X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
טיפולי היי-טק בסרטן הערמונית: ניתוח עלויות / ד"ר דיוויד סמאדי, מנתח המבצע ניתוחים רובוטיים להסרת הערמונית, מדווח על ממצאים מבדיקה פיננסית של טיפולים בסרטן הערמונית במרכז הרפואי "הר סיני"
▪  ▪  ▪

לחדשנות בדרך כלל יש מחיר. במקרה של סרטן הערמונית, טיפולים חדשניים מזינים את הוויכוח המתמשך על ניתוח העלות מול תועלת של טכנולוגיות ושיטות חדשות. במחקר מוסדי שהוביל ד"ר דיוויד סמאדי, סגן יו"ר המחלקת לאורולוגיה וראש היחידה לרובוטיקה וכירורגיה זעיר פולשנית במרכז הרפואי "הר סיני" בניו-יורק, נמצא שהעלות של כריתת ערמונית לפרוסקופית בסיוע רובוט (RALP - ראל"פ) היא פחות ממחצית מהעלות של הקרנות.
החוקרים התמקדו בטיפולים מקומיים בסרטן הערמונית בין השנים 2005-2009 וערכו השוואה בין ההוצאות של בית החולים הר סיני על ניתוחי ערמונית עם פתיחת בטן, ניתוחים רובוטיים, ברכיתרפיה (רדיולוגיה פנימית) באמצעות גרעיני הקרנה, טיפול קרינה מווסתת עוצמה (IMRT) ושילוב של ברכיתרפיה ו-IMRT. בין הממצאים שהציג ד"ר סמאדי בקונגרס השנתי ה-27 של האגודה האירופית לאורולוגיה בפריס בפברואר האחרון, היה חיסכון של יותר מ-8,000$ לכל ניתוח RALP לעומת הקרנות IMRT.
השוואה בין העלות החציונית של אפשרויות הטיפול בסרטן הערמונית:
  • ברכיתרפיה: $7,560
  • ניתוח רובוטי להסרת הערמונית: $7,676
  • ניתוח להסרת הערמונית עם פתיחת בטן: $8,991
  • טיפול בהקרנות (IMRT): $15,929
  • שילוב של ברכיתרפיה ו-IMRT לחולים בסיכון גבוה: $22,447
"בעבר, ניתוחים רובוטיים להסרת הערמונית נחשבו לטיפול יקר יותר בסרטן הערמונית. עכשיו אנחנו רואים שזה אולי לא כך", אמר ד"ר סמאדי. "כשמוסיפים את הממצאים האלה למחקרים קודמים, אנו מחזקים את הטיעון לטובת ניתוחים רובוטיים להסרת הערמונית", אמר ד"ר סמאדי. בספטמבר 2012 מחקר השוואתי של התוצאות של כריתת ערמונית רדיקלית לעומת טיפול בהקרנה חיצונית (EBRT), הראה שיעור הישרדות מוגדל של 40 ו-65 אחוזים בראל"פ. מתוך 1,600 החולים עם סרטן ערמונית מקומי שנסקרו במחקר, שני שלישים עברו כריתת ערמונית.
[קישור]
ד"ר סמאדי מבצע ניתוח ראל"פ ייחודי בהר סיני שהוא קורא לו טכניקה רובוטית מתקדמת שהותאמה ע"י ד"ר סמאדי (SMART). אחרי שביצע יותר מ-4,500 ניתוחים רובוטיים מוצלחים להסרת הערמונית, הוא ועמיתיו זוקפים חלק מהחיסכון הכספי של הניתוחים לזכות המומחיות שנובעת מהכמות הגדולה של ניתוחי כריתת ערמונית שביצעו. ניתוחי ה-SMART של ד"ר סמאדי מפחיתים את זמן הניתוח לפחות משעתיים, הרבה פחות מניתוחים שמבוצעים במוסדות אחרים. בנוסף, אצל רוב המטופלים, האשפוז בבית החולים התקצר עד כדי יום אחד.
המספרים האלה מתייחסים להוצאה של בית החולים ולא של המטופל. לכן ד"ר סמאדי מקווה שהממצאים יועילו בשיפור ההחלטות על שיפוי בנוגע לניתוחי סרטן הערמונית, במיוחד לאור התוצאות של החלמה מוצלחת. "הטיפול הטוב ביותר בסרטן הערמונית יהיה תמיד תלוי במצב הייחודי של המטופל, אבל אנו ממשיכים לראות תמיכה מתועדת ביתרונות של ראל"פ מבחינת עלויות והחלמה", סיכם ד"ר סמאדי.
ד"ר דיוויד ב. סמאדי הוא סגן יו"ר המחלקת לאורולוגיה וראש היחידה לרובוטיקה וכירורגיה זעיר פולשנית במרכז הרפואי "הר סיני" בניו-יורק. כאורולוג ואונקולוג מומחה המתמחה באבחון וטיפול במחלות אורולוגיות, סרטן הכליות, סרטן שלפוחית השתן וסרטן הערמונית, הוא מתמחה גם בטיפולים זעיר פולשניים מתקדמים רבים בסרטן הערמונית, כולל הניתוח הרובוטי החדיש ביותר שלו, SMART (טכניקה רובוטית מתקדמת שהותאמה ע"י ד"ר סמאדי).
אתרים קשורים:
[קישור]
[קישור]
[קישור]
[קישור]
ליצירת קשר
ד"ר דיוויד סמאדי
אן אנגקאיה
טלפון בארץ 057-9459279
מקור: [קישור]

תאריך:  27/02/2013   |   עודכן:  27/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טיפולי הייטק בסרטן הערמונית: ניתוח עלויות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי מרון
קונגרס המובייל 2013 בברצלונה: סאנדיסק תשתף פעולה עם יצרנית המעבדים NVIDIA בפיתוח הדור הבא (והמהיר במיוחד) של הטאבלטים. כונני הפלאש, ה-iNAND Extreme, של סאנדיסק, ישולבו בטאבלטים רבי העוצמה, מהדור הבא, המבוססים על מעבד ה-Tegra 4 של NVIDIA, מעבד המובייל המהיר ביותר כיום בשוק
יפעת יחסי ציבור
הסניף החדש מצטרף לחמשת הסניפים הקיימים של הרשת בראשון לציון, נתניה, מתחם הדיזיין סנטר בבני ברק וצומת הצ'קפוסט בחיפה
יניב כהן
שיפורים חדשים באבטחת אתרי אינטרנט ואלגוריתמי SSL מספקים את הדור הבא של הגנה עבור עסקים מקוונים ברחבי יישומי מובייל, ענן ו-Web
גלעד הראל
המגזין Macworld: "חמישים אחוז ממשתמשי המק מתקינים אנטי וירוס"
יניב כהן
החברה ממשיכה את מומנטום הצמיחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il