X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מסטרקארד ו-eNett יציעו פתרונות תשלום בטוחים ומהירים יותר בתעשיית התיירות
▪  ▪  ▪

חברת מסטרקארד, ספקית פתרונות תשלום טכנולוגיים, ו-eNett אינטרנשיונל, ספקית פתרונות תשלום לתעשיית התיירות , חתמו על הסכם במסגרתו יטמיעו פתרונות חדשניים בתחום התשלומים האלקטרוניים בתעשיית התיירות, שיסתמכו על שימוש במספרי חשבון וירטואליים (VANs - Virtual Account Numbers). eNett אינטרנשיונל, מיזם משותף עם חברת ההפצה Travelport, היא ספק גלובלי של פתרונות תשלום ייחודיים לתעשיית התיירות, ומטרת השותפות בין מסטרקארד לבינה היא פישוט הטיפול בכמויות גדולות של תשלומים גלובליים. על-פי ההסכם, במהלך חמש השנים הקרובות מסטרקארד תשמש כשותפה הבלעדית של eNett לפעילות המספרים הווירטואליים באירופה.
"טכנולוגיית ה-VANs של eNett עונה על הצרכים של תעשיית התיירות לשיטות תשלום בטוחות ומהירות יותר, המשפרות את מידת ההתאמה של החשבונית לתשלום", אומר אנטוני היינס, מנכ"ל International eNett. "הטכנולוגיה זוכה לתנופה רבה בשוק האירופי, והשותפות עם מסטרקארד צפויה לחזק את רמת הביטחון במוצר כפתרון מועדף לתשלומים בין עסקים (B2B) בתחום התיירות".
"שתי החברות משלימות זו את זו", מוסיף דניאל כהן, מנהל פעילות מסטרקארד ישראל : "בתקופה שבה גובר הלחץ לקצץ בעלויות ולהגדיל הכנסות, טכנולוגיות תשלום כמו ה- VANs של eNett יאפשרו לסוכני הנסיעות להתמקד ביצירת הכנסות ויסייעו לעסקים להניב יותר מהמידע שברשותם. החדשנות והיכולות הטכניות של eNett, בשילוב פרישתה ויכולותיה של מסטרקארד, יספקו תועלת רבה לתעשיית התיירות."
למידע נוסף על השותפות או על ה VANsשל eNett, אנא בקרו באתר האינטרנט www.enett.com/mastercard
אודות מספרי חשבון וירטואליים (VanS)
VAN - ראשי תיבות של Virtual Account Number (מספר חשבון וירטואלי) נוצר על-מנת לפשט את תהליך התשלום לספק כלשהו במסגרת עסקה. פלטפורמת התשלומים של eNett יוצרת מספר מסטרקארד וירטואלי המורכב מ-16 ספרות, עבור סכום מסוים או מגבלת סכום. ה-VAN מתנהג כמו מספר כרטיס אשראי רגיל של מסטרקארד, כך שלא נוצרת השפעה על תהליך עיבוד הנתונים אצל הספק.
אודות מסטרקארד העולמית
חברת מסטרקארד (ניו-יורק: MA) הינה חברה גלובאלית המספקת פתרונות תשלום טכנולוגיים חדשניים ומובילים. מאסטרקארד פועלת ביותר מ – 210 מדינות ומתחזקת את מערכת התשלומים המתקדמת בעולם, המקשרת בין ממשלות, מוסדות פיננסיים, בעלי עסקים, ובעלי כרטיס אשראי/חיוב/תשלום פרטיים. מסטרקארד מספקת פתרונות ומוצרים לביצוע פעולות מסחר יומיומי כגון: קניות, טיולים, ניהול עסקים וניהול פיננסי, מאובטחות יותר, נוחות לתפעול ויעילות עבור כל הנוגעים בדבר.
לפרטים נוספים: בקרו באתר www.mastercard.com עקבו אחרינו בטוויטר @mastercardnews הצטרפו לבלוג The Heart of Commerce Blog והירשמו לקבלת העידכונים החמים subscribe news
אודות מסטרקארד אירופה
מסטרקארד אירופה הנו גוף האחראי לניהול פעילותה העסקית של מסטרקארד העולמית באירופה. משרדי ההנהלה של החברה נמצאים בווטרלו, בלגיה, והיא פועלת ב-51 מדינות. באמצעות רשת סניפים מקומיים, מסטרקארד אירופה מסוגלת לספק מענה למגוון הצרכים העסקיים והפרטיים של לקוחותיה, בהתאם לדרישות שוק שונות ברחבי אירופה.
בישראל פועלת מסטרקארד באמצעות הבנקים המובילים וחברות האשראי: ישראכרט, לאומי קארד וכ.א.ל. כרטיס האשראי הבינלאומי מאפשר ללקוחותיו ליהנות משירות חדשני
ומוביל ונוחות שימוש ברמה גבוהה ברחבי העולם.

תאריך:  29/08/2012   |   עודכן:  29/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומית לרנר כהן
היקף הפרויקטים כ-4 מיליון שקלים
דיקלה חנן
רשת מרפאות פרופורציה מאפשרת ללקוחותיה לרכוש עבור היקרים להם מגוון טיפולי אסתטיקה וניתוחים פלסטיים ולהגישם ארוזים כמתנה מפתיעה, בתוך מעטפה
מוטי שוימר
שלמור תקשורת
ראש השנה וחגי תשרי בפתח וחברת ה"צורפים" מציעה להתהדר ולהתחדש במגוון כלי כסף וקריסטלים בעיצוב וסגנון מיוחד
אסף מואב
באתר המוסד וגם ב-Youtube – סרטי בטיחות לעובדים במעבדות כימיות, לשירות הציבור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il