X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס השתתפה בפרויקט מכונית הקונספט e-Bee של Visteon פתרון חדש עוזר להגביר חדשנות עם "ענן חברתי"
▪  ▪  ▪

דאסו סיסטמס (Dassault Syst?mes), חברת ה-3DEXPERIENCE, מובילה עולמית בתוכנות תכנון 3D, מידול 3D דיגיטלי וניהול מחזור חיי מוצר (PLM), הודיעה כי חברת Visteon – יצרנית מובילה של מערכות לרכב, מיישמת בענן את היישום החברתי 3DSwYm של פלטפורמת 3DEXPERIENCE, עבור מכונית הקונספט שלה e-Bee שנחשפה לאחרונה.
פרויקט מכונית ה-e-Bee, המבוססת על ניסאן ליף, תוכננה כדי להציג מרכיבים בחזון החברה לטכנולוגיות רכב בשנת 2020.
[קישור]
הטמעת הסביבה החברתית הקהילתית מבוססת הענן 3DSwYm, עזר ל-Visteon לפתח במהירות תפיסות חדשניות להדגמת יכולות הרכב בתחומי מוצר של מיזוג אויר, פנים ואלקטרוניקה. חברת Visteon השיגה שיפורי יעילות בתהליך הפיתוח, תוך הפחתת עלויות של אבות-טיפוס מוקדמים. החברה גם יישמה את 3DSwYm עבור יצירה משותפת עם לקוחות אסטרטגיים ושותפים/ספקי מפתח בפרויקט ה- e-Bee.
"טרנספורמציית סביבת היצירה הנוכחית שלנו הייתה אחד היעדים העיקריים של פרויקט e-Bee ", אמר טים ירדון, מנהל חדשנות ותכנון גלובלי ב-Visteon. "מתכנני Visteon באזורים רבים בעולם יכולים לעבוד כאילו היו באותו חדר, כשהם מדברים בשפת 3D אוניברסלית. תקשורת זו מאפשרת להם להמחיש את התכנון במהלך התפתחותו, מה שמוביל לאינטראקציות יעילות יותר ולהאצת קצב פיתוח המוצר".
בפרויקט היצירה המשותפת של e-Bee מעורבים אנשים מרחבי העולם ועובדי המיזם ומחלקות פנימיות ב-Visteon שבדרך כלל אינן מעורבות בתהליך החדשנות.
בניגוד למרבית פתרונות פיתוח מוצרים המוצעים בשוק בהם רק חלק קטן מהעובדים פרט למהנדסים יכולים לחלוק ולצפות בנתונים בזמן אמת, בפתרון 3DSwYm של דאסו סיסטמס, ניתן לשקף ולשתף רעיונות באופן חברתי אינראקטיבי. מדיה זו מובילה לתהליך קבלת החלטות מושכל ומעודכן המקצר תהליכים וחוסך בדוחות שינויים או קבצים אלקטרוניים מיותרים.
יכולות ה"חווה והדגם" של סביבת 3D משותפת-חברתית, עזרה לאפשר ל-Visteon להציג את התכנון הראשון שלה בתוך שניות במקום תוך שבועות. בנוסף, Visteon יכולה לקבל משוב מיידי על הפרויקט מלקוחות, שותפים למיזם, וספקים.
גלעד פרידמן, מנכ"ל דאסו סיסטמס ישראל, מציין כי לדאסו סיסטמס יש יותר מ-1,000 קהילות משתמשים 3DSwYm בענן ברחבי העולם. קהילות מוקמות במהירות, מאחר שהמשתמשים אינם נזקקים ל לפעילויות הדורשות רכישה, התקנת חומרה או חומרה או התקנה של יישומים ייעודיים ליצירת פלטפורמת תקשורת בין ארגונית, שיתוף עובדים רעיונותיהם ושיתוף פעולה ביניהם.
"חדשנות מתחילה תמיד עם רעיון. סביבת תעשיית הרכב מלאה בכישרונות יצירתיים הצריכים לשתף רעיונות, לפעמים בדרכים לא שגרתיות. שחרור היצירתיות הנו אחד מערכי המפתח שאנו מביאים עם פלטפורמת 3DEXPERIENCE שלנו. יישומינו החברתיים מאפשרים איסוף רעיונות מכל מקום", אמרה מוניקה מנגיני, סגנית נשיא בכירה לתעשיות ושיווק בדאסו סיסטמס. "חוויה חברתית מהווה את הבסיס ליצירת חוויית תעשיה המנצחת של מחר".

דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד 3DExperience)) Dassault Syst?mes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים.
תאריך:  30/12/2012   |   עודכן:  30/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דאסו סיסטמס השתתפה בפרויקט מכונית e-Bee
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדנה דור-און
תעודה מטעם האיחוד האירופי לעיסוק ברפואת מין הוענקה לד"ר אכסנדר שולקין - מנהל מחלקה במרכז לבריאות הנפש טירת כרמל
יניב כהן
שי מרון
תאגיד ג'נרל דיינמיקס, משיקה פתרון חדש לתפעול רשתות תקשורת, המבוסס על מערכת הפעלה זמן אמת של ווינד ריבר, המובילה העולמית בפיתוח תוכנה למערכות משובצות ומכשירים ניידים
זהר נוי
מג'יקג'ק מצפה לרשום הכנסה GAAP של יותר מ-39 מיליון דולר והכנסה תפעולית של יותר מ-0.70 דולר למניה ברבעון הרביעי של 2012, ומצפה שההכנסה GAAP ברבעון הרביעי ובשנת 2012 המלאה תעבור בהרבה את ההערכות הקודמות    החברה מצפה לצאת מ-2012 עם מספר נמוך יותר של מניות, 18.8 מיליון, ו-40 מיליון דולר במזומנים והשקעות
זהר נוי
מג'יקג'ק ממנה את ג'רלד ט. ונטו לנשיא ומנכ"ל בתוקף מ-1 בינואר. המייסד דניאל בוריסלאו יוביל יוזמות חדשות בשיווק ופיתוח מוצרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il