X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חברת ADTECH משיקה בימים אלה פלטפורמת RTB חדשה, המאפשרת למפרסמים ולמשווקים ברשת לבצע החלטות קניה ומכירה מושכלות בזמן אמת
▪  ▪  ▪

ADTECH, ספקית פתרונות טכנולוגיים מובילה של ניהול מדיה וניהול קמפיינים אינטראקטיביים (ad-serving solutions), וחברת-הבת של קבוצת AOL, משיקה בימים אלה את פלטפורמת (Real-Time Bidding (RTB, המאפשרת למפרסמים ולמשווקים ברשת לבצע החלטות קניה ומכירה של שטחי מדיה בזמן אמת. ההשקה עתידה להיערך בלונדון במסגרת תערוכת ה-ad:tech הבינלאומית, בתאריכים 19-20 בספטמבר.
פלטפורמת ה-RTB משדרגת את טכנולוגיית הפרסום המקוון של החברה, היות שהיא מספקת למפרסמים ברשת ניתוח תוכן של דפי האינטרנט בזמן אמת. לפיכך, המפרסמים יוכלו לקנות או למכור שטחי מדיה בהתאם לקהל היעד של הפרסומת, ובכך לחסוך בעלויות מיותרות. בניגוד לפתרונות הנוספים הקיימים בשוק, פתרון ה-RTB של ADTECH מותאם לתקן ה-OpenRTB של לשכת הפרסום האינטראקטיבי (IAB).
"פלטפורמת ה-Real Time Bidding החדשה עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה של חברת ADTECH לספק ללקוחותיה את כל הטכנולוגיה הרצויה לניהול הקמפיינים המקוונים שלהם", טוען מנכ"ל ADTECH, ארהרד ניומן. עוד מוסיף ניומן: "חברת ADTECH מסייעת ללקוחותיה להצליח בשוק הדיגיטלי מזה שנים רבות. החברה תומכת בגידול של הלקוח ובשאיפותיו, באמצעות פיתוח כלים חדשניים ורעיונות מקוריים".
בנוסף לפתרון ה-RTB, יוצגו בתערוכת ad:tech פתרונות ad-serving נוספים בפיתוח החברה. בין הפיתוחים שיוצגו לקהל המבקרים: כלי ה-Canvas, המאפשר לבנות פרסומות ריץ' מדיה בקלות רבה ובעלות נמוכה. פתרון ה-IMSpro, המאפשר למפרסמים ולמשווקים ברשת לבדוק את הזמינות של שטחי המדיה שלהם בזמן אמת, וערכת ה-Mobile SDK המציעה את כל הכלים הנחוצים עבור שילוב מודעות פרסום בתוך אפליקציות- הערכה ניתנת לשימוש במערכות ההפעלה של אפל, iOS ואנדרואיד.

תאריך:  12/09/2012   |   עודכן:  12/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל סדן
מעל 40 אמנים, יוצרים ותיקים לצד יוצרי העתיד באירוע חשיפה ייחודי בחלל תעשייתי ענק ואוטונומי בשיתוף עמותת דיסאוטונומיה משפחתית במטרה לחשוף את הדמות שמאחורי היצירה
זהר נוי
שטראוס מים מתקינה את מיטוב הרשת כשירות של Aryaka לוועידות וידיאו, ERP ושכפול SnapMirror
Aryaka מאפשרת לספקית הגלובלית של פתרונות שתייה מתקדמים לשפר את העבודה המשותפת ברחבי ישראל, סין ובריטניה
ירון לוקר
ארוחת בוקר עשירה וספיישל מיוחד לראש השנה במלון העסקים בתל אביב
יעקב אברמוביץ
לילה בן הרוש
פסטיבל זורבה הבודהה הוקם בהשראתו של המורה הרוחני אושו, ופתוח בפני כל אדם הרוצה לחגוג את החיים בצורה מודעת ונוכחת בנווה מדבר מדהים ביופיו בלב נוף הערבה המדברי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il