חברת אקטיביו (Actiview), המתמחה בהטמעה וייעוץ בתחומי הבינה העסקית - BI ו-Information Management, משיקה פעילות חדשה בתחום ניהול הקמפיינים (Campaign Management). במסגרת הפעילות החדשה מתמזגת חברת B.I. Insight, המתמחה בתחום ה-BI ומערכות לניהול קמפיינים, בחברת אקטיביו. במסגרת המיזוג בין החברות מתמנה ישראל גודל, מנכ"ל חברת B.I. Insight, למנהל פעילות ניהול הקמפיינים באקטיביו. בחברה צופים לפעילות ניהול הקמפיינים הכנסות בהיקף של 3 מיליון שקלים במהלך השנה הקרובה, והיא תכלול שילוב אאוטסורסינג לפעילות ניהול הקמפיינים במגזר הארגוני ברמה העסקית והטמעה של התשתיות הטכנולוגיות.
הפעילות ברמה העסקית כוללת הקמה של חדר מבצעים ארגוני, שינהל את כול האופרציה של ניהול קמפיינים, הכשרת העובדים בכלים הטכנולוגיים הקיימים בארגון, ומתן תמיכה מקצועית – עסקית וטכנולוגית. ברמה הטכנולוגית אקטיביו תטמיע פתרונות Unica מבית IBM ו-Marketing Automation מבית SAS. בנוסף, הפעילות החדשה תכלול הטמעות של כלי Web Analytics ומנועי Real Time. השוק כולל ארגוני אנטרפרייז שעוסקים בניהול של קמפיינים שיווקיים רחבי היקף בתחומי: הבנקאות, ביטוח, טלקום, אינטרנט וריטייל.
מערכות ניהול קמפיינים משמשות לתמיכה בתהליך שיווקי, וכוללות: הגדרת הקמפיין, חיתוך אוכלוסיית המטרה, הפצת הקמפיין לערוצים השונים, מעקב אחרי אפקטיביות הקמפיין, דיווח התוצאות וניתוח לצורך הפקת לקחים. דוח שנתי של חברת המחקר גרטנר מעריך את שיעור הגידול הצפוי בשוק ניהול הקמפיינים כדו ספרתי עד 2015.
דרור הר, מנכ"ל חברת אקטיביו: "פעילות ניהול הקמפיינים שאנו משיקים משלימה את פעילויות אקטיביו בהן עסקנו עד היום. למעשה, אקטיביו תהיה היחידה בשוק שיכולה לתת פתרון מלא ומקיף לתהליך השיווקי, מההיבט העסקי והטכנולוגי. מדובר בתמיכה באנשי השיווק בתהליך הבנייה והגדרה של קמפיינים שיווקיים, לאחר מכן בהקמה של תשתיות טכנולוגיות התומכות באותם קמפיינים, ולבסוף רובד שלישי של הקמת תשתיות הנתונים הכוללות מחסני נתונים או מערכות BI התומכות בתהליך השיווקי."