X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
BALLARINI, אומני הבישול מאיטליה, משיקים סדרת סירים ומחבתות לחגי תשרי - סדרת פירנצה. בסדרת פירנצה פטנט ייחודי לבלריני: Thermo Point, אינדיקטור מיוחד על ידית האחיזה המציג את הטמפרטורה המתאימה לתחילת הבישול וכן את הטמפרטורה הבטוחה לשטיפת הכלים בתום השימוש
▪  ▪  ▪
סדרת פירצה של בלריני [רונן הלל יחסי ציבור ]

BALLARINI, אומני הבישול מאיטליה משיקים סדרת סירים ומחבתות לחגי תשרי - סדרת פירנצה. בסדרת פירנצה פטנט ייחודי לבלריני: Thermo Point, אינדיקטור מיוחד על ידית האחיזה המציג את הטמפרטורה המתאימה לתחילת הבישול וכן את הטמפרטורה הבטוחה לשטיפת הכלים בתום השימוש.
בסדרת פירנצה אפשר למצוא את כל מה שצריך במטבח: מחבתות לטיגון, מחבתות עמוקות, סירים, סיר לרטבים, ווק, מחבת גריל, מחבת לדגים ועוד.
תוספת מיוחדת לסדרת פירנצה של בלריני – מכסה אחיד עם ידית מתקפלות. הידיות המתקפלות משמשות כמעמד להנחת מצקת או כף לערבוב בזמן הבישול, וכדי לא לתפוס מקום כאשר מאחסנים את המכסה או שוטפים אותו במדיח כלים.
סדרת פירנצה מיוצרת באיטליה מאלומיניום . לאחר השלמת הציפויים והגימורים השונים מתקבלים כלי מטבח עמידים שישמשו שנים ארוכות במטבח.
בסדרת פירנצה משולב פטנט ייחודי של בלריני: Thermo Point - אינדיקטור מיוחד על ידית האחיזה המציג את הטמפרטורה המתאימה לתחילת הטיגון והבישול וכן את זו המאפשרת רחיצה ושטיפה של הכלי עם תום השימוש באופן שיבטיח עמידות ארוכת שנים.
לכל המוצרים בסדרה ציפוי מונע הדבקות Cortan בשלוש שכבות, העומד בתקנים האירופאים המחמירים ביותר.
כל מוצרי בלריני אינם מכילים מתכות כבדות, ניקל וחומרים מסוכנים.
טווח מחירים של הכלים בסדרת פירנצה של בלריני בין 100 ש"ל למחבת קרפים ל-300 ש"ח לסיר גודל 28 כולל מכסה.
מחירי מכסה: 60-80 ש"ח כאשר יש להתעדכן על מבצעים.
את סדרת פירנצה של בלריני אפשר להשיג ברשת אייס וכן בחנויות נבחרות ברחבי הארץ כמו טורקיז בבית יצחק, מינה סטייל ברמת אביב ולמונדו באילת.
אודות BALLARINI
בלריני הינו מותג פרימיום איטלקי בתחום כלי הבישול, הסירים והמחבתות אשר נוסד בשנת 1889 על-ידי פאולו בלריני כבית מלאכה קטן לכלי מתכת. בשנות ה-60 החלה החברה להתמקד בתחום הנון-סטיק והחלה לייצר ולפתח סירים ומחבתות עם ציפויים לבישול בריא, איכותי, גורמה ועוד תוך שילוב טכנולוגיה מתקדמת לצד חדשנות.
בלריני הינו מותג מהמובילים באירופה ומציג מסורת מפוארת בייצור מחבתות, סירים וכלי בישול איטלקיים בשילוב חדשנות, וטכנולוגיה ומתקדמת.
חברת בלריני עומדת בתקני האיכות המחמירים ביותר באיטליה ובעולם בכל הקשור לתהליכי ייצור, איכות החומר ועושה שימוש אך ורק באלומיניום 99% (ולא בסגסוגות לא מזוהות), לרבות ציפויים מיוחדים לכלי הבישול והטיגון.
מוצרי החברה מיוצרי מחומרי הגלם האיכותיים ביותר במפעלי החברה באיטליה ומשווקים ברחבי העולם. את כלי הבישול של בלריני ניתן למצוא במטבחים של השפים המובילים בעולם.
לאתר החברה: www.ballarini.it

תאריך:  02/09/2012   |   עודכן:  03/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איטלקי במטבח: סדרת פירנצה של BALLARINI
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסתי טורן
לאור העובדה כי מרכז 'טרם איכילוב' פעיל 24 שעות בכל ימות השבוע ואף בשבתות וחגים נערכים במרכז לקראת החגים על-מנת לתת מענה רפואי מקצועי ומהיר אף בימים בהן מרפאות קופות החולים סגורות    ב'טרם איכילוב' מתריעים מפני פציעות המאפיינות את החגים ובהן בליעת עצמות דג ומפציעות בבניית הסוכה    במרכז הוכשרו חדרים שבהן יינתן מענה רפואי שיחליף אשפוז בבתי החולים
יוסף ארנפלד
בעיצומו של חודש הרחמים והסליחות, משחרר גד ליאור מתוך אלבומו האחרון, ביצוע מרטיט ומיוחד לפיוט עוקד הנעקד והמזבח. הלחן העוצמתי של ליאור נותן פירוש חדש למילות הפיוט הידוע
יוסף ארנפלד
ידן כהן, שצעדיו הראשונים בעולם המוזיקה תועדו בסדרה הישיבה בערוץ 10 לפני מספר שנים, מגיע כעת עם אלבום בכורה משובח ואיכותי - 22 שניות
ינאי אלפסי
היקף המימון לשני הפרויקטים הראשונים להפקת חשמל מאשפה - 21 מיליון דולר; בלוספיר חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם Biogas Nord הגרמנית – שתספק את הטכנולוגיה תקים ותתפעל את הפרויקטים להפקת החשמל בשיטת TURN KEY
עדנה דור-און
הגינה שבפינת החי פותחה בסיוע המתנדבת יעל נצר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il