X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות

בעקבות הקמת המסלקה הפנסיונית בישראל, השלימה קבוצת אמן את פיתוחה של מערכת ממשק למסלקה פנסיונית ומכריזה היום על זמינותה עבור גופים מוסדיים בענף הפיננסים. המסלקה הפנסיונית מיועדת להעברת מידע אודות החסכונות הפנסיוניים מכלל הגופים המוסדיים בנקים, חברות ביטוח, חברות המנהלות מוצרי פנסיה וקופות גמל) למפיצים )יועצים פנסיוניים וסוכנים פנסיוניים(. שלב א' של המסלקה אמור לעלות לאוויר בסוף חודש יוני השנה ושלושת השלבים הבאים יבוצעו במהלך 3 השנים הבאות.
בהתאם לדרישות הרגולטור והמסלקה הפנסיונית ובהתאם לדרישות הסטנדרטיזציה של משרד האוצר, מערכת For-B מהווה תשתית המאפשרת לגופים מוסדיים להתממשק אל המסלקה הפנסיונית המרכזית, לבצע פעולות, להחזיר בצורה מנוהלת, מאובטחת ומבוקרת תשובות והיזונים חוזרים על כל בקשה שהגיעה מן המסלקה, להעביר מידע על ניוד כספים ועוד.
המערכת מבצעת האזנה לכספת הוירטואלית בה שמור המידע על הקרנות והעמיתים, קולטת את הקבצים מן המסלקה ומחזירה חיוויים והודעות על טעויות. היא מבצעת תהליכי בקרה והתראה אוטומטיים כגון: בקרת תקינות ואיכות הממשקים, התראות על אי עמידה בזמני תגובה, טיפול בהיזון חוזר מסוג 'שגיאה' ועוד. המערכת פועלת בסביבת פלטפורמת אינפורמטיקה, המיוצגת בישראל על-ידי קבוצת אמן.
לדברי זיו אברמוביץ, מנהל החטיבה הפיננסית של קבוצת אמן: "מערכת For-B, המבוססת על מערכת 'גמל אינפו' של קבוצת אמן, מהווה מוצר מדף אשר פותח על בסיס ידע נרחב של קבוצת אמן בתפעול קופות גמל וקרנות השתלמות. לאמן למעלה מ-35 שנות ניסיון מתמשך כמפתחים, מטמיעים ומשתמשים במערכות בתחום הגמל. היכרות עמוקה זו תורגמה לפיתוח מערכת איכותית המתאימה בדיוק לדרישות הרגולטור ומשרד האוצר מחד ולצרכים של הגופים המוסדיים מאידך. בשל הניסיון הרב שלנו קבוצת אמן ערוכה ליישם את המערכת בצורה מהירה וגמישה".
אברמוביץ' הוסיף כי קיימים כבר גופים בשלבים מתקדמים של התעניינות במערכת וביישומה בשל לוח הזמנים אשר הוגדר ליישום המסלקה הפנסיונית ולהתממשקות הגופים המוסדיים למסלקה.
לדברי פרי פויירשטיין, סגן מנהל החטיבה הפיננסית בקבוצת אמן: "לקוחותינו יכולים להיות בטוחים בידע והניסיון שלנו בבואם להחליט על מערכת ממשק למסלקה הפנסיונית. לאמן הכרות מקיפה ומעמיקה עם שוק הגמל והפנסיה - החל באגף שוק ההון באוצר וכלה בספקים ומשתמשים אחרים בתחום הגמל והפנסיה, פועל יוצא מעבודתה רבת השנים בתחום. אמן עוקבת באופן שוטף אחר השינויים ברגולציה, בחקיקה ובמגמות בשוק ההון בארץ ומבצעת התאמות במערכות שבטיפולה".

קבוצת אמן מובילה את שוק ה-IT בישראל עם עולם של פתרונות, שירותים ומוצרים בתחום התוכנה. לחברה, המונה מעל 1,000 עובדים ופועלת ממשרדים ראשיים בישראל, חברות בנות בארץ ובמזרח אירופה (פולין, רוסיה וקזחסטן).
תאריך:  17/03/2013   |   עודכן:  17/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קבוצת אמן הכריזה על ממשק למסלקה הפנסיוניות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זהר נוי
שיעורי השרידות בסרטן הערמונית השתפרו אחרי בדיקות PSA שגרתיות    המומחה לניתוחי ערמונית רובוטיים ד"ר דיוויד סמאדי מספר על הוכחות נוספות להצלחה של בדיקות PSA
רונן הלל
ההפנינג הססגוני מתחיל בסופ"ש הקרוב 23.3 ונמשך במהלך חוה"מ ובמהלך סופי השבוע שלאחר מכן בתאריכים: 5-6 באפריל, 12-13 באפריל, 19-20 באפריל, 26-27 באפריל ו-3-4 במאי. הפנינג קטיף נוריות חגיגי במיוחד יתקיים גם ביום העצמאות 16.4.13
גיל לזר
בית הספר סמי עופר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה חונך תוכנית לתואר שני בלימודי תקשורת ומדיה חדשים – המתקדמת ביותר בישראל
עירית מירון
חברת yes הרימה את הכפפה והכניסה מפגשי העצמה לאימהות העובדות בה. כי אימא טובה, היא אימא שטוב לה
יניב כהן
עם מחזור מכירות של כ-2 מיליארד ש"ח, צמיחה של כ-13%, גידול ברווח התפעולי שהגיע לכ-140 מיליון ש"ח ותזרים מצוין של כ-128.5 מיליון ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il