X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
בנק אגוד שדרג את המערכת לניהול קשרי לקוחות באמצעות חברת מטריקס, בעלות של מספר מיליוני שקלים
▪  ▪  ▪

בנק אגוד, בשיתוף עם חטיבת ה-CRM והטלקום במטריקס, השלים בימים אלו בהצלחה, פרויקט לשדרוג המערכת לניהול קשרי לקוחות - Dynamics CRM Microsoft - ממהדורה 3 למהדורה 2011. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד במספר מיליוני ש"ח.
פעילות זו בוצעה במסגרת פרויקט שכלל גם שדרוג מערכת ה-Office למהדורה 2010, זאת כיוון ששתי המערכות משולבות תחת מעטפת ה- Outlook, תוך מיצוי יכולות משותפות שלהן, דוגמת זימון פגישות. המערכת עלתה לאוויר בנובמבר 2012 לאחר שנה של עבודה, והיא צפוייה לשרת כ-1,000 משתמשים.
מערכת ניהול קשרי לקוחות הינה מערכת ליבה בבנק אגוד המשמשת אותו למגוון רב של תהליכים מוכווני לקוח, במטרה לסייע בכל מרחב הטיפול הרך בלקוחות הבנק, כגון: פעילות מוקד שירות הלקוחות, ניהול אינטגרטיבי של כלל המידע אודות הלקוחות, תמיכה בתהליכים בנקאיים (כגון דירוג אשראי, בקשות למשכנתאות וכרטיסי אשראי), ניהול פניות הציבור, תהליכי שיווק ומכירות ועוד. כל אלה, מאפשרים את שיפור השירות וצמצום הפער בין הארגון ללקוחותיו.
המערכת מבוססת על פלטפורמתDynamics CRM של מיקרוסופט, שהינה תשתית xRM המספקת למאות המשתמשים בבנק חווית משתמש מהטובות שקיימות בשוק, ורמת ביצועים גבוהה. כמו-כן המערכת מבוססת על תשתית BI המכילה מודלים אנליטיים מתקדמים והיא משתלבת במערכות התפעול הבנקאיות. תשתיות אלה נמצאות בחזית הטכנולוגיה והן מביאות לידי ביטוי שיפורים טכנולוגיים ופונקציונאלים משמעותיים, שנולדו במסגרת תהליך הפקת לקחים מהמערכת. במסגרת הפרויקט הנוכחי, פותחו והוטמעו תפריטי ניווט חכמים, יכולות ניהול וחישוב מורכבות ומערך ניהול הרשאות חדש.
בני גורביץ', מנמ"ר בנק אגוד: "בחרנו בחברת מטריקס לביצוע השדרוג ותהליכי הפיתוח הנוכחיים לאור שביעות רצון משיתוף הפעולה לאורך שנים בתחום זה, החל מהקמת התשתית הראשונית של המערכת. המערכת החדשה פותחה והותאמה לצרכים הנוכחיים שלנו ולמפת הדרכים של הבנק, והיא מספקת את המודולים והיכולות הנדרשים לנו ברמת ביצוע גבוהה מאד".
אורי לפיד, מנהל אגף Dynamics CRM במטריקס: "לצד השדרוג של מערכת ה- CRM ברמה הפונקציונלית והשימוש במערך הכלים החדש שמביאה עימה גירסת CRM 2011 Dynamics , התמודדנו עם אתגר שיפור חוויית המשתמש בשל היכרותנו עם הגירסה הישנה. בעזרת הליווי הצמוד של יועץ מטעם מיקרוסופט ושיתוף הפעולה המבורך בין כל הצדדים, צלחנו את האתגר בצורה הטובה ביותר".
