X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
עינת צור-שיין, מנכ"לית משותפת בחברת ServiceWise, מביאה את האווירה והמסרים מהיום השני של כנס הענן הגדול בעולם, Dreamforce של Salesforce, סאן פרנסיסקו
▪  ▪  ▪
עינת צור שיין בכנס Dreamfprce [מירון צור]

היום השני של כנס הטכנולוגיה הגדול בעולם כיום (כך Salesforce מספרת לנו, באי הכנס) מתחיל בציפיה הנבנית לקראת רגע השיא: הרצאת המליאה של מארק בניוף ושלל אורחיו הנחשבים. מניסיון העבר אנחנו כבר יודעים שהדמואים יהיו מלוטשים והמרצים מתורגלים לעילא, אבל ביציאה משם אני מתקשה שלא להתפעל בכל זאת מעד כמה זה באמת היה כך. אבל נתחיל מההתחלה, כמו שאומרים.
אני נכנסת לאולם המליאה, מוצאת את מקומי יחד עם שותפי בנצי ברנדס, ודי מהר מגלה שבעצם נסענו אחורה בזמן והגענו להופעה של MC Hammer. נו, ההוא מ-Can't Touch This ו-Too Legit to Quit. זוכרים? גם אני בקושי. אבל הוא היה שם, סוג של מופע חימום לבניוף עצמו. עוד לפניו פיזזה על הבמה להקת החימום שכללה בובות עגלגלות עם הלוגואים המוכרים של Salesforce שעוררו בי חשק נוראי לשחק ״פאקמן״, והתאמצו ללא צורך לשעשע את הקהל הרב שהתעורר מוקדם בבוקר רק כדי לתפוס מקום באולם המרכזי ולצפות בלייב במופע הפתיחה רשמי של הכנס. כמונו, למשל. על כל פנים, כמות האנשים, ההגברה, המסכים, הסדרנים - כל אלה לא היו מביישים להקות רוק כמו, נגיד, הרד הוט צ'ילי פפרס ש"במקרה" מופיעים הערב בפני באי הכנס. הולך להיות חם ( כך אני מקווה כי די קריר פה בסן פרנסיסקו..).
ובאמת, אם אתמול עסקתי בהשוואות לארועי ספורט ענקיים, הרצאת המליאה היא מופע רוק מלוטש. כשמארק בניוף עולה על הבמה, אני שואלת את עצמי אם גם את ג'סטין ביבר מקבלים בכזאת התלהבות בהופעות שלו. רק שכאן כולם מבוגרים, בגילם לפחות, ביחס לקהל הטבעי של ילד הפלא הקנדי. מארק בניוף, אדם בעל נוכחות מרשימה גם כך, נכנס לאולם עם אנרגיות והתלהבות של בונו בקונצרט התרמה לילדי אפריקה. הוא מלהיב את הקהל עם המון Awesome ו-Amazing וסוחף אותנו, את העולם כולו אני מניחה, להניח לרגע בצד את הציניות ולהתלהב, באמת, מהחזון הגדול שהוא מוביל מאז 1999.
את המופע שלו בניוף פותח בהכרזות על פועלה של Salesforce למען הקהילה, ויש לו במה להתגאות. מעל 16,000 מלכר"ים בעולם כולו נהנים מההטבות שמעניקה להם קרן Salesforce Foundation, ובניוף יכול להיות גאה במיוחד במפעל החיים האמיתי שלו - בית החולים לילדים UCSF שהקים עוד בשנותיו הראשונות כמייסד Salesforce. הוא מכריז על מיליוני הדולרים שהצליח לגייס גם השנה מקהילת הלקוחות והשותפים שלו למען בית החולים, ומספר גם על תרומה שחברתו מרימה בסך כעשרה מיליוני דולרים לטובת פרויקטים חברתיים בעיר סן-פרנסיסקו. ראש העיר הנלהב מרעיף תודות לבניוף ול-Salesforce ומספר כי בזכותם, בין היתר, הסיסמה של העיר הכי חדשנית בעולם מתגשמת.
בינתיים, במחוזות הארציים שלנו, בני התמותה הרגילים באולם, הרשת האלחוטית לא מתפקדת ואין אינטרנט. מה יהיה? אולי זה כי לכל אחד מ 20,000 הגיקים שהצליחו להיכנס לאולם המרכזי יש לפחות שני מכשירים שמתחברים לרשת (טלפון חכם וטאבלט ואולי גם מחשב נייד לרציניים). אני מודה, זה די מלחיץ להיות בלי אינטרנט למשך שעתיים רצופות. בנוסף אני מגלה שזה לא כ״כ עוזר אם קמים מהמקום רק כדי לצלם ואז לא זוכרים איפה ישבת (ניסיתי את זה, יותר גרוע מלאבד מכונית בחניון של עזריאלי, כי אין שלט רחוק שיגרום למכונית להבהב. רעיון לסטארטאפ?). אז ניגשים לסדרנית אדיבה כדי להתקשר מהטלפון שלה, רק כדי לגלות שהיא לא יודעת בכלל איך מתקשרים לחו״ל מהנייד שלה. מה זה חו״ל? יש דבר כזה בכלל? באנגלית יש ביטוי ״שאר העולם״ שלא נאמר ״שארית העולם״. ואני גם מזכירה לכם שאלה האנשים שקוראים לסדרת הגמר של ליגת הבייסבול שלהם World Series... טוב, נכון שזו אשמתי שהתרחקתי לשלוש דקות מהטלפון הנייד שלי. זה מעשה אסור בעידן המחובר שלנו.
