X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
שרית גבאי דוא"ל שטרן אריאלי יחסי ציבור תגובות
אקרמן, יבואנית בקרדי בישראל, בשיתוף עם בר הקוקטיילים המוביל 223 מזמינים אתכם לחגוג בקיץ הקרוב
▪  ▪  ▪
"Mojito Fridays" [צילום יח"צ ]

מסיבת הצהריים בסטייל קובני, שתתקיים מדי יום שישי משעה אחת בצהריים, המסיבה שכולה על טהרת המוחיטו, המבוסס על הרום הקלאסי של בקרדי.
אקרמן, יבואנית בקרדי בישראל, בשיתוף עם בר הקוקטיילים המוביל 223 מזמינים אתכם לחגוג בקיץ הקרוב את: "Mojito Fridays"– מסיבת הצהריים בסטייל קובני, שתתקיים מדי יום שישי משעה אחת בצהריים.
המסיבה שכולה על טהרת המוחיטו, המבוסס על הרום הקלאסי של בקרדי: Watermelon mojito; Pineapple mojito עם נגיעות של קוקוס; Wheat beer mojito עם סירופ ביתי המיוצר מבירת חיטה ופרחי בר.
צוות ה-223 מקפיד על קוקטיילי מוחיטו מקוריים ומדויקים, המבוססים על רום בקרדי ומורכבים מפירות טריים, מנטה רעננה, ליים אמיתי ומחיות תוצרת בית.
בכל שישי נוצרות ואריאציות חדשות וטעמים מפתיעים בהשראת המוחיטו הקלאסי. בכל פעם נולד לו טעם חדש, וקהל ה-223 נהנה מחוויה חושית אדירה של צבעים, ניחוחות וטעמים.
צלילים לטיניים של סלסה ובוסה נובה ברקע, ונשים בשמלות צבעוניות, לוגמות קוקטייל בכוס מאורכת, מקשטות את הנוף. מדי פעם ניתן להבחין בזוג מפגין צעדי סלסה מרשימים. על הבר רוקח לו הברמן מוחיטו עם פלחי אננס בניחוח נפלא. אנחנו מתנתקים מהכל, ולכמה שעות שוכחים את הצפיפות, הרעש, השבוע הקשה שהיה לנו בעבודה – ונרגעים באווירת יום שישי עם מוחיטו צונן, מוזיקה טובה והרבה הרבה אנשים יפים.
בר 223 חורט על דגלו מקצועיות בלתי מתפשרת, סגנון מדויק ואירוח אינטימי. הקוקטיילים, המהווים את לב לבו של התפריט, הינם פרי ידו של המיקסולוג הבינלאומי הבכיר ומייסד ה-223, אריאל לייזגולד.
אודות BACARDI (בקרדי):
חברת בקרדי, נוסדה בשנת 1862 בסנטיאגו דה קובה ע"י דון פאקונדו בקרדי ואשתו אשר מצאו דרך לייצר רום שקוף, נקי ועשיר בטעמים, בניגוד לרום שהיו רגילים לצרוך עד אז.
ב-–1912 כשהביקוש לרום גדל, פתחו בקרדי עוד שני מפעלים, בברצלונה ובניו-יורק. המפעל בניו-יורק נסגר ב– 1920 עקב חוקי היובש, אך כבר אז בקרדי תקע יתד בלב השוק האמריקני. חברת בקרדי תחגוג 150 שנה ב-4 בפברואר הקרוב.
בקרדי הנו מותג האלכוהול הנמכר בעולם. כל 4.5 שניות נמכר ארגז של 9 ליטר במקום כלשהו בתבל, כ-200 מיליון בקבוקים בשנה בכל רחבי העולם.

תאריך:  22/08/2012   |   עודכן:  26/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורה לפידות
המוזיאון חונך מחדש את מרכז "בגובה העיניים" עם "תזזים" - תוכנית ובה האמנות מומחשת בקצב, תנועה, תיאטרון, אנימציה וחוויה אור-קולית. חול המועד סוכות, ה-1 באוקטובר 2012
יעל סער
אלעד מערכות השלימה פרויקט לשדרוג מערכת לניהול מסמכים - ShareDocs - במשרד הבריאות
רונן הלל
אייל גילפז, מנכ"ל אמריקן לייזר, מזמין אותך לטיפול ברשת
נחום דוניצה
חברת מחקרי השוק גרטנר העניקה למיקרוסטרטג'י (Microstrategy), מהספקיות המובילות בעולם של תוכנה לבינה עסקית (Business Intelligence - BI), צל"ש על ישימות ושימושיות יוצאות מגדר הרגיל של מוצריה, במסגרת דוח ה-Mobile BI האחרון
נחום דוניצה
פרופ' רפאל ביאר, מנהל בית החולים רמב"ם, ופרופ' חיים לוטן, מנהל מערך הלב בבית החולים הדסה עין-כרם, ישמשו יו"רים משותפים של כנס הקרדיולוגיה הבינלאומי השנתי - ICI Meeting 2012
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il