X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
משלבת טכנולוגיה פורצת דרך, חוויית משתמש מהממת וגישה בזמן אמת למידע קריטי
▪  ▪  ▪

DirectTrack X (DTX), הדור הבא של תוכנת המעקב אחרי שותפים הראשונה בענף, הושקה והיא עכשיו פעילה וזמינה לשימוש. ההפצה של DirectTrack X היא השקת המוצר החשובה ביותר בתולדות החברה והיא תוצאה של שנים של פיתוח ושיתוף פעולה ללא תקדים בין DirectTrack ולקוחותיה.
"DirectTrack X היא סוג חדש של תוכנת שיווק מבוסס תוצאות שמשנה באופן מהותי את האופן שבו רשתות, מפרסמים ומותגים אוספים ומנתחים את הזרם הבלתי פוסק של נתונים בכמויות עצומות, ופועלים בהתאם", אמר ג'ורג' בורדו, המנהל הכללי של Direct Response Technologies. "DirectTrack הייתה תמיד מוכרת כמובילה בתכונות ופונקציות, אבל עכשיו עם הארכיטקטורה החדשה והיותר גמישה שלה הלקוחות שלנו יכולים טוב יותר להאיץ את הצמיחה ולהתכוון לקצב המהיר של ענף השיווק מבוסס התוצאות".
המובילים בשיווק מבוסס תוצאות נתונים ללחץ הולך וגובר להביא לתוצאות מיידיות עם פחות משאבים, להגיב במהירות לדרישות הגוברות של הלקוחות ולקבל תובנות מהירות יותר מנתונים עסקיים וענפיים. מיליארדי הקלקות מתרחשות מדי יום בעולם הפרסום המקוון וקידום המותגים שנע בקצב מהיר. DTX מאפשרת ללקוחות לעשות בקלות סדר בבלגן, לגלות מגמות ולחשוף ערוצי צמיחה נסתרים -- והכול תוך עמידה בקצב בענף שמשתנה כל הזמן כדי לענות על הדרישות המשתנות של הלקוחות.
"ענף השיווק מבוסס התוצאות הוא מאוד תחרותי ומהיר, והיתרון שלנו נובע מהיכולת שלנו לדעת יותר ולקבל החלטות חכמות יותר בזמן אמת", אמר מוחמד חרטבי, מנהל הפרסום מבוסס התוצאות באיקו, ספקית של פתרונות שיווק דיגיטלי משולבים מדובאי. "הפלטפורמה DTX מאפשרת לנו להיות יעילים לא רק כיום, היא הפלטפורמה היחידה שתאפשר לנו לנצל באופן מלא תחומים אנכיים, ערוצי שיווק ומסלולי הכנסות חדשים שייפתחו כשהענף ממשיך להתפתח. DirectTrack X היא פלטפורמה שמשנה את המשחק".
עם המסגרת הגמישה שלה והארכיטקטורה המתקדמת יותר, DirectTrack X מאפשרת ללקוחותיה לבנות במהירות קשרים רווחיים, לחדש ולגרום להצלחה עסקית באמצעות מדיה חברתית, סלולר, משחקים או כל ערוץ אחר של שיווק מהיר. היא משנה באופן יסודי את האופן שבו אנשי שיווק דיגיטלי אוספים מידע, מנתחים כמויות עצומות של נתונים ותוקפים ערוצי שיווק חדשים.
"DirectTrack X פותחה לא רק כדי להתגבר על האתגרים של היום, היא נבנתה כדי להתגבר על המחסומים שענף השיווק מבוסס התוצאות יעמוד בפניהם מחר ובעתיד הרחוק", הוסיף בורדו. "כיום, לקוחותינו צריכים פתרונות טכנולוגיים כדי להתגבר על הרבה אתגרים, ביניהם סלולר, מדיה חברתית, 'אל תעקוב' ויצירת פרופילי קשרים. DTX פותחה כשהפתרונות הטכנולוגיות האלה כבר קיימים, וגם עם ארכיטקטורה גמישה שמאפשרת לנו לענות על הדרישות של הענף שלנו כשהוא מבשיל, צומח ומשתנה".
כדי לראות את מלוא העוצמה של הפלטפורמה החדשה DirectTrack X ולדבר על התכונות פורצות הדרך שלה, בקרו ב-Meet Market שולחן #84 או בביתן #223/225 ב-Affiliate Summit West ב-13-15 בינואר ב-Caesars Palace בלאס וגאס. למידע נוסף בקרו באתר www.directtrack.com/dt/asw13.
אודות Direct Response Technologies
Direct Response Technologies, האדריכלית של פלטפורמת שותפי השיווק DirectTrack(R), מספקת טכנולוגיה הטובה מסוגה לתוכניות השיווק מבוסס התוצאות ותוכניות השותפים החזקות ביותר בעולם. סוחרים ורשתות ברחבי העולם בחרו ב-Direct Response Technologies בגלל האמינות, המדרגיות והדיוק של פתרונותיה.
DirectTrack X, הדור הבא של פלטפורמת השיווק מבוסס התוצאות המקיפה ביותר בעולם, תוכננה עם התכונות והפונקציות המובילות בענף שנמצאות בתוכנת המעקב אחרי שותפים הראשונה שלנו יחד עם חוויית משתמש משופרת. למידע נוסף על Direct Response Technologies או DirectTrack X, בקרו באתר www.directtrack.com או התקשרו למספר (866) 773-4460.
הלוגו של Direct Response Technologies נמצא בכתובת [קישור]
DirectTrack הוא שם מסחר רשום של Direct Response Technologies. כל שמות המסחר ושמות המסחר הרשומים האחרים הם שמות מסחר של בעליהם, בהתאמה.

תאריך:  10/01/2013   |   עודכן:  10/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סלולר
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
DirectTrack X תוכנת המעקב מתחילה לפעול!
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יערה שפירא
"גלגל המועצות" מציין 20 שנים להקמתו באירוע חגיגי בהשתתפות בוגרי המועצות לדורותיהם
יעקב אברמוביץ
ורד רהט-רוט
תוצאות הבדיקות העצמאיות של EANTC קובעות כי מנהל מדיניות הרשת של קומברס הוכיח ביצועים מובילים בתעשיה ויכולת הרחבה לתמיכה בנפחי נתונים הולכים וגדלים עימם מתמודדים ספקי התקשורת
יניב כהן
IT והביזנס אינם רואים עין-בעין כשהדבר מגיע לחדשנות בתחום ה- Mobile    מחקר חדש של סימנטק ו-Economist Intelligence Unit מבליט את החשיבות של פיתוח ניידות להגברת תחרותיות
אמיר בן ארצי
קבוצת אמן נכנסת לתחום החתימה הדיגיטלית. פתרון החתימה הדיגיטלית החדש של הקבוצה מוצע כעת דרך מערכת ה-ECM (ניהול תוכן ארגוני) אוצר. הפתרון, המבוסס על מערכת CoSign של חברת ARX (מחקר אלגוריתמים), מאפשר לחתום בצורה דיגיטלית על מסמכים אלקטרוניים המאורכבים במערכת, כאשר התהליך מתבצע ברקע באופן מקוון ושקוף למשתמש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il