X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
עפי האסטרטגיה החדשה, שנבנתה עם משרד הפרסום שנבחר - twisted, יוצבו ב״פרונט״ של המותג העולמי לקוחות הרשת
▪  ▪  ▪
קמפיין אינסטגרם  [הולמס פלייס]

רשת מועדוני הכושר הבינלאומית הולמס פלייס, משנה אסטרטגיית פרסום ל 2013 ותתמקד מעתה באיכות החיים של המתאמנים ברשת. בחברה הגיעו למסקנה כי ה״שגרירים״ הכי טובים של הרשת הם המתאמנים עצמם ששומרים על אורח חיים בריא ומהנה. הרעיון הוא להראות את אותם מתאמנים ברגעים הכי מהנים שלהם.
בשלב הראשון, תצא החברה עם קמפיין המשלב אינסטגרם, דיגיטל ושילוט חוצות בהיקף של 1 מיליון ש״ח באמצעות משרד הפרסום twisted. את הפרסום כולו ימשיך ללוות מסר העל one life live it well
הקמפיין החדש, תפוס את הרגע – רגעים של איכות חיים על-פי מנויי הולמס פלייס, יציג צילומים של מנויי הולמס פלייס ברחבי הארץ . מגוון התמונות ייתעדו מנויים אמיתיים מכל המועדונים ברגעי איכות חיים. רגע של שקט בסאונה, התרווחות בג'קוזי, קפה אחרי האימון, יציאה מהסטודיו אחרי ספינינג או מתיחה בפילאטיס. התמונות אינטימיות ומעבירות את החוויה AS IS. בכל מועדון מוצגים הרגעים של המנויים החברים בו והחוויות שהם עוברים, כך שניתן יהיה לקבל הצצה אל כל מועדון ולחוש את האופי המיוחד שלו . 21 הפרסומים השונים מציגים 21 מועדונים עם ייחודיות וגיוון בין אחד לשני. הקמפיין יעלה בשילוט חוצות ברחבי הארץ, בהתאם למיקומי המועדונים, ובקמפיין דיגיטל רחב היקף. הקמפיין יזמין את מי שעדיין אין לו מנוי "לתפוס את הרגע" וליהנות ממנוי ללא התחייבות לאחד ממועדוני הולמס פלייס. לראשונה, המנויים שיצלמו את עצמם גם יופיעו בקמפיין החוצות.
במקביל, עלתה לאוויר אפליקציה ייחודית המאפשרת למנויי הולמס פלייס לשתף תמונות של רגעים מיוחדים, תחת הכותרת "Holmes Place moments"
אלעד הספרי, סמנכ"ל השיווק של הולמס פלייס מספר על המהלך:
המסר הכי טוב לציבור הרחב הוא מסר אותנטי, אמיתי. אני מסתובב במועדונים שלנו ומסתכל על המנויים, אנשים שעשו הפסקה לרגע מהמרוץ הזה של החיים. הם מצאו זמן לעצמם, אפילו אם זה שעה אחת ביום, צברו כח, צברו מנוחה, והפכו את החיים שלהם לטובים יותר. יש ברגע הזה, של מישהו שיושב בג'קוזי עם הראש למעלה, או החיוך של מישהי שנמצאת בעיצומו של שיעור זומבה, משהו מכונן, השראתי, שגורם גם לי לרצות לחיות כך. אם ישראל בחרה שינוי כללי אנו יכולים לבחור לעצמנו שינוי אישי של איכות חיים טובה יותר וחיים בריאים יותר"
לינק לאפליקציה [קישור]
קרדיטים:
הולמס פלייס
סמנכ"ל שיווק – אלעד הספרי
מנהלת פרסום – דפנה צרור
מנהל תחום דיגיטל – דרור אורפז
מנהלת פרויקטים- יעל מוהליבר בריף.
טוויסטד:
סמנכ"ל קריאייטיב – אייל גן-מור
מנהל קריאייטיב – יגאל לוי
קופי – אלעד גייזלר
מנהלת לקוחות – שרון פילוסוף
תקציבאית – חפצי שלייכמן

תאריך:  29/01/2013   |   עודכן:  29/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רשת הולמס פלייס משנה אסטרטגיה פרסומית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יניב כהן
ניל כהן רינגל, 33, מונה למנהל PreSale ומכירות בחטיבת התוכנה של אלעד מערכות
יניב כהן
בנוכחות כמאה מקבלי החלטות הושק פורום הסייבר הישראלי. במפגש הרצו ד"ר אביתר מתניה - ראש מטה הסייבר הלאומי; תת-אלוף (מיל.) יאיר כהן, ראש חטיבת מודיעין וסייבר באלביט מערכות, וד"ר מארק דאסייר, ראש מעבדות המחקר העולמי של סימנטק
עדי וילדר
עדי וילדר
עדי וילדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il