X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
DECOR חוגגת 40: יוצאת עם סקר מעניין הקובע, כי אם המשפחה היא עדיין המלכה של המטבח... לטוב או לרע!
▪  ▪  ▪
מטבח כחול- לבן [יח"צ]

בעידן של היום בו המין הגברי עומד בראש מסעדות הפאר בארץ ובעולם, מנחה את מרבית תוכניות הבישול בטלוויזיה, ואחראי על לא מעט ספרי בישול, בבית הפרטי שלנו התמונה משתנה: האמא/אשה היא המלכה הבלתי מעורערת במטבח– לטוב או לרע! 72% מהאוכלוסיה הבוגרת קבע כי האמא אחראית על הבישולים, ו- 63% קבע שהיא גם אחראית על הניקיונות שמגיעים מיד אחרי האוכל. אין ספק שהיא 'משאירה' הרחק מאחור את אב המשפחה", כך עולה מסקר שערכה רשת מטבחי DECOR לרגל 40 שנות פעילותה. הסקר נערך על-ידי מכון גיאוקרטוגרפיה בקרב 500 גברים ונשים בגילאי 18 ומעלה ומהווה מדגם מייצג של האוכלוסיה.
72% מכלל האוכלוסיה בחר באמא כמבשלת עיקרית בבית, לעומת כ 11% בלבד שבחר באבא (יתר האחוזים מתחלקים לפי 'שניהם במידה שווה' או 'בן משפחה אחר'). לשאלה מי המנקה העיקרי בבית: 63% אמרו שהאמא, בעוד שגם כאן רק 11% קבע שזהו אב המשפחה.
ההתפלגות משתנה כאשר הנשאלים הם אקדמאיים, רק 58% מהם טוענים שהאמא הבשלנית המרכזית במטבח. האחוז הגבוה ביותר עליו ענו הנשאלים שהגבר והאישה מנקים באותה מידה (19%) – ענו דווקא אלו בעלי ההכנסה הגבוהה מהממוצע.
בתשובה לשאלה - מהו הפרמטר העיקרי אשר ינחה אותך בתהליך בחירת מטבח? במקום הראשון עם 49% ענו המשיבים כי איכות המטבח היא הפרמטר המרכזי, אחריו הרחק מאחור דורג הפרמטר תמורה טובה למחיר עם 20.9%. פרמטר השירות דורג עם 4.8% בלבד.
לדברי רינה אלקובי, מעצבת ראשית ומבעלי DECOR "לפני כ15 שנים ערכנו סקר דומה ובו להפתעתנו הגבר היה נוכח במטבח באחוזים ניכרים יותר לעומת היום. מסתבר, שהגבר אם השנים, ככל הנראה, הבין את עיקרון עבודת המטבח ושוב פינה את מקומו לאשה – חזרנו למקורות ולשורשים". בהתייחסה לשאלת הפרמטרים ברכישת מטבח, אמרה אלקובי "נושא השרות מאוד רלוונטי, מדובר ותקשורתי בימים אלה ולמרות זאת פרמטר האיכות הוא הראשון והדומיננטי ביותר בתחום המטבחים. התוצאה הפתיעה אותי לטובה, שכן תמיד שמנו דגש על נושא האיכות ונמשיך לספק ללקוח גם ב-40 שנים הבאות מטבח כחול-לבן איכותי ומעוצב".
מסתבר שאין הבדל משמעותי בין גברים לנשים בכל הקשור לפרמטרים ברכישת מטבח. עבור כ"א מהם האיכות היא החשובה ביותר ואחריה מגיע עניין המחיר. לתושבי הצפון הכי פחות אכפת האיכות, אולם עדין הוא הפרמטר הדומיננטי עבורם עם 44%.

להשיג ברשת מטבחי D?cor – הרצליה פיתוח, ראשל"צ, בני ברק וסניף הבוטיק החדש בירושלים.
www.decor.co.il
תאריך:  19/12/2012   |   עודכן:  19/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איריס ויינשטיין
יניב כהן
סימנטק צופה את עתיד מחשוב הענן באמצעות עננים בטוחים (Safe Clouds). לארגוני IT תהיה שקיפות, בקרה ותאימות טובה יותר ברחבי העננים הציבוריים וכן הפרטיים שלהם. כדי להגיע לשם סימנטק מרחיבה את מומחיות האבטחה, גיבוי המידע וניהול הנתונים שלה כדי לסייע לחברות לעבור לעננים בטוחים (Safe Clouds) בעתיד
יעל פסוצינסקי
חברת Simplicity השלימה לאחרונה פרויקט לשדרוג מערכת ה-Biliing של קבוצת אומניטקלום, המתמחה במתן פתרונות ושירותי תקשורת מתקדמים
עדי וילדר
עדי וילדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il