על הבמה עולים אורחיו של בניוף וכמה מעובדיו הבכירים על-מנת להציג את החלקים המרכיבים את חזון ה-Business is Social של החברה. הקטעים מורכבים משילובים חכמים בין סרטוני תדמית, הדגמות מוצר ומטווח קצר של שאלות ותשובות בין בניוף לבכיר האורח. כך למשל, אחד הסרטונים בהרצאה המהוקצעת להפליא, הוא על בנק אוסטרלי שהפך בזכות Salesforce ליותר ״סוציאלי״ עם הלקוחות שלו. אני חושבת שהעובדים הסוציאליים היו מרימים גבה על השימוש במושג, אבל אי-אפשר להתעלם מכך, שכן זה המסר העיקרי של הכנס ששזור בכל ההדגמות וההרצאות. האם זה מקרה שהסיסמה שלהם היא ״yes we can"? אולי עוד אזכור לבחירות הממשמשות. אגב, אצלנו ב-ServiceWise אנחנו משתמשים כבדים ב-Chatter, ואני לא חושבת שזה הופך אותנו ל"עסק חברתי", אלא לחברת שירותים יעילה יותר שמשתפת מידע טוב יותר ובאופן שמחובר יותר לליבת הפעילות ולכן מסוגלת לתת שירות וחווית לקוח איכותיים יותר ללקוחותינו. אבל אם Salesforce רוצה לקרוא לי Social Business, אין לי בעיה עם זה.
לאורחים של בניוף, זה בטוח, אין בעיה עם זה. בכירים מחברות ענק גלובליות עולים בזה אחר זה על הבמה והמטרה כמעט-מוצהרת: להבהיר לאולם ולאלפי הצופים בפיד החי באינטרנט בעולם ש- Salesforce היא כבר מזמן לא תופעת הנישה שלארי אליסון היה רוצה שתהיה. מנהלים בחברות כמו General Electric, קוקה קולה, אקטיוויז'ן, כולם מספרים על הצלחותיהם בהטמעות Salesforce בארגוניהם. אפילו המייסד צרוד-הקול של Men's Wearhouse ענקית ההלבשה האמריקנית, נענה לבקשת בניוף ונותן לקהל את השטיק הידוע שלו מהפרסומות בטוויסט מתבקש: with Salesforce you will be more social, I guarantee it. (זה הציטוט, בקירוב לפחות) . בקיצור, כולם נהיים ״סוציאליים״ עם הלקוחות שלהם בעזרת הטכנולוגיה. אגב, אם אתם רוצים לקרוא על המוצרים והחידושים שהוכרזו במהלך המליאה, אתם מוזמנים לבקר בבלוג שלנו שם נעדכן במהלך היום.
לקראת הסוף, אני מתחילה לחשוב שמארגני הכנס בחרו את סיפורי ההצלחה לפי האטרקטיביות של הסרטון שאפשר להפיק. התמונות של הסקי מעוררות חשק לחופש של המדרונות הלבנים, קוקה קולה זה טעם החיים. אני מניחה שבארץ הפוליטיקלי קורקט אין סיכוי שיבחרו חברה כמו ויקטוריה סיקרט, אולי למורת רוחו של חלק מהקהל. אני, בכל אופן, השתכנעתי: מארק בניוף הוא הכוכב הבלתי מעורער של תעשיית מחשוב הענן. תנו לו עוד חמש שנים כאלה, וכולנו נהיה בעננים. וחברתיים, כמובן.
  • עינת צור-שיין היא מנכ"לית משותפת ב-ServiceWise, חברה ישראלית המספקת שירותים מקצועיים בתחומי ה-CRM וה-Marketing Automation והינה שותפתה של Salesforce בישראל.

תאריך:  20/09/2012   |   עודכן:  20/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ServiceWise מדווחת מכנס הענן הגדול בעולם
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעל סער
Dreamforce 2012: Salesforce.com מכריזה על שורת פתרונות חדשים לסביבת המכירות בענן ולסביבת הפיתוח בענן. כבוד ישראלי: בלאט לפידות ניצבת ראשונה באזור EMEA בתחום ה- Corporate Sales
גילה נאומן-ימיני
- הודעה מטעם הוצאת קוראים
נחום דוניצה
הדור החדש של הכרטיסים, המבוסס על תקן CFast2.0, שנמצא כיום כבר בבדיקה אצל יצרניות המצלמות המובילות, יספק עד פי 4 ביצועים מכרטיסי הזכרון בהם עושים כיום שימוש הצלמים המקצועיים
נחום דוניצה
אפליקציית המובייל TU Me של Jajah ישראל - בשלב הגמר בתחרות ה-World Summit Award Mobile של האו"ם. TU Me המאפשרת תקשורת ושיתוף תכנים חינמיים באמצעות טלפונים חכמים, תתחרה על התואר ה'טובה בעולם' בקטגוריית הלייף סטייל והבידור הנייד
נחום דוניצה
ה-Stylus Photo R2000, שמדפיסה עד A3, בשמונה צבעים באיכות צילום, מפגינה עלויות הדפסה נמוכות במיוחד ואיכויות הזהות לאלו של הפלוטרים המקצועיים של אפסון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il