X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אוניברסיטת תל אביב בחרה במערכת המחשוב UCS של סיסקו אשר תוטמע על-ידי טלדור תקשורת גלאסהאוס. מערכת המחשוב UCS תשמש כפלטפורמה ל"ענן פרטי" ארגוני באוניברסיטה
▪  ▪  ▪

אוניברסיטת תל אביב בחרה בפתרון FlexPod מבוסס שרתי ה- UCS ותקשורת מבית סיסקו, אחסון של NetApp ווירטואליזציה של VMWare להקמת ענן פרטי. ההטמעה והאינטגרציה למערכות האוניברסיטה הקיימות תבוצע ע"י טלדור תקשורת גלאסהאוס.
בהתאם לסטנדרטים הגבוהים שהציבה לעצמה, אוניברסיטת תל אביב בחנה מספר רב של פתרונות הקיימים בשוק וערכה בדיקות יסודיות ומקיפות, הכוללות ביצועי מערכת בשילוב עם VMware. הפתרון הנבחר כולל צמדי מתגי 6000 לשרידות מלאה, תקשורת מסדרת Nexus, שרתי להב ואחסון של NetApp.
המערכת המשולבת שנקראת FlexPod המאושרת ע"י שלושת הספקים עם תמיכה ממקור יחיד, נתנה מענה פשוט ומהיר להקמת הפרויקט מבלי להיכנס 'להרפתקה מורכבת' של שילוב מספר מערכות ומאפשרת תחזוקה פשוטה וגידול מהיר במספר המשתמשים. ואכן מיד עם עליית המערכת לאוויר בסוף 2012, החליטה האוניברסיטה על הרחבתה בעוד מספר שרתים.
לדברי אריאל בינר מנהל הטכנולוגיות (CTO) באוניברסיטת תל אביב: "רצינו פתרון שייתן לנו שקט נפשי ויחד עם זאת גם מתקדם. בחרנו במערכת FlexPod שהתאימה בדיוק לצרכים הנוכחיים שלנו ולצפי ההתפתחות העתידי. קיבלנו את הפתרון הטוב ביותר עם מטריית שירות ותמיכה יחידה ופשוטה. מדובר בפתרון שמתוכנן להיות בסיס למערכות הקריטיות שלנו על כל המשתמע מכך."
לדברי רונן קביאטקובסקי, מנהל מכירות בסיסקו ישראל וחן ביבר, מנהל מכירות בטלדור: "בפרויקט זה נוצרה שותפות חזקה בין שלושה יצרנים מובילים Cisco , Netapp ו-Vmware, לטלדור תקשורת גלאסהאוס שהינה אינטגרטור מהשורה הראשונה. הפלטפורמה הגמישה של סיסקו תאפשר ללקוח להיות תחרותי וחדשני לשנים ארוכות".
מערכת ה-FlexPod נוצרה במטרה לתת ללקוחות פתרון גמיש לבניה של Data Center in a box בצורה פשוטה. הפתרון מתועד מרמת הארכיטקטורה ועד רמת הקונפיגורציה ובכך מאפשר להקים את המערכת ללא ניסוי וטעייה. כל זאת מגובה בתמיכה טכנית ממקור אחד שאותו בוחר הלקוח, דבר החוסך את הצורך להסתייע במערכות תמיכה של מספר יצרניות, במקרה של שינויי מערכת ותקלות".
טלדור תקשורת אשר רכשה לאחרונה את גלאסהאוס ישראל, בעלת ניסיון רב שנים בהטמעת מערכות flex pod של סיסקו. לאחרונה בוצעו הטמעת מערכות דומות בעשרות ארגונים במדינת ישראל.
אודות סיסקו
חברת סיסקו, הינה החברה המובילה בעולם בתחום רשתות התקשורת ובתחום האינטרנט. היקף מכירותיה נע סביב 40 מיליארד דולר בשנה. החברה מעסיקה ברחבי העולם למעלה מ 63 אלף עובדים והיא מתפרשת על פני כ 200 מדינות.
סיסקו ישראל נוסדה לפני למעלה מ 15 שנים ומעסיקה מאות עובדים. מרכז הפיתוח הישראלי הינו אחד ממרכזי הפיתוח הגדולים של החברה מחוץ לארה"ב, העוסק בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות למוצרי הדגל של החברה במגוון תחומים. אתר המכירות הישראלי מספק את מוצרי החברה והטכנולוגיות המתקדמות למגוון חברות במשק הישראלי וכן אמון על הפיתוח העסקי והאסטרטגי אל מול לקוחות החברה והשותפים העסקיים.
לאתר סיסקו: [קישור]
עקבו אחרינו גם בטוויטר: [קישור]
עקבו אחרינו גם בfacebook : [קישור]

תאריך:  20/02/2013   |   עודכן:  20/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מערכת המחשוב של סיסקו תוטמע באוני' ת"א
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זהר נוי
Enterprise Rent-A-Car ממנה את Locauto Rent כשותפה באיטליה: Enterprise מרחיבה את הנוכחות באירופה למדינה חדשה רביעית תוך 12 חודשים ומגיעה ל-85% משוק השכרת הרכב באירופה
עדי וילדר
עדי וילדר
עדי וילדר
עדי וילדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il