X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הכסף שגויס ממשקיעים פרטיים יסייע לחברה בהרחבת חזון אבטחת המידע בענן. חברת Zscaler מיוצגת בישראל על-ידי חברת InnoCom מקבוצת אמן
▪  ▪  ▪

חברת Zscaler האמריקנית, המתמחה בפתרונות אבטחה מתקדמים בענן והמיוצגת בישראל על-ידי חברת אינוקום (InnoCom) מקבוצת אמן הודיעה כי גייסה סכום של 38 מיליון דולר (כ-153 מיליון ש"ח) משורה של משקיעים אסטרטגיים, בראשם Lightspeed Ventures (אשר השקיעה בעבר בחברות טכנולוגיה ישראליות ולה סניף בישראל).
חברת Zscaler, אשר עד כה מימנה את פעילותה ממקורות פנימיים, מתכוונת להשתמש בכסף שגויס להאצת אסטרטגיית השוק שלה ולהרחבת פעילויות המכירה והשיווק, בנוסף להשקעה נוספת בפיתוח פתרונות אבטחת המידע בענן, עם דגש על פתרונות לעולם הניידות.
חברת Zscaler צמחה במהירות ושינתה את הדרך בה ארגונים פותרים את אתגר אבטחת המידע למשתמשים ניידים המחוברים לאינטרנט, למכשירים וליישומים הפועלים מחוץ לרשת התקשורת הארגונית. הדגש הייחודי של החברה על מתן יכולת פתרונות לארגונים בתחום הניידות, יישומי הענן ויישומי הרשתות החברתיות התבטא בתוצאות עסקיות טובות והפכך את החברה לבעלת תזרים מזומנים חיובי.
ג'יי צ'אודרי (Jay Chaudhry), מנכ"ל ומייסד חברת Zscaler, אמר כי:"עד כה נמנענו מגיוס כספים מבחוץ למרות פניות ממשקיעים מובילים. השותפים האסטרטגיים החדשים שלנו שותפים לחזון שלנו ובעלי מחויבות לסייע לנו להתפתח".
יהונתן גד, יו"ר ומנכ"ל משותף בחברת InnoCom, אמר: "חברת Zscaler היא חברת טכנולוגיה מובילה אשר מציעה פתרון בעל ערך מוסף מובהק ללקוח וכעת לא רק השוק מבין זאת אלא גם המשקיעים. השוק בישראל יכול וצריך ליהנות מהמוצרים המובילים של חברה זו, המציעה שירותי אבטחת מידע מתקדמים באמצעות הענן. חלק מהחברות הגדולות במשק כבר נמנות על רשימת לקוחותיה".
על Zscaler
כמובילה ברביע המובילים של גרטנר בתחום גישת הרשת המאובטחת, חברת Zscaler אוכפת מדיניות עסקית, מנהלת סיכונים ומספקת פי שניים מהביצועים המקובלים בתחום בעלות נמוכה בהרבה על-ידי שימוש בתשתית גלובלית, בעלת מספר משתמשים גבוה. שירותי אבטחת המידע בענן של החברה כוללים אבטחת רשת, אבטחת מכשירים ניידים, אבטחת דואר אלקטרוני ומניעת דליפת מידע (DLP).
על InnoCom
אינוקום הינה Value Added Distributor המייצגת בישראל חברות IT מובילות ומתמקדת במכירת מוצרי טכנולוגיה חדשניים לשוק ה-IT הישראלי. מאז הקמתה עובדת אינוקום עם יצרניות מובילות ועם שותפים מקומיים מובילים לביצוע הטמעות מוצלחות של טכנולוגיות IT חדשות.
אינוקום מציעה מוצרים ופתרונות לתחומי אבטחת רשתות, אופטימיזצית WAN ושירותי ניהול מבוססי ענן. יחד עם השותפים העסקיים שלה, אינוקום מציעה את הפתרונות המתאימים ביותר ללקוחותיה, על-מנת שאלה ייהנו מיתרון תחרותי דרך חדשנות טכנולוגית.
למידע נוסף, בקרו באתר החברה בכתובת www.innocom.co.il

תאריך:  04/09/2012   |   עודכן:  04/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
Zscaler גייסה 38 מיליון דולר מהשקעות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ליאור עילם
BMW שבדיה משדרגת מערכת PrintBOS של קונסיסט טכנולוגיות. היקף הפרויקט: עשרות אלפי יורו. המערכת משמשת להנפקת מסמכים קריטיים לארגון, כגון: חשבוניות, הסכמים וטפסי עמלות
לילה בן הרוש
הגוף שלנו כיצירת אמנות, החופש להתפשט מהמוסכמות החברתיות וליצור. 20-22.9.12
יצחק רביחיא
תערוכת יחיד חדשה של הפסלת פורטונה שפירו "צבעי הטבע" - פתיחה ב-6 בספטמבר בשעה 19:30 בתיאטרון ירושלים (התערוכה עד 9 באוקטובר)
חמי כהן
אירוע סיום ש"ס במעמד גדולי ישראל, נערך בבורסת היהלומים הישראלית. באירוע השתתפו הרב הראשי לישראל, הרה"ג שלמה משה עמר שליט"א, הרב הראשי של ת"א-יפו, הרה"ג ר' ישראל מאיר לאו, הרב הראשי של העיר ר"ג, הרה"ג ר' יעקב אריאל ומכובדים נוספים
מירב ברנשטיין
עלייה בחשיבות החיסכון לטווח ארוך בקרב צעירים. עוד עולה מהסקר: ירידה ברצונן של נשים לחסוך עבור ילדיהן, ועלייה בשימוש בפיקדונות בנקאיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il