X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
קבוצת אמן נכנסת לתחום החתימה הדיגיטלית. פתרון החתימה הדיגיטלית החדש של הקבוצה מוצע כעת דרך מערכת ה-ECM (ניהול תוכן ארגוני) אוצר. הפתרון, המבוסס על מערכת CoSign של חברת ARX (מחקר אלגוריתמים), מאפשר לחתום בצורה דיגיטלית על מסמכים אלקטרוניים המאורכבים במערכת, כאשר התהליך מתבצע ברקע באופן מקוון ושקוף למשתמש
▪  ▪  ▪

קבוצת אמן נכנסת לתחום החתימה הדיגיטלית. פתרון החתימה הדיגיטלית החדש של הקבוצה מוצע כעת דרך מערכת ה-ECM (ניהול תוכן ארגוני) אוצר. הפתרון, המבוסס על מערכת CoSign של חברת ARX (מחקר אלגוריתמים), מאפשר לחתום בצורה דיגיטלית על מסמכים אלקטרוניים המאורכבים במערכת, כאשר התהליך מתבצע ברקע באופן מקוון ושקוף למשתמש.
היכולת לעבוד בצורה מקוונת מלאה בזכות חתימות דיגיטליות, חוסכת בעלויות וזמן לעומת תהליכים מבוססי נייר. העלות של חתימה בודדת על נייר מוערכת בכ-20 ש"ח (כולל הדפסה, סריקה, ארכוב, שילוח ושחזור מסמכים אבודים). בממוצע, חותם בארגון מאשר שני מסמכים ביום עבודה, ובחודש של 20 ימי עבודה מדובר בעלות של כ-800 ש"ח לעובד לחודש.
"למסמך החתום דיגיטלית יש תוקף משפטי. בשלב הראשון לפחות, נשים דגש על מגזרי התעשיה, הפיננסים, הרכב – בפרט השכרת רכב ונתרחב לכל חברה הנדרשת לניהול מסמכים בהיקף משמעותי", אמר אהרון גלר, מנהל פיתוח ECM בקבוצת אמן. "החלטנו לספק את פתרון החתימה הדיגיטלית עקב דרישת הלקוחות לא לשמור בנייר מסמכים שתויקו, אפילו לא במחסן מרוחק, שעלותו גבוהה. דרישה לאחזר מסמך ממחסן מרוחק היא מסורבלת ואורכת זמן רב".
CoSign, פתרון החתימה הדיגיטלית של ARX, עובד באופן מלא עם מספר רב של תוכנות וסוגי מסמכים ארגוניים, כולל וורד, אקסל, TIFF, AutoCAD, PDF, InfoPath ורבים אחרים. הפתרון מאפשר לוודא את תקפותה של החתימה הדיגיטלית על-ידי כל אחד, בכל מקום ובכל זמן על-ידי שימוש בתוכנות הרגילות כגון וורד, Adobe Reader ואחרות.
על קבוצת אמן
קבוצת אמן מובילה את שוק ה-IT בישראל עם עולם של פתרונות, שירותים ומוצרים בתחום התוכנה. לחברה המונה כ-1000 עובדים ופועלת ממשרדים ראשיים בישראל, חברות בנות בארץ ובמזרח אירופה (פולין ורוסיה).
חטיבת המוצרים של קבוצת אמן מייצגת בישראל, בין השאר את החברות Citrix, Informatica, Trillium, Symantec, HP ועוד.
החברה מציעה מגוון של שירותים ופרויקטים מתקדמים בתחומי אינטגרציה ואיכות נתונים, תשתיות, פיתוח תוכנה, הנדסת אנוש בתוכנה, מיקור חוץ, אבטחת מידע, שו"ב, ERP&CRM ועוד.
www.aman.co.il
על ARX
ARX (מחקר אלגוריתמים) הנה ספקית בינלאומית של פתרונות חתימה דיגיטלית, הצפנה ואבטחת מידע עבור חברות מתחום הבריאות, מדעי החיים, ממשל וההנדסה. לחברה ניסיון של מעל 20 שנה באבטחת מידע ויישומי חתימה דיגיטלית, והיא מסייעת לעסקים לאבטח, לשדרג ולייעל את תהליכי העבודה שלהם באמצעות חתימות דיגיטליות תוך יישום מנגנוני בקרה הנדרשים ע"י המחוקק ומענה לרגולציה של התעשיות השונות.למידע נוסף: [קישור]

תאריך:  09/01/2013   |   עודכן:  09/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קבוצת אמן נכנסת לתחום החתימה הדיגיטלית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי מרון
סאנדיסק, המובילה העולמית במוצרי זכרונות פלאש, ניצלה את הבמה בתערוכת ה-CES בלאס וגאס, לביסוס ולחיזוק מעמדה בזירת כונני ה-SSD, ההולכים ודוחקים בהדרגה משוק הניידים את הכוננים המגנטיים המסורתיים
יניב כהן
TNN טלקום התקינה מערכות מולטימדיה במכון הישראלי ללימודים מתקדמים בקמפוס אדמונד י' ספרא בגבעת רם, ירושלים
זהר נוי
פירסט סולר מאריכה הסכם לשיתוף פעולה עם אינטרמולקולר - התוכנית מתמקדת בהגדלת נצילות ההמרה מעבר למפת הדרכים של פירסט סולר שהוכרזה בעבר באמצעות ניצול הפלטפורמה HPC של אינטרמולקולר
יניב כהן
מטריקס דורגה כשיאנית ההסמכות של HP באזור EMEA לשנת 2012
עדי וילדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il