X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
KMS מקבוצת אמן זכתה בפרויקט ניהול ידע במוקדי אורנג' מולדובה מערכת ניהול הידע הרב ערוצית למרכזי שירות ומכירה מהדור החדש, KMS lighthouse בגרסה 4.0, תתמוך בלמעלה מ-1,000 משתמשים במוקדי שירות פרטיים ועסקיים וכן באתרי חנויות ומשווקים מורשים. המערכת תוכרז רשמית ב-27.2.13
▪  ▪  ▪

חברת KMS מקבוצת אמן, המפתחת ומספקת את מערכת KMS lighthouse לניהול והפצת ידע במרכזי שירות לקוחות (call centers) זכתה בפרויקט להטמעת מערכת ניהול הידע מהדור החדש שלה, KMS lighthouse 4.0, במוקדי השירות והמכירה של אורנג' מודלובה (Orange Moldova). השותפה העסקית של KMS בפרויקט זה היא חברת Romsym הפעילה ברומניה ומולדובה.
תוכנת KMS lighthouse מסייעת לעובדי מוקדי שירות ומכירה הנדרשים לספק ללקוח תשובות איכותיות בנושאים רבים בתוך מספר שניות. התוכנה מחזיקה בצורה ייחודית את התוכן במערכת ומסוגלת לנהל ולהפיץ מידע עסקי מדויק, אמין ומובנה לכלל ערוצי ההתקשרות של הארגון עם לקוחותיו. היא גם מאפשרת לבעלי התפקידים במוקד השירות גישה מבוססת הרשאות ברגע האינטראקציה עם הלקוח.
אורנג' מולדובה, המהווה חלק מקבוצת פרנס טלקום, היא חברת התקשורת הסלולרית המובילה במולדובה שבמזרח אירופה, אשר משרתת כ-2.19 מיליון מנויים, שהם 54% מהשוק.
KMS lighthouse נבחרה כמערכת המועדפת מבין 7 חלופות בשל יכולות המערכת ובשל מהירות ההטמעה שהיא מציעה. החברה תבצע באורנג' מולדובה פרויקט הטמעה של מערכת ניהול הידע KMS lighthouse 4.0 עבור כ-1,000 נציגי שירות ומכירה המועסקים במוקד שירות הלקוחות הפרטי, במוקד העסקי וכן באתרי חנויות ומשווקים מורשים. ה-KMS lighthouse 4.0 תחליף מערכת ניהול מסמכים פנימית ששימשה את אורנג' מולדובה. הטמעת הפרויקט מתוכננת להסתיים במאי 2013, לאחר כשלושה חודשי עבודה בלבד.
KMS lighthouse 4.0 תוכרז רשמית ב-27.2.13 באירוע שיתקיים בסטוקו בתל אביב בהפקת קבוצת אנשים ומחשבים.
גרסת הדור החדש מאפשרת שיפור דרמטי ברמת הביצועים על-ידי שימוש במנגנוני זיכרון מטמון (cache). בעזרת הגרסה ניתן ליצור כמה דפי בית, ובכללם דפי בית מותאמים למחלקות שונות בארגון, המאפשרים למשתמש הקצה לערוך את דף הבית שלו. ניתן אף לייצא את כלל פריטי המידע במערכת לאתר האינטרנט של הלקוח. המערכת מאפשרת חסכון גדול במערך המקים ומתחזק את תכני המערכת. מודל הנתונים הייחודי של lighthouse 4.0 מבטיח שפריט הידע הספציפי יופיע באופן דינאמי בהתאם לצרכן המתבונן בו.
חברת KMS נמצאת כעת בשלב היישום, לאחר שאפיינה את תבניות המידע ואת ממשקי המשתמש באורנג' מולדובה, התקינה באופן מלא שלושה שרתי אפליקציה ושרת test ונערכת לשלב הזנת התכנים במערכת; לקראת סיום הפרויקט יתקיימו הדרכות לאנשי אורנג' מולדובה ותיבחן הפעלת המערכות במוקדים.
לדברי שחר בן עמי, מנכ"ל KMS, הפתרון באורנג' מולדובה מספק מערכת מרכזית המקיפה את מלוא המידע הנדרש לכלל נותני השירות בארגון – מידע המוגש למשתמשים ברמה גבוהה של נגישות ושקיפות.
"עד כה הופץ המידע לגורמים השונים בארגון בערוצים שונים ובצורה לא מסודרת. המערכת החדשה לא רק מעלה את שביעות הרצון של המשתמשים באורנג' מולדובה עצמה, אלא אף את שביעות הרצון של לקוחות החברה. מערכות ה-KMS lighthouse מצמצמות את משכי השיחות עם המנויים, כיוון שמשך חיפוש המידע במערכת בזמן אמת מתקצר. יתרה מזו, כמות הלקוחות הפונים לשיחות חוזרות למוקדים בשל קבלת מידע שגוי פוחתת, ורמת האחידות של השירות עולה משמעותית".
על קבוצת אמן
קבוצת אמן מובילה את שוק ה-IT בישראל עם עולם של פתרונות, שירותים ומוצרים בתחום התוכנה התקשוב השונים. לחברה המונה למעלה מ-1000 עובדים ופועלת ממשרדים ראשיים בישראל, חברות בנות בארץ ובמזרח אירופה (פולין ורוסיה).
חטיבת המוצרים של קבוצת אמן מייצגת בישראל בין השאר את החברות Citrix, Informatica, Palo Alto, Good, FireEye ועוד.
החברה מציעה מגוון של שירותים ופרויקטים מתקדמים בתחומי אינטגרציה ואיכות נתונים, תשתיות, פיתוח תוכנה, הנדסת אנוש בתוכנה, מיקור חוץ, אבטחת מידע, שו"ב, ERP, CRM ועוד.
לאתר החברה: www.aman.co.il

תאריך:  20/02/2013   |   עודכן:  20/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
KMS תנהל ידע במוקדי אורנג' מולדובה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ורד רהט-רוט
אוניברסיטת תל אביב בחרה במערכת המחשוב UCS של סיסקו אשר תוטמע על-ידי טלדור תקשורת גלאסהאוס. מערכת המחשוב UCS תשמש כפלטפורמה ל"ענן פרטי" ארגוני באוניברסיטה
זהר נוי
Enterprise Rent-A-Car ממנה את Locauto Rent כשותפה באיטליה: Enterprise מרחיבה את הנוכחות באירופה למדינה חדשה רביעית תוך 12 חודשים ומגיעה ל-85% משוק השכרת הרכב באירופה
עדי וילדר
עדי וילדר
עדי וילדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il