X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
החברה משיקה בישראל גרסה חדשה של פתרון SAP Business One המתבססת על טכנולוגיית SAP HANA ועובדת במהירות עיבוד חסרת תקדים
▪  ▪  ▪

חברת SAP השיקה בישראל גרסה חדשה של הפתרון לניהול מידע בארגונים קטנים ובינוניים, SAP Business One, אשר מתבססת לחלוטין על טכנולוגיית מחשוב "בתוך הזיכרון". זוהי גרסה סקלבילית ואטרקטיבית המכילה תכונות מובנות של ניתוח אנליטי ויכולות עיבוד במהירות שיא, המאפשרות לארגוני SME לנהל את עסקיהם בזמן אמת. ענקית התוכנה הארגונית השיקה את הפתרון החדש בתערוכת CeBIT 2013 שהתקיימה בהאנובר, גרמניה.
גרסת SAP Business One על גבי טכנולוגיית SAP HANA תקטין באופן דרמטי את זמן התגובה של ארגונים לארועי זמן-אמת ותסייע להם לבצע פרויקטים הרבה יותר גדולים ממה שביצעו בעבר. טכנולוגיית In-Memory מציעה מהירות גבוהה פי 400 בעיבוד וניתוח מידע, בהשוואה לבסיסי-נתונים מסורתיים המבוססים על דיסקים. המהירות הזו תאפשר לארגונים לפתור לראשונה בעיות שלא היו אפשריות בעבר, בין היתר בעזרת תהליכים וכלים שניתן היה לממשם רק באמצעות מנוע עיבוד רב עוצמה.
טכנולוגיית SAP HANA מאפשרת לבצע חיפוש ארגוני אינטואיטיבי השולף ומציג במהירות הבזק את המידע והנתונים היישר מבסיס הנתונים. בנוסף על החיפוש האינטואיטיבי, הפתרון החדש מציע כלים אינטראקטיביים לניתוח אנליטי בזמן אמת של נתונים ומידע ישירות מבסיס הנתונים. פתרונות SAP Business One הממומשים על גבי טכנולוגיית SAP HANA מייעלים את ההתמודדות של הארגון עם גודש המידע ומסייעת לו להפיק ערך עסקי אמיתי בעידן של ביג דאטה.
לדברי רמי מנחם, מנהל פעילות SAP Business One בחברת SAP ישראל, "החיבור של SAP HANA עם SAP Business One על 40,000 לקוחותיה והמחיר המיוחד שניתן ללקוחות אלו, מעיד על כוונותיה של SAP להיות שחקן דומיננטי ומשמעותי בשוק בסיסי הנתונים". עוד הוסיף רמי מנחם כי "הגרסה החדשה מאפשרת ניתוח אנליטי של המידע העסקי בזמן אמת היישר מתוך הזיכרון של השרת ולכן חוסכת לארגונים קטנים ובינוניים את הצורך לרכוש ולתחזק מחסן נתונים בנפרד. בנוסף היא מאפשרת לממש תהליכים במערכת שניתן היה לממשם רק באמצעות טכנולוגיית ה- In Memory ויכולים להביא לערך עסקי גדול מאד לעסקים של הלקוח".
השילוב בין פתרון SAP Business One לטכנולוגיית SAP HANA מספק הזדמנות מיוחדת גם לשותפים העסקיים של SAP בישראל ובעולם, אשר יכולים לפתח תהליכים חדשים הניתנים למימוש רק בטכנולוגית In Memory ואשר יתנו מענה לצרכים הספציפיים של מגזרי תעשיה שונים ושל מדינות שונות. הגרסה החדשה תופץ בכל העולם וגם בישראל על-ידי רשת שותפיה העסקיים, שצברו ניסיון רב ומיומנות ביישום הפתרון SAP Business One אצל אלפי ארגונים קטנים ובינוניים בