X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
לכנס הגיעו כ-800 איש מלמעלה מ-200 חברות מובילות מהארץ ומהעולם. 19 משותפות ולקוחות קיידנס יציגו את הטכנולוגיות העדכניות שלהם בתערוכה ו-13 חברות משתתפות במסלולים השונים של הכנס
▪  ▪  ▪
ליפ-בו טאן בנאומו בכנס [יורם בן סעדון]

"המשבר הכלכלי העולמי שפגע בצורה קשה באירופה והאט את הצמיחה בארה"ב וסין, יחד עם מגמת האצה בקונסולידציה, מהווים אתגר משמעותי לשוק השבבים העולמי, כפי שמשתקף במדד JP, בו תעשיית השבבים ירדה מתחת לדירוג 50", כך אמר ליפ-בו טאן, נשיא ו-CEO קיידנס ויו"ר קרן Walden International, אשר פתח הבוקר (יום ב', 10.9.12) בת"א את הכנס הטכנולוגי השנתי ה-20 של קיידנס ישראל הנחשב לכנס המקצועי הגדול ביותר בישראל למשתמשים ומפתחים.
טאן התייחס לחמש מגמות המהוות מנועי צמיחה עבור תעשיית השבבים: אפליקציות, וידאו, ניידות, ענן ואבטחה. הוא ציין כי בנוסף למנועי צמיחה אלה, הזדמנויות רבות גלומות עבור גורמי התעשיה ב-iPhone 5, ב-Microsoft Surface וב-Galaxy S III". הוא התייחס לשוק הישראלי ואמר "אני מאמין בתעשיה הישראלית, בזכות מספר מאפיינים משולבים הייחודיים רק לה: מחקר וחדשנות, יזמות, הובלת הדרך (mentoring) וההתמקדות הגלובאלית".
ל-CDNLive! 2012 הגיעו השנה גם דאגלס פאטולו, מנהל התמיכה הטכנית ב-TSMC אירופה, ופאולו פזאטי, מנהל תחום הנדסה בקיידנס, שדיברו על חדשנות ושיתופי פעולה בתכנון מערכות על שבב (SoC) דלות הספק ב-40 ו-28 ננומטר.
לכנס הגיעו כ-800 איש מלמעלה מ-200 חברות מובילות מהארץ ומהעולם. 19 משותפות ולקוחות קיידנס מציגים את הטכנולוגיות העדכניות שלהם בתערוכה ו-13 חברות משתתפות במסלולים השונים של הכנס. כמדי שנה, מספק הכנס פלטפורמה להצגת טכנולוגיות מתקדמות של קיידנס ושל שותפיה בתעשיה ובמה למשתמשים, למפתחים ולמומחי תעשיה לקיים מפגשי נטוורקינג בנושאי תכנון אלקטרוני ועוד.
השנה בכנס - המגמות החמות בתחומי הסיליקון, מערכות על גבי שבב (SoC) ומימוש מערכות, לצד האתגרים המובילים בתחום התכנון האלקטרוני (EDA), ובשוק השבבים העולמי. במסלול התוכן של הכנס - הרצאות בנושאי וריפיקציה, פיתוח מערכות, תכנון דיגיטלי/אנלוגי ועיצוב IP.
Cadence Design Systems (קיידנס)
קיידנס דיזיין סיסטמס היא חברת תוכנה ציבורית בינלאומית, מובילה עולמית בפיתוח כלי תוכנה, מתודולוגיות ושירותים, המאפשרים את תכנונם של שבבים ורכיבי חומרה מתקדמים. פתרונות התכנון והאימות של קיידנס מאפשרים ללקוחותיה לפתח את דור העתיד של התקני המוליכים למחצה עבור מוצרי האלקטרוניקה הצרכנית, ציוד תקשורת ומחשבים.
קיידנס, פועלת ומובילה בתעשיית ה-EDA (Electronic Design Automation) למיכון התכנון האלקטרוני של מערכות אלקטרוניות מורכבות, משנת 1987.
הכנסות החברה בשנת 2011 הסתכמו ב-1.15 מיליארד דולר.
קיידנס דיזיין סיסטמס ישראל הוקמה בשנת 1989 כגוף מכירות, שיווק ותמיכה הממוקם בא.ת. הרצליה פיתוח. בשנת 2005 רכשה קיידנס את חברת וריסיטי הישראלית, אשר צורפה לקיידנס כמרכז הפיתוח שלה הממוקם בפארק אפק, ראש העין.

תאריך:  10/09/2012   |   עודכן:  10/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ליפ-בו טאן, נשיא ו-CEO קיידנס בכנס השנתי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יחסי ציבור יפעת
שת"פ בין רשפים לסמינר הקיבוצים הוביל ליצירת כניסות מיוחדות לבתים
יצחק רביחיא
ארגון "כל ישראל חברים" מחזק פעילותו בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית של ישראל וישקיע השנה 20 מיליון ש"ח בפעילות חינוכית-חברתית וצמצום פערים ב-55 רשויות
גלעד הראל
וירוס חדש "תוקף" את המזרח התיכון, הגיימרים שוב על הכוונת של פושעי הסייבר ואיך אפשר בלי - הונאה בפייסבוק. מה תקף אותנו בחודש אוגוסט?
יחסי ציבור יפעת
חברת "הרדור" המתמחה בארונות הזזה מתוחכמים לבית, מתחדשת עם סניף חדש, מעוצב ומרווח בנתניה המצטרף לשלושה הסניפים הקיימים של החברה בב"ב ובראשל"צ
גילי עבודי
יעקב ברג, מנכ"ל יקב פסגות, אומר כי לקראת החגים גובר הביקוש ליינות בוטיק כשרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il