X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ מעלה קמפיין פרסומי רחב היקף למועדון לקוחות You, בעלות של 1.5 מיליון ש"ח. מטרת הקמפיין היא להציג את מגוון ההטבות החדשות לחברי אשראי You ולמצטרפים חדשים
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]
כרטיס אשראי you [עופר אביטן]

מועדון לקוחות You, המונה כ-1,250,000 לקוחות, שמתוכם כ-165,000 הינם מחזיקי כרטיס אשראי, יוצא במהלך אסטרטגי חדש, במסגרתו הוא מעמיק את ההטבות ללקוחותיו בעלות השקעה של כ-12 מיליון ש"ח.
במסגרת השקת המהלך יוצא המועדון, באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ, בקמפיין פרסומי רחב היקף בעלות של כ-1.500,000 ש"ח, הכולל 3 סרטוני פרסומת בטלוויזיה, עיתונות ארצית ונקודות המכירה.
מטרת הקמפיין הינה להדגיש את יתרונותיו של כרטיס אשראי You ככרטיס האשראי הראשון והיחידי בישראל, אשר מייצר למחזיקים בו הטבות משמעויות בעולמות הצריכה העיקריים בכל בית אב במדינת ישראל - מזון, דלק וסלולר, המהווים את ההוצאות הגדולות ביותר בכל סל צריכה משפחתי.
כרטיס האשראי You במתכונתו החדשה, מעניק למחזיקיו הטבות משמעותיות בעת התדלוק בתחנות הדלק של דור אלון, מעניק החזרים על הקניות לחג ואף מוזיל את הוצאות הסלולר עד ל-0 ש"ח, לרוכשים ברשתות מגה בסכום של 1,500 ש"ח ומעלה המנויים ברשת YouPhone.
דרור מורן, מנכ"ל מועדון You: "מועדון הלקוחות YOU הפך בשנה האחרונה לכוח צרכני חזק ומשמעותי, בזכות היותו מועדון הלקוחות היחידי בישראל המאגד בתוכו חברות רבות ממגוון עולמות הצריכה מהמשמעותיים ביותר, המהווים את ההוצאה המרכזית בסל הצריכה המשפחתי - מזון, דלק וסלולר. מדי חודש מצטרפים לשורות המועדון כעשרות אלפי לקוחות,– עובדה המעידה יותר מהכול על אטרקטיביות הטבות המועדון והערך המוסף הממשי שהן מעניקות ללקוחותיו. על-מנת לצרף למועדון לקוחות חדשים, ועל-מנת לחזק את הנאמנות בקרב לקוחות קיימים, אנו מעמיקים את ההטבות שאנו מעניקים לחברי המועדון בכלל ולמחזיקי כרטיס האשראי בפרט".
רותי שטרית, יו"ר שטרית מדיה גרופ: "הקמפיין מציג את היתרון התחרותי של מועדון You, המתבטא בהטבות ובהנחות שהוא מציע לצרכן הישראלי. במיוחד בתקופת החגים שבה ההוצאות המשפחתיות הן גבוהות מהרגיל, כרטיס האשראי You הוא היחידי שמעניק מעטפת כוללת לחסכון בהוצאות אלה".
משרד פרסום: SMG – שטרית מדיה גרופ, קופי: שי יוריש, ארט: קובי אדרי, סמנכ"ל לקוחות בכירה: לימור לזרוביץ, סופרוויזורית: איה גל שטרית, חברת הפקה: אוג הפקות, פוסט: פוסט אופיס.

תאריך:  30/08/2012   |   עודכן:  01/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סלולר
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סיגל איל
מופע המחאה "עוד לא ראינו דם", אשר זכה להצלחה רבה בפסטיבל "מחולוהט" האחרון, משלב מוזיקה חיה פרי יצירתו של המוסיקאי שגיא צורף. על במה אחת מופיעים רקדנים ונגנים, אשר יוצרים יחד פסיפס תנועי ומוסיקלי עוצמתי בעל אמירה חברתית חזקה. המופע הקרוב יעלה ב-3.9, יום שני, במרכז סוזן דלל
נחום דוניצה
פיתוח חדש בתחום הדיו. החידוש המרכזי: דיו נטול תרכובות נדיפות, ידידותי לסביבה, לשימוש גם בסביבת עבודה סגורה (אין צורך באוורור מיוחד) ומאפשר אפילו הדפסת טפטים הבטוחים לתלייה בחדרי ילדים
אבי צור
החברה משיקה את U - מכונה בעלת עיצוב נקי, הפעלה פשוטה ומגוון שכלולים: ממשק טאצ', אוטומטית ומודולארית
אסנת זיידלר
המשנה למנכ"ל מבטח סימון ומנהל מערך העסקים בחברה, נסים ג'רבי, ביקש לסיים את תפקידיו בחברה לאחר למעלה מ-7 שנים
תקשורת גלאי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il