X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חבר הקונגרס אדם סמית, החבר בוועדת השירותים המזוינים של הקונגרס, וחברי קונגרס אחרים, ביקרו בפתיחת המרכז ודנו בפתרונות בתחום אבטחת הסייבר, אותם הציעו נשיא ארצות הברית והקונגרס
▪  ▪  ▪

חברת F5 (NASDAQ: FFIV), מובילה עולמית בתחום ה- Application Delivery Networking, פתחה ב-12 במרץ את מרכז הטכנולוגיה הבינלאומי שלה בניו-יורק (International Technology Center New York).
המרכז החדש, המדגים את היכולות החדשות ביותר בתחום ה-Application Delivery, ממוקם בשדרות לקסינגטון 600 בלב מנהטן. הוא יספק למהנדסים, מנהלי רשתות ומנהלים טכנולוגיים מרחבי העולם, הזדמנות לבחון פתרונות רשת בכדי להבטיח שהמערכות שלהם הן בעלות רמה גבוהה של חסינות ואבטחה.
ההכרזה על מרכז ה-International Technology Center החדש באה בתקופה של עניין רב באיומי סייבר, הן בהיבט ההגנה הלאומית והן במגזר הפרטי. במהלך הנאום לאומה שלו, הזכיר הנשיא אובמה הנחיה שהוציא בנושא ביטחון סייבר וקידום של חקיקה בנושא ביטחון סייבר.
"חברת F5 בנתה מותג חזק על בסיס היכולת לעזור לארגונים לממש טכנולוגיות נפרדות לרוחב של מרכזי נתונים, רשתות, יישומים ומגוון של מכשירים", אמרה קת'לין פרארו, סגנית נשיא ב-F5 Networks. "המטרה של כל מרכזי הטכנולוגיה הבינלאומיים שלנו היא לעזור לארגונים למנף טכנולוגיה וליישם אותה באתגרים המופיעים בתרחישים של העולם האמיתי בהם הם נתקלים. לדוגמה, אנו יכולים לסייע ללקוח לבנות סביבה יחידה ופשוטה המדגימה הגנות משופרות על העסק שלו, הגנות שמתאפשרות על-ידי מניעה של דליפת נתונים וסיכול של התקפות DDos (Distributed Denial of Service), איומי DNS והתקפות אחרות".
לדברי חבר הקונגרס אדם סמית, שביקר בפתיחה החגיגית, "ברור שהטכנולוגיה הפכה לגורם קריטי אשר מניע עסקים ומנהל ממשלות, ושהיא חלק אינטגרלי מהחיים שלנו. אני גאה ש-F5, חברה עולמית שהמטה שלה נמצא בצפון מערב ארצות הברית, תופסת עמדת מנהיגות בכך שהיא משקיעה באתרים כגון מרכז הטכנולוגיה הבינלאומי שלה בניו-יורק, בכדי לסייע לארגונים לקדם את אסטרטגיות ה-IT שלהם, בפרט לאור הדגש המוגבר על אבטחת סייבר גלובלית".
יכולות מרכז הטכנולוגיה הבינלאומי בניו-יורק
מרכז הטכנולוגיה הבינלאומי בניו-יורק מיועד לסייע לארגונים ללמוד ולחוות כיצד הטכנולוגיות המתקדמות של F5 מציעים נקודות שליטה אסטרטגיות על אלמנטים של Data Centers כגון אבטחה, האצה, אחסון, ניידות ומשאבי cloud. המרכז מאויש על-ידי מהנדסי פתרונות של F5, ומעניק: הדגמות חיות של מוצרים ופתרונות; דיונים בנושאי ארכיטקטורה, תכנון ואפיון; הדגמות מימושים מלאים של הוכחות היתכנות. המרכז הטכנולוגי הבינלאומי כולל Data Center חדיש, סביבות בדיקות, ספריה מקיפה של יותר מ-400 יישומים ארגוניים, מרכז הדרכה למנהלים, חדר עבודה, אתרי מעבדה וחדר telepresence עבור ועידות ווידאו באיכות גבוהה. בנוסף לניו-יורק, המרכזים הטכנולוגיים הבינלאומיים של F5 ממוקמים בסיאטל ובלונדון. למידע נוסף על המרכזים הטכנולוגיים הבינלאומיים של F5, הכולל תמונות של כל אתר, בקרו ב-[קישור]
על F5
חברת F5 הינה מובילה עולמית בתחום Application Delivery Networking (שיפור ביצועי היישומים ברשתות). במשך שנות קיומה מספקת F5 פתרונות המאפשרים ליישומים בארגון להיות מאובטחים, מהירים ונגישים לכל. חברת F5 מסייעת לארגונים לענות על הדרישות ולאמץ את ההזדמנויות המגיעות מהצמיחה הבלתי-פוסקת בתחום תעבורת הטלקום, הנתונים והווידיאו, בעבודה מכל מקום וביישומים – הן ב-Data Center הארגוני והן בענן. הארגונים הגדולים בעולם, ספקי השירותים, ממשלות ועוד סומכים על פתרונות F5 להעברה ואבטחה של היישומים והשירותים שלהם, תוך שמירה על חיבוריות בין העובדים.
חברת F5 נמצאת ב"ריבוע הקסם" של גרטנר בתחום Application Delivery Products, ומדורגת כמובילת תחום זה.
הנהלת החברה ממוקמת בסיאטל ולה סניפים ברחבי העולם. סניף F5 ישראל בתל אביב מונה כ-150 עובדים. משרד זה מהווה מוקד פיתוח עבור אחד ממוצרי אבטחת המידע של החברה.
לאתר החברה ולמידע נוסף: www.f5.com.

תאריך:  20/03/2013   |   עודכן:  20/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
F5 פותחת מרכז טכנולוגי בניו-יורק
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אבנר עובדיה
עם זאת במהלך פגרת הפסח ניתן יהיה להנפיק ולשלם רישיונות נהיגה ורכב באמצעות הטלפון, האינטרנט ועמדות השירות הממוחשבות. במרכזי הבחינות יתקיימו מבחני תיאוריה. תחנות צילום ומכוני הרישוי לרכב יפעלו כרגיל
שחר וייסמן
במהלך חול המועד פסח תתגבר רכבת ישראל את רכבות הנוסעים במספר קווים ראשיים
יניב כהן
ברהאם, לשעבר מנהל בכיר לאחסון ב-EMC, יקדם שיווק גלובלי וניהול מוצרים עם דגש על הענן
מיכל סדן
התערוכה "חזון אשה" מפגישה בין ארבעה יוצרים בציור, צילום, שירה ופיסול המבטאים את תחושותיהם, דעותיהם ואמירותיהם בנושא נשיות
שי מרון
חממת הסטארטאפים הגדולה בעולם - Founder Institute - מגיעה לסיבוב שני בישראל - והפעם עם ינקי מרגלית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il