X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
ג'ון ברייס מכללת היי-טק, חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס, מרחיבה את שיתוף הפעולה שלה עם SAP, ופותחת קורס מיישמים לפתרון ה-ERP של SAP לארגונים בסדר גודל קטן ובינוני, SAP Business One
▪  ▪  ▪
לוגו ג'ון ברייס  [לוגו רשמי]

"אנו עדים לדרישה גדולה למיישמים מצד שותפים עסקיים ולקוחות", ציין ינון שבירו, סמנכ"ל שיווק בג'ון ברייס מכללת הי-טק. "מכיוון שהמיישם מלווה את הפרויקט החל משלב אפיון המערכת וכלה בעבודה השוטפת ובמתן תמיכה למשתמשים, יש לו תפקיד מרכזי וביכולתו לתרום רבות להצלחת הפרויקט ולהתנהלותו . הקורס נועד לתת מענה למחסור במיישמי SAP Business One, ללמד את המערכת על בוריה ואת קשת הפתרונות הרחבה שהיא מציעה לארגונים".
על-מנת להעניק למשתתפים את היכולת לעמוד בקו אחד עם מיישמים ותיקים ולתת תפוקה ותועלת החל מהיום הראשון בשטח, הקורס נבנה באופן חדשני וייחודי: כלל התכנים והפרויקטים בקורס מבוססים על דרישות אמיתיות של לקוחות המשתמשים ב-SAP Business One. במסגרת הפרויקטים שיילמדו בקורס, יתבקשו המשתתפים לבצע שלב אחר שלב ביישום המערכת, החל מהאפיון והבנת הדרישות והתהליכים העסקיים, דרך הגדרות המערכת, ועד לשינויים ותוספות נדרשים, תוך דגש על עבודה ב-SQL.
"מדובר בקורס שמכשיר את תלמידיו לעבודה מיידית תוך זמן מינימאלי, של 120 שעות לימוד", הוסיף חיים רובין, ראש תחום SAP Business One בג'ון ברייס מכללת הי-טק. "בסיומו של הקורס, יועברו קורות החיים של משתתפי הקורס לחברות שונות במשק, על-מנת לסייע להם להיקלט לעבודה. מעבר לכך, אנו פועלים לבניית קהילה של מיישמים, אשר יוכלו גם בעתיד להעשיר זה את זה על סמך הניסיון בשטח וצרכי הארגון המשתנים".
"אנו מברכים על פתיחת מסלול מיישמי SAP Business One בג'ון ברייס מכללת הי-טק", הוסיף רמי מנחם, מנהל הפעילות של SAP Business One ב-SAP Israel. "ישנה דרישה הולכת וגוברת למיישמים גם בצד של חברות היישום ויותר מכך בצד של הלקוחות (מנהלי מערכת). כולי אמונה שהמכללה תצליח לספק מיישמים מוכשרים ואיכותיים לטובת הקהילה".
SAP Business One הינו פתרון ERP, המתאים במיוחד לארגונים בסדר גודל קטן ובינוני. הפתרון מאפשר ניהול כלל תהליכי הארגון, לרבות מכירות, CRM, רכש, מלאי, תכנון, ייצור, כספים, שרות, משאבי אנוש ועוד. לפתרון כ-40 אלף לקוחות בעולם.

ג'ון ברייס - מכללת הי-טק, חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס, הינה מרכז ההדרכה המוביל והגדול בישראל, בתחום הדרכת המחשוב וטכנולוגיות המידע. ג'ון ברייס - מכללת הי-טק הינו מרכז הדרכה מורשה של רוב חברות תוכנה והחומרה המובילות בעולם.
תאריך:  02/01/2013   |   עודכן:  02/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 חיים רובין  לקוחות /  "
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ג'ון ברייס מרחיבה שיתוף פעולה עם SAP
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי וילדר
יעל ניסקי
עשרת הפרויקטים החדשים שאושרו על-ידי הקרן הדו לאומית ישראל-ארה"ב, כוללים פיתוחים מתקדמים בתחומים: מדעי החיים, טכנולוגיות מים, אלקטרוניקה, תקשורת ואבטחת סייבר. בין החברות האמריקניות השותפות במיזמים: Juniper, Johnson Controls ו-American Water
יניב כהן
דאסו סיסטמס משיקה חוויית פתרון תעשיה ראשונה לשירותים פיננסיים: "Product Innovation Factory"    Product Innovation Factory משנה את הדרך בה מוצרים פיננסיים נוצרים, מנוהלים ונמכרים
עדי וילדר
גיא אופק
נורופן קוויק – מעביר את הכאב בקוויק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il