X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חברת ג'נסיס (Genesys) השיקה פתרון חדשני המקשר את הלקוח עם נציגי שירות היישר מתוך האפליקציה ובאופן מיידי
▪  ▪  ▪
ג'נסיס. מובילה עולמית בפתרונות לניהול חוויית הלקוח [יח"צ]

חברת ג'נסיס (Genesys) השיקה פתרון חדשני למתן שירות ללקוחות ניידים. הפתרון החדש מאפשר למשתמשים באפליקציה סלולרית של חברה מסחרית ליהנות מגישה מיידית לנציגי שירות באמצעות לחיצת כפתור, היישר מתוך האפליקציה של החברה. האפליקציה החדשה, Genesys Mobile Engagement, זמינה מהיום, והיא מאפשרת לארגונים להעשיר את חוויית השימוש של הצרכנים באפליקציה שלהם, באמצעות מתן אפשרות ללקוחות הזקוקים לתמיכה ליצור קשר מהיר ומיידי עם נציגי שירות או עובדי ידע מומחים, כגון בנקאים אישיים או סוכני נסיעות. הפתרון מספק הקשר אישי ובכך הופך את חוויית השימוש בטלפון הנייד לחוויה פרסונלית ומעצים את כוחם של נציגי השירות, באופן המאפשר חוויה ותוצאות שירות אפקטיביות יותר. בסופו של דבר, החברות ייזמו את הקשר האישי עם הצרכנים הניידים שלהן ובכך יאפשרו רמה חדשה של שיח עם הלקוחות באמצעות סמארטפונים.
על-פי ההערכות יש כיום כמיליון אפליקציות ניידות המייצגות 40 מיליארד הורדות של צרכנים ברחבי העולם. ככל שגדל השימוש בטלפונים ניידים, אפליקציות חכמות הופכות לנקודות ממשק קריטיות בין חברות ללקוחותיהן. שירות לקוחות אפקטיבי בהתקנים סלולריים מצריך מעבר חלק מהגלישה באפליקצייה לשירות מנציג שירות.
הפתרון החדש, Genesys Mobile Engagement, מרחיב את פלטפורמת Customer Interaction Management (CIM) של ג'נסיס באמצעות הוספת כללים, הקשר, היסטוריה של השיחה ויכולות דיווח גם לאינטראקציות שירות עם לקוחות ניידים. השחרור הראשון של הפתרון מציע ארבע יכולות:
  • Live Connect: באמצעות "כפתור חכם" המצוי בתוך האפליקציה הניידת של החברה המסחרית, הלקוח יכול לבקש עזרה מנציג שירות אנושי באמצעות שיחה קולית, צ'אט, SMS ואפילו וידיאו. ההקשר, ההיסטוריה והמידע שמסר הלקוח משותפים מההתקן הנייד של הלקוח אל נציג השירות, באופן שמקדם את הלקוח למצב של קבלת שירות אידיאלי ומעצים את שני הצדדים עם תמונה מלאה של הלקוח ושל האינטראקציה.
  • Locate Me: תוכנת GPS מספקת למרכז השירות מידע על מיקומו של הלקוח, על-מנת לאפשר קבלת החלטה לגבי אופן הטיפול בבקשת השירות. למשל, איפה בשדה התעופה נמצא הלקוח ומהו שער הטיסה הקרוב אליו ביותר? היכן סניף הבנק הקרוב ביותר שבו יוכל הלקוח לקבל כרטיס חלופי לכרטיס אשראי שאבד? היכן התרחשה התאונה כדי שניתן יהיה לשלוח שמאי באופן מיידי?
  • Snooze me: הלקוח שולט באופן שבו הוא רוצה ליצור קשר עם החברה - הוא יכול לקבוע את מועד ההתקשרות הנוח לו ביותר, כחלק מהשירות הנייד וחוויית השימוש באפליקציה.
  • Alert me: התרעה יזומה ללקוח על עידכוני שירות רלוונטיים באפליקציה, באמצעות SMS או באמצעות שיחה קולית אוטומטית.
"יש כיום מיליארדי סמארטפונים בעולם עם מיליוני אפליקציות ניידות – אבל הם כולם מנותקים מ-6,000,000 נציגי שירות הלקוחות הפועלים בעולם. הפתרון החדש Genesys Mobile Engagement יוצר שיח חדש בין האפליקציות הניידות לבין נציגי השירות," אמר פול סגרה, נשיא ומנכ"ל Genesys. "לחיצת כפתור אחת מאפשרת לבעל הסמארטפון לעבור באופן חלק היישר מהאפליקציה לתמיכה 'חיה', ללא צורך לחזור על ההתקשרות הניידת, לתאר את הבעיה או להימצא במקום מסוים. פתרון Genesys Mobile Engagement מגדיר מחדש את חוויית הלקוח הנייד בכל סוגי ההתקנים – iPhone, אנדרואיד, בלקברי או Windows".
"אמריקן איירליינס שותפה לחזון של Genesys להפוך את האפליקציות של ימינו לאפליקציות שיחתיות ודינמיות יותר," אמר פיל איסטר, מנהל האפליקציות הניידות באמריקן איירליינס. "אמריקן איירליינס תשיק חידושים ניידים המבוססים על חזון זה ועל Genesys Mobile Engagement, על-מנת לשפר את חוויית הנסיעות של לקוחותינו".

ג'נסיס היא ספקית מובילה של פתרונות למרכזי תמיכה ושירות לקוחות. עם יותר מ-2,000 לקוחות ב-80 מדינות, התוכנה של ג'נסיס מנהלת מדי יום יותר מ-100 מיליון אינטראקציות בין מרכזי שירות ותמיכה לבין ה-Back office ומסייעת לחברות לספק שירות מהיר ופשוט.
תאריך:  27/02/2013   |   עודכן:  27/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ג'נסיס חושפת שירות חדשני ללקוחות ניידים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איריס ויינשטיין
CA Technologies משפרת את ניהול הזהויות והגישה עבור ארגונים עם השקת ה-CA CloudMinder    CA IAM-as-a-Service מרחיב את התמיכה ביישומים בענן ובארגון, ומסייע לארגונים לחזק את קשרי הלקוחות
יניב כהן
ג'ון ברייס מכללת הי-טק מציגה לראשונה בישראל קורס ניהול רשתות עם התמחות בסביבת מובייל
זהר נוי
טיפולי היי-טק בסרטן הערמונית: ניתוח עלויות / ד"ר דיוויד סמאדי, מנתח המבצע ניתוחים רובוטיים להסרת הערמונית, מדווח על ממצאים מבדיקה פיננסית של טיפולים בסרטן הערמונית במרכז הרפואי "הר סיני"
שי מרון
קונגרס המובייל 2013 בברצלונה: סאנדיסק תשתף פעולה עם יצרנית המעבדים NVIDIA בפיתוח הדור הבא (והמהיר במיוחד) של הטאבלטים. כונני הפלאש, ה-iNAND Extreme, של סאנדיסק, ישולבו בטאבלטים רבי העוצמה, מהדור הבא, המבוססים על מעבד ה-Tegra 4 של NVIDIA, מעבד המובייל המהיר ביותר כיום בשוק
יפעת יחסי ציבור
הסניף החדש מצטרף לחמשת הסניפים הקיימים של הרשת בראשון לציון, נתניה, מתחם הדיזיין סנטר בבני ברק וצומת הצ'קפוסט בחיפה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il