זיוה חייט, מנהלת קבוצת פתרונות עסקיים במיקרוסופט ישראל: "שדרוג הפלטפורמה ל-2011 Microsoft Dynamics CRM מאפשר לבנק אגוד ניהול מודרני וחכם של קשרי לקוחות תוך איחוד מגוון שירותים ותהליכים שקיימים בין החברה ללקוח. בנוסף, השדרוג משפר את השירות ללקוחות הבנק ומאפשר ייזום פעילויות שיווקיות יעילות יותר, כאשר השימוש במידע הבנקאי מתבצע בזמן אמת. זאת, באמצעות שילוב תהליכי עבודה אוטומטיים: ריכוז כלל הפניות שמגיעות למוקד הבנק, ניהול יומנים ומעקב אחר הטיפול הטלפוני, תוך שמירת פרוטוקולים ועידכון שלבי הטיפול. תהליכים אלה, מאפשרים לבנק ניצול הזדמנויות יעיל ושיפור השירות ללקוחותיו".
אודות אגף פתרונות Dynamics CRM במטריקס
אגף פתרונות Dynamics CRM, בחטיבת ה – CRM והטלקום של מטריקס, הינו חלק ממרכז התמחות CRM ומתמחה בפיתוח פתרונות תוכנה מתקדמים המושתתים על פלטפורמת הליבה העסקית של מיקרוסופט. למרכז התמחות ייחודית בעולמות ה- CRM וה- xRM מבוססי Microsoft Dynamics CRM, לרבות תשתיות, פתרונות וורטיקלים ופתרונות רוחביים בסביבת מיקרוסופט (Mobile, SharePoint ועוד) המבוססים על הידע והניסיון הרב שנצבר במרכז והמשולבים בפתרון ה- CRM.
המרכז הפועל בתחום כבר למעלה מ-8 שנים, מונה מעל 100 יועצים בכירים, מפתחי תוכנה, ארכיטקטים, אנשי תשתיות, מנתחי מערכות ומנהלי פרויקטים. צוות המומחים המגוון מחזיק בידע וניסיון רב בכל הנוגע לניהול ומימוש פרויקטים, במגוון רחב של ענפים ועולמות תוכן, כגון: פיננסים, משפטים, כוח אדם, מוקדי שירות, שיווק, מכירות ועוד. כמו-כן, למרכז ניסיון עשיר בביצוע מגוון פרויקטים מורכבים, לרבות: אפיון, פיתוח ויישום, שדרוג גרסאות, פיתוח תשתיות ופתרונות עסקיים ייעודיים, פרויקטים בסביבת ענן, ופיתוח ויישום פתרונות xRM.
מטריקס הינה שותפת זהב אסטרטגית של מיקרוסופט, ומחזיקה בהסמכה ספציפית בתחום ה- Dynamics CRM. בשנת 2011 נבחרה לשותף מוביל בטריטוריה NSI (National System Integrator), שותפות המעניקה למטריקס גישה למשאבים ולטכנולוגיות המאפשרים הבאת ערך מוסף ללקוחות.

תאריך:  28/01/2013   |   עודכן:  28/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מטריקס שדרגה מערכת CRM בבנק אגוד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יניב כהן
בעקבות השבוע האחרון הקשה בו נהרגו 6 עובדים בתאונות: המוסד לבטיחות ולגיהות קורא למעסיקים ולעובדים לשמור על משנה זהירות
יניב כהן
ארז רסילבסקי, 41, מונה למנהל מכירות בחברת 'בלאט לפידות יישומים ארגוניים', שותפת זהב של Salesforce.com בישראל
יניב כהן
קמינריו ממשיכה לצמוח: שכרה 350 מ"ר נוספים בפארק ההי-טק ביקנעם
אמיר בן ארצי
חברת F5 מציגה עלייה שנתית של 13 אחוזים בהכנסות הרבעון הראשון של שנת הכספים 2013. החברה הציגה נתוני הכנסות של 365.5 מיליון דולר לרבעון הראשון של שנת הכספים 2013 – עלייה של 13 אחוזים ביחס ל-322.4 מיליון דולר ברבעון הראשון של שנת הכספים 2012
יניב כהן
חברת סימנטק (Symantec) הודיעה על אסטרטגיה חדשה אשר תייעל ותפשט את דרך ההתנהלות של החברה כך שתוכל לספק ביצועים משופרים משמעותית ללקוחות ולשותפים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il