X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
IT והביזנס אינם רואים עין-בעין כשהדבר מגיע לחדשנות בתחום ה- Mobile מחקר חדש של סימנטק ו-Economist Intelligence Unit מבליט את החשיבות של פיתוח ניידות להגברת תחרותיות
▪  ▪  ▪

חברת סימנטק (Symantec) פרסמה תוצאות מחקר הנקרא Fonts of Innovation - Mobile Development in the Business, החוקר את הנושא של חדשנות ניידת (Mobile) בתוך ארגונים ב-EMEA(אירופה, מזרח תיכון ואפריקה).
ככל שיותר פעילויות עסקיות מתבצעות תוך שימוש בטכנולוגיות ניידות חכמות, התחרותיות של חברות תלויה יותר ויותר ביכולתן ליצור בקביעות רעיונות חדשים עבור פיתוח נייד.
רשת החדשנות בתוך ארגונים זוכה לתפוצה רחבה הודות למגמות "ההצטרכנות" (Consumerization) ו"הבא את המכשיר שלך" (BYOD), בהן עובדים משתמשים במכשיריהם וביישומיהם הפרטיים בעבודה.
עם זאת, המחקר, אשר כלל כ-250 נשאלים, כולל מישראל, מצביע על נתק בין פונקציית ה-IT ושאר הארגון העסקי כאשר מדובר בפיתוח נייד. פחות מ-10 אחוז מהמשיבים לסקר שאינם אנשי IT, מאמינים כי עמיתיהם מה-IT הינם "חדשניים מאוד" בזירה זאת.
המחקר, שבוצע על-ידי ה-Economist Intelligence Unit בשיתוף סימנטק, מצביע על תחומי התנגשות אחרים. יותר מ-50 אחוז ממשתתפי הסקר מאמינים כי מחלקות IT מתנגדות בפועל לכל רעיון חדש על ניידות שיכול לצוץ בחלקים אחרים של העסק.
נראה כי מתחים אלה גבוהים יותר בחברות שירותים פיננסיים. 62 אחוז מהמשיבים ממגזר זה אומרים כי מחלקות IT הודפות רעיונות המגיעים מחלקים אחרים של הארגון. אכן, כמעט מחצית (46 אחוז) מעובדי IT מכל התחומים, מודים כי זה המצב.
"מגמות 'הצטרכנות' (Consumerisation) והעלייה של 'הבא את מכשיריך ויישומיך', הובילו לכך שמכשירים חכמים וטכנולוגיה ניידת באמת מחלחלים לעסקים, ותימשך ההשפעה הניכרת של כך על ארגונים", אמר גרג דיי, CTO אבטחה בסימנטק EMEA. "חדשנות ניידת תעזור לקדם הצלחה עסקית בארגון, ותדרוש שיתוף פעולה בין IT והעסק במיוחד ביחס לנושא הרחב של טכנולוגיה ומכשירים חכמים".
בין הממצאים העיקריים מהמחקר:
  • נתק בין מקצועני IT ומקצוענים עסקיים כאשר הדבר מגיע לחדשנות ניידת – פחות מ-10 אחוזים מהמשיבים שאינם אנשי IT, מאמינים כי IT הנו "חדשני מאוד" בתחום זה. יותר מ-50 אחוז חושבים שפונקציית ה-IT מתנגדת לרעיונות ניידים חדשים הנובעים ממקורות אחרים. מתח זה עמוק במיוחד בחברות שירותים פיננסיים.
  • מקורות של רעיונות חדשניים משתנים בהתאם לסוגי השירותים המעורבים – מחלקת ה-IT נראית כיזם העיקרי בארגון של רעיונות לשיפור עבודה ניידת של עובדים. עם זאת, כאשר הדבר מגיע לשימוש בטכנולוגיה ניידת לשיפור אינטראקציות עם לקוחות, גופי מכירות ושיווק הנם המקורות הראשיים של רעיונות.
  • ניצוץ של תקווה: IT כבר אינו מבודד – סימן מעורר תקווה הנו שמחלקות IT נראות פחות מבודדות בתוך ארגונים מאשר בעבר. כ-33 אחוז מהמשיבים אומרים כי פונקציית ה- IT "מאוד משתפת פעולה" בפיתוח שירותים ניידים, בעוד שרק 13 אחוז חשבו כך לפני שנתיים.
  • התשובה טמונה בשיתוף פעולה - בתוך כל הראיות למתיחות בין IT והעסק, יש הכרה ברורה מכל הצדדים שאספקת חדשנות ניידת אמיתית דורשת את שיתוף הפעולה הפעיל של אנשי IT ואנשי מחלקות אחרות של העסק כאחד. כפי שאחד המרואיינים אמר, על ה-IT לגרום לכך ששיתוף פעולה כזה יתממש.
"תחרות עוזרת לעתים קרובות לעודד חדשנות טובה יותר, אך עלולה גם להיות לא פרודוקטיבית אם משמעותה ש-IT והעסק נעולים כל אחד ברעיונותיו ביחס לפיתוח נייד", אמר דניס מקקולי, מנהל מחקר טכנולוגיה גלובלי ב-Economist Intelligence Unit ועורך הדוח. "שיתוף פעולה אמיתי בחדשנות ניידת הנו הכרחי", הוא אמר, והוסיף כי המשימה מוטלת על IT לגרום לכך שחדשנות תעבוד.
לצפייה בסקר המלא ניתן להיכנס לקישור: [קישור]

סימנטק היא מובילה עולמית באספקת פתרונות אבטחה, אחסון וניהול מערכות, שנועדו לסייע לצרכנים ולארגונים לאבטח ולנהל את עולם המידע של ימינו. המוצרים והשירותים של סימנטק, מגנים כנגד סיכונים רבים הנמצאים בנקודות רבות באופן שלם ויעיל, ומקנים ביטחון בכל מקום בו.
תאריך:  10/01/2013   |   עודכן:  10/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סימנטק: פערים בין ה-IT לביזנס על Mobile
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אמיר בן ארצי
קבוצת אמן נכנסת לתחום החתימה הדיגיטלית. פתרון החתימה הדיגיטלית החדש של הקבוצה מוצע כעת דרך מערכת ה-ECM (ניהול תוכן ארגוני) אוצר. הפתרון, המבוסס על מערכת CoSign של חברת ARX (מחקר אלגוריתמים), מאפשר לחתום בצורה דיגיטלית על מסמכים אלקטרוניים המאורכבים במערכת, כאשר התהליך מתבצע ברקע באופן מקוון ושקוף למשתמש
שי מרון
סאנדיסק, המובילה העולמית במוצרי זכרונות פלאש, ניצלה את הבמה בתערוכת ה-CES בלאס וגאס, לביסוס ולחיזוק מעמדה בזירת כונני ה-SSD, ההולכים ודוחקים בהדרגה משוק הניידים את הכוננים המגנטיים המסורתיים
יניב כהן
TNN טלקום התקינה מערכות מולטימדיה במכון הישראלי ללימודים מתקדמים בקמפוס אדמונד י' ספרא בגבעת רם, ירושלים
זהר נוי
פירסט סולר מאריכה הסכם לשיתוף פעולה עם אינטרמולקולר - התוכנית מתמקדת בהגדלת נצילות ההמרה מעבר למפת הדרכים של פירסט סולר שהוכרזה בעבר באמצעות ניצול הפלטפורמה HPC של אינטרמולקולר
יניב כהן
מטריקס דורגה כשיאנית ההסמכות של HP באזור EMEA לשנת 2012
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il