X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הפרויקט בוצע תוך כחצי שנה על-ידי 'Complete פתרונות עסקיים'; היישום כולל מודולים חדישים שישרתו 21 משתמשים בחברת שריזלי
▪  ▪  ▪

חברת SAP ישראל הודיעה היום על עלייתה לאוויר של מערכת מחשוב ארגוני מבוססת SAP Business One בחברת שריזלי הישראלית. חברת א. שריזלי ובנו מתמחה מזה ארבעים שנה בהקמת פרויקטים ובייבוא ושיווק של מכשור, כלי עבודה ומוצרים של המותגים המובילים בעולם לענף המוסכים והרכב וכן לתעשיית העץ בישראל. החברה מעסיקה כ-80 עובדים והיא משרתת למעלה מ-1,000 לקוחות נאמנים בכל רחבי הארץ. יישום פתרון SAP Business One על-רקע המעבר המתוכנן לאתר החברה החדש במודיעין יאפשרו לחברת שריזלי לנהל את עסקיה בסטנדרטים המתקדמים ביותר.
הפרויקט בוצע ונוהל על-ידי חברת Complete פתרונות עסקיים, שותפת SAP המתמחה ביישום פתרונות לניהול המידע הארגוני בחברות ייצור ותעשיה בישראל ובחו"ל. הפרויקט ארך כחצי שנה ועלותו הכספית מוערכת ב-500,000 ש"ח.
במסגרת הפרויקט הוטמע בשריזלי הפתרון SAP Business One בצירוף מודולים ייעודיים, אשר יוצרים יחדיו פתרון למיקסום היעילות התפעולית ולבקרה שוטפת של פעילות החברה – הן ברמה הפיננסית והן ברמה הלוגיסטית. הפרויקט נותן מענה מלא לניהול מחסן מרכזי באמצעות ממשק WMS, ממשק ישיר בין SAP Business One למערכת מסופונים ועוד.
הפרויקט כלל פתרון מובייל לניהול מסופונים ניידים של אנשי השטח, המשתמשים בסמסונג גלאקסי Note. כל המידע מן ה-SAP זמין במסופון עבור אנשי השטח. מנגד, כל פעולה בגלאקסי Note של אחד מאנשי השטח נרשמת מיידית במערכת ה-SAP הארגונית של שריזלי ומייצרת בזמן אמת עידכונים אוטומטיים בכל מחלקות הארגון. בימים אלה בחרה הנהלת שריזלי גם במודול BI ייעודי שפיתחה חברת Complete עבור SAP Business One. המודול כולל שלושה כלים נפרדים לניתוח מכירות, לניתוח רכש ולניתוח פיננסי, אשר יחד מאפשרים למנהלי הארגון להפיק תובנות מאירות עיניים על ביצועי החברה ולתכנן את פעילותה העתידית ביתר יעילות.
מיכל סלומון, סמנכ"לית הכספים של א. שריזלי ובנו: "בחרנו ב-SAP Business One לאחר תהליך ארוך וקפדני שבמהלכו השווינו הצעות שונות ממספר חברות. הפתרונות של SAP היו הכי מתקדמים מבחינת הטכנולוגיה והפונקציונליות. במהלך הפרויקט זכינו לעבוד עם חברת קומפליט שניהלה את יישום פתרונות SAP. אנשי קומפליט הפגינו רמה יוצאת מגדר הרגיל של מקצועיות, אמינות ומסירות, ותרמו תרומה מכרעת להצלחת הפרויקט".
משה גז, מנכ"ל קומפליט: "שריזלי היא חברה משפחתית שהודות למקצועיות, ידע והמון מסירות ללקוחותיה, הצליחה לבסס את עצמה כחברה המובילה בתחומה בישראל. כעת, באמצעות פרויקט היישום של SAP Business One, מצעידה הנהלת החברה את כל הארגון כמה צעדים קדימה והופכת אותו לארגון חדשני שמוכן טוב יותר לאתגרי העתיד".
רמי מנחם, מנהל פעילות SAP Business One, SAP ישראל: "עם הטמעת SAP Business One מצטרפת חברת א. שריזלי ובנו לנבחרת של עשרות אלפי ארגונים חדשניים בישראל ובעולם. יישום הפתרון מעניק לארגונים ממד חדש של תבונה עסקית, ותשתית המאפשרת לנהל את הארגון ביעילות רבה יותר בדרך להגשמת יעדיו העסקיים".

תאריך:  06/01/2013   |   עודכן:  06/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שריזלי השקיעה בפתרון SAP כחצי מיליון ש"ח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי וילדר
עדי וילדר
אמיר בן ארצי
פרויקט שדרוג תשתית המחשוב של חברת מטרופולי-נט בעזרת פתרונות F5 עלה לאוויר
איתי פלג
דנבר קיבלה את הפרויקט לאחר שחברות מתחרות ניסו ללא הצלחה לתקן את הבעיה
אמיר בן ארצי
צביקה וייסמן, מנכ"ל משותף של אינוקום המייצגת את סילבר פיק בישראל: "סילבר פיק פותרת בעיות של חברות ישראליות עם סניפים מרוחקים בעולם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il