של אסטרטגיית הספק והיכולת שלו לתמוך במוצר ואף לפתחו ולהרחיבו לאורך כל טווח החיים הצפוי שלו, כשבהערכה נלקחים בחשבון: האסטרטגיה, התמיכה, הביצוע ורמת ההשקעה הצפויה.
"בשל רמת החדירה הגבוהה של טלפונים חכמים (Smart Phones) בישראל, המצויים כיום ממילא בידיהם של מרבית אנשי שדרת הניהול בארגונים, למעשה קיימת התשתית העיקרית הנדרשת לאספקת נתוני ה- BI אל קצות האצבעות של כל מנהל גם כשאינו נמצא במשרד", אומר טל נועם, מנהל החטיבה למערכות מחסני נתונים בחברת מיטווך, נציגת מיקרוסטרטג'י. "בשוק תחרותי הדורש מהמנהל לקבל החלטות על סמך עובדות ולא על סמך תחושת בטן, אך טבעי שייווצר הצורך בהצגת דוחות טבלאיים וגרפים וכן Dashboards בסלולרי ובטאבלט, ואומנם אנו עדים להתרחבות מגמה זו בארץ". לדברי נועם, פלטפורמת Microstrategy Mobile App, מאפשרת לספק יכולות אלו כפרויקט משלים גם לארגונים המשתמשים בתשתית BI ארגונית אחרת. "כנציגים של מיקרוסטרטג'י בישראל אנו גאים בהכרה שקיבלנו מחברת גרטנר בתחום זה".
סקר גרטנר מצטרף לשורה של ניתוחי שוק שפורסמו בחצי השנה האחרונה שהעניקו למיקרוסטרטג'י הכרה כמובילת שוק בתחום ה-Mobile Intelligence וכספקית מספר אחת של פתרון Mobile BI. בין הסקרים: סקר חברת Howard Dresner, שקבע כי מיקרוסטרטג'י ממוצבת במקום הראשון בתמיכה ובשילוב בתחום הפלטפורמות הניידות בתחומה, סקר BARC BI שבחן איך ארגונים בוחרים מוצרי BI וקבע כי מיקרוסטרטג'י היא מספר אחד במושגי "שימוש נייד", וסקר Techaccess שדירג את מיקרוסטרטג'י בין 10 אפליקציות המובייל הארגוניות הטובות בעולם.
החטיבה למערכות מחסני נתונים בחברת מיטווך הינה המפיצה בישראל של מערכות Teradata ו- Aster Data. כן היא מתמחה במיקרוסטרטג'י בתחום ה- BI. החטיבה מבצעת פרויקטים בתחום ה- Data Warehouse, BI ו- Big Data. לחברת מיטווך, חברת טכנולוגיית המידע הוותיקה ביותר בארץ, מסורת רבת שנים של מחוייבות לאיכות ומצויינות ועל לקוחותיה נימנים אירגונים וחברות רבים, ביניהם מהגדולים והמובילים בכלכלה הישראלית: בבנקאות, בתחומים פיננסיים אחרים, בתקשורת, בקמעונאות ועוד.

מנהל, דוניצה תקשורת
תאריך:  22/08/2012   |   עודכן:  22/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נחום דוניצה
פרופ' רפאל ביאר, מנהל בית החולים רמב"ם, ופרופ' חיים לוטן, מנהל מערך הלב בבית החולים הדסה עין-כרם, ישמשו יו"רים משותפים של כנס הקרדיולוגיה הבינלאומי השנתי - ICI Meeting 2012
עדי וילדר
קרן כהן
כותרת יחסי ציבור
רוברט סרי: "השלטון הפלשתיני מאבד את הלגיטימיות שלו. אם לא יצליח ליצור מהלך פוליטי, שיביא ליצירת מדינה פלשתינית לצד מדינה ישראלית, יקרוס"
שלמור תקשורת
מתחם Design Center סגר 3 עסקות עם מותגים ורשתות בתחום העיצוב ובראשם רשת ביתילי שתפתח חנות קונספט בהשקעה של כ-6 מיליון ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il