X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
השרת החדש נבנה במיוחד לסביבת ענן כבסיס למרכז המחשוב המודרני
▪  ▪  ▪

מיקרוסופט השיקה את Windows Server 2012 ברחבי העולם. סאטיה נאדלה, נשיא מיקרוסופט לתחום השרתים וכלי פיתוח, הצהיר כי השרת החדש משמש כאבן יסוד של מערכת הפעלה מקיפה לענן, המספקת פלטפורמה רציפה אחודה לעננים פרטיים, ציבוריים ומארחים (hosted).
נאדלה ציין: "מערכת ההפעלה שימשה תמיד כלב הפועם של מערך ה-IT. עתה היא עוברת תחייה בעולם החדש של שירותי ענן רציפים, מכשירים מקושרים וביג דאטה. מעמדה הייחודי של מיקרוסופט כספקית מערכת ההפעלה לשרתים הנפוצה בעולם, כספקית אפליקציות ושירותי ענן, מאפשר לנו לספק עתה מערכת הפעלה לענן, המבוססת על Windows Server ועל Windows Azure. באמצעותה יוכלו לקוחותינו להקים מרכזי מחשוב חדישים ללא גבולות".
מיקרוסופט פיתחה את Windows Server 2012 במיוחד לסביבת ענן, תוך שימוש בניסיונה העשיר בהפעלת מרכזי מחשוב גלובאליים שבהם פועלים מאות אלפי שרתים המספקים למעלה מ-200 שירותי ענן. השרת החדש, Windows Server 2012, פורץ את גבולות ההגדרה של שרת מערכת הפעלה והוא כולל חידושים משמעותיים בתחומים: ווירטואליזציה, אחסון, רישות ואוטומציה. מאות תכונות חדשות ששולבו בשרת יסייעו ללקוחות לבצע קפיצת מדרגה במרכזי המחשוב ובאפליקציות שלהם, במדדים כמו: ביצועים, עוצמה, יכולת הרחבה ועוד. השילוב בין Windows Server 2012 לבין Windows Azure ו-System Center יאפשר ללקוחות לספק ולנהל אפליקציות ושירותים שחוצים עננים פרטיים, ציבוריים ומארחים.
לקוחות מיקרוסופט יוכלו להשתמש בידע שצברו ובהשקעות שביצעו בתחומים: ניהול מערכות, פיתוח אפליקציות ניהול זהויות ו-ווירטואליזציה לצורך מינוף Windows Server 2012 ומימוש ההבטחה הגלומה במחשוב ענן. לקוחות ארגוניים שכבר הטמיעו את השרת החדש כבר חווים ערך עצום שהוא מספק. על-פי סקר שבוצע בקרב 70 ארגונים גדולים שביצעו פרויקטים מוקדמים של הטמעה יש בקרבם ציפייה לצמצום של 52% בזמני ההשבתה, צמצום של 41% בהטענת עומסי עיבוד, וחסכון של 15 שעות עבודה לעובד במהלך השנה. 91% מהארגונים צופים צמצום במשך הזמן הנדרש לניהול השרת ו-88% צופים צמצום במשך הזמן הנדרש לניהול הרשת.

תאריך:  10/09/2012   |   עודכן:  10/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל איתן
בעקבות ההצלחה משנים קודמות מזרחי-טפחות ממשיך במסורת ומציג בשיתוף אלרוב – שדרות ממילא בירושלים את היריד המיוחד "יוצרים למען הקהילה"
עדנה דור-און
במרכז לבריאות הנפש טירת כרמל קיבלו העובדים את השנה החדשה בערב חברתי מהנה עם ברכות לעובדים מצטיינים
מוטי שוימר
לכנס הגיעו כ-800 איש מלמעלה מ-200 חברות מובילות מהארץ ומהעולם. 19 משותפות ולקוחות קיידנס יציגו את הטכנולוגיות העדכניות שלהם בתערוכה ו-13 חברות משתתפות במסלולים השונים של הכנס
יחסי ציבור יפעת
שת"פ בין רשפים לסמינר הקיבוצים הוביל ליצירת כניסות מיוחדות לבתים
יצחק רביחיא
ארגון "כל ישראל חברים" מחזק פעילותו בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית של ישראל וישקיע השנה 20 מיליון ש"ח בפעילות חינוכית-חברתית וצמצום פערים ב-55 רשויות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il