X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
ארגון "כל ישראל חברים" מחזק פעילותו בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית של ישראל וישקיע השנה 20 מיליון ש"ח בפעילות חינוכית-חברתית וצמצום פערים ב-55 רשויות
▪  ▪  ▪

ארגון כל ישראל חברים (כי"ח) הודיע כי יחזק השנה את פעילותו החינוכית והחברתית במיוחד בפריפריה בדרום ובצפון הארץ ובפריפריה החברתית בשכונות מצוקה. הארגון ישקיע השנה תקציב מוגדל של כ-20 מיליון ש"ח בתוכניות חינוכיות ובתוכניות חברתיות לצמצום פערים ושיפור הישגים לימודיים לתלמידי בתי הספר ב-55 רשויות ברחבי הארץ. מנכ"ל כל ישראל חברים, יהודה מימרן, מסר כי לנוכח המצוקה החינוכית והחברתית השוררת בארץ בימים אלה ולנוכח הקיטוב והצורך בצמצום פערים חובה על כולנו לחזור לערכים של סולידאריות וערבות הדדית. מימרן מסר כי על-רקע הפערים הגואים בין הפריפריה למרכז הארץ במיוחד בתחום החינוך פועל הארגון באחרונה ליצירת שיתופי פעולה עם קרנות ומוסדות הפועלים בזירה החברתית חינוכית בתיאום ובשיתוף פעולה עם משרד החינוך.
בשלושה העשורים האחרונים הפכה ישראל מאחת המדינות השוויוניות במערב לאחת המדינות הכי לא שוויוניות. שיעור העוני בישראל הוא הגבוהה ביותר בין מדינות ה – OECD בהפרש ניכר. ישראל הינה גם אחת מחמש המדינות הכי לא שוויוניות ב – OECD במדד הג'יני. מצב זה, אומר מימרן, הוא תוצאה של שלושה עשורים של פגיעה עמוקה שגורמת גם לפערים קשים בחינוך וביכולת לתת הזדמנות שווה לתלמידים ברחבי הארץ. צריך ליצור תעדוף גדול יותר לתלמידים המגיעים מהשכבות המוחלשות והנזקקות והסיוע שאנחנו מוסיפים, חשוב ככל שיהיה, הוא קטן ביחס לפערים הגדולים הקיימים בחינוך.
"כל ישראל חברים" הוא אחד הארגונים החינוכיים- חברתיים המובילים בישראל. הארגון פועל לקידום חברה ערכית ושוויונית ולבסס חינוך איכותי לכלל ישראל, בשני צירים מרכזיים: קידום חינוך יהודי ציוני עם דגש על אחריות, ערבות ומעורבות חברתית, במערכת החינוך הפורמאלית והלא פורמאלית וקידום מצוינות חינוכית בפריפריה החברתית והגיאוגרפית ברחבי הארץ. כי"ח הינו הנציג בישראל של ארגון אליאנס העולמי שנוסד ב-1860 כארגון צרפתי שחרת על דגלו סולידריות ודאגה לזכויות היהודים והענקת חינוך איכותי לכל. בראש הארגון בישראל עומד איש העסקים והפילנתרופ סמואל פינטו.
ארגון "כל ישראל חברים" פועל כיום בלמעלה מ-50 בתי ספר מהזרם הממלכתי והממלכתי דתי בכל רחבי הארץ בקרב כ-27,000 תלמידים ובהם גם בתי הספר ההיסטוריים של כי"ח: אליאנס תל אביב, אליאנס חיפה, רנה קסין ירושלים, המסורתי ע"ש בראונשוויג, בית ספר כי"ח חרשים וכפר מקווה ישראל. כל ישראל חברים מפעיל כאמור מגוון תוכניות חינוכיות החותרות לקידום שוויון ההזדמנויות בחינוך ולצמצום פערים לימודיים, להבניית ערכי היהדות אל תוך התרבות הבית ספרית וליצירת מנהיגות חינוכית השואפת לשינוי חברתי על בסיס המסורת היהודית.

תאריך:  10/09/2012   |   עודכן:  10/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 OECD
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ארגון כי"ח ישקיע 20 מיליון בפריפריה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלעד הראל
וירוס חדש "תוקף" את המזרח התיכון, הגיימרים שוב על הכוונת של פושעי הסייבר ואיך אפשר בלי - הונאה בפייסבוק. מה תקף אותנו בחודש אוגוסט?
יחסי ציבור יפעת
חברת "הרדור" המתמחה בארונות הזזה מתוחכמים לבית, מתחדשת עם סניף חדש, מעוצב ומרווח בנתניה המצטרף לשלושה הסניפים הקיימים של החברה בב"ב ובראשל"צ
גילי עבודי
יעקב ברג, מנכ"ל יקב פסגות, אומר כי לקראת החגים גובר הביקוש ליינות בוטיק כשרים
גילי עבודי
עמותת תיירות כרמלים מזמינה את הקהל הרחב לחגיגות בציר יין באזור הכרמל
גילי עבודי
יקב פסגות מציע מארזים מהודרים לחג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il