X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הקמפיין נועד להניע את הציבור הרחב לתרום למען ארוחות החג למשפחות נזקקות. באמצעות התרומות תחלק העמותה כרטיסי ארוחת חג לקניית מוצרי מזון ברשתות השיווק
▪  ▪  ▪

משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ מלווה את פעילות העמותה "מאיר פנים" לקראת ראש השנה וחגי תשרי ומעלה קמפיין "פרו בונו" לגיוס תרומות למשפחות נזקקות. מטרת הקמפיין היא לאפשר ל-450,000 נזקקים לרכוש מוצרים עבור ארוחת החג. הקמפיין יתמקד במסר "ארוחת חג לכולם".
הקמפיין, שיעלה ב-26.8 בטלוויזיה למשך שבועיים, יימשך עד לערב ראש השנה, כאשר המטרה היא לגייס את הציבור למען הנזקקים ולחלק להם כרטיסי מזון בשווי 250 ש"ח לרכישת מוצרי מזון ברשתות השיווק, באמצעותם יוכלו לבשל ארוחת חג ולבלות אותו בחיק המשפחה.
לדברי גילי שחק, מנהל הקריאייטיב בשטרית מדיה גרופ - SMG: "הקמפיין נועד ליצור מהלך שיעורר תהודה רבה ויניע את הקהל הרחב לתרום לנזקקים בחג הפסח באופן שבו התרומה הופכת בעצם לחוויה אמוציונאלית, ערכית שניתן לשתף בה את כל המשפחה ולהפוך אותה למסורת".
לדברי רות שטרית, יו"ר משרד שטרית מדיה גרופ -SMG: "משרדנו ממשיך לפעול למען הקהילה וגאה לקחת חלק במטרה החשובה, שנועדה לאפשר לכל אחד לבלות את החג עם האנשים הקרובים לו. משרדנו מלווה את עמותת מאיר פנים ומסייע לה להעלות את הפעילות החשובה של העמותה לתודעת הציבור. כולנו תקווה כי באמצעות הקמפיין לא יישאר".
קרדיט:
מנהלת לקוחות: מיטל גדקה
קופירייטר: ערן רון
ארט דיירקטור: גלית רבסקי
הפקה: פוסט אופיס

תאריך:  26/08/2012   |   עודכן:  26/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
SMG בקמפיין פרו בונו לעמותת מאיר פנים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי שוימר
אלי ניסמן
הפקת בידור מוזיקלית חדשה של החברה העירונית לתרבות באשדוד מבית היוצר של המנהל האומנותי אלי ניסמן שיצר בשנים האחרונות מותגים מובילים לילדים ולכל המשפחה ביניהם פסטיבל שירי הילדים "ילד פלא" שרץ בחופשת חנוכה, פסטיבל "כיף לי" שרץ בחופשת פסח ועכשיו פסטיבל "הופה היי" שירוץ בחופשת סוכות
זהר נוי
אהבה, אינטימיות וסקס אחרי ניתוח סרטן הערמונית: איך זה נעשה
אמיר בר
קבוצת פיתוח האפליקציות הצעירה, GoFirst, אשר פיתחה נשיפון לסמארטפון, חוגגת שנה להיווסדה וחושפת פרטים על הקבוצה ועל האפליקציה החדשה שלה
הדר דניאל
חברת ביו פט יצרנית לה קט, מובילת קטגוריית המזון לבעלי חיים, משיקה חטיפים בריאים וטעימים לחתולים. החטיפים מיוצרים מ-100% כבד עוף עם תוספות ייחודיות
רשימות נוספות
אירוע חגיגי ומפנק לראש השנה בקארה דיזיין  /  תקשורת גלאי
מחדשים את הבית לקראת החג  /  שלמור תקשורת
קטלוג מתנות של קרן אהבה  /  איילת אליעזרי
לחגוג עם חיות המחמד את תקופת החגים?  /  ד"ר דיויד רוזנבלט
שיר ל"אחרי החגים"  /  עמרי שני
אלול - חודש של הכנה וחשבון נפש  /  חניאל פרבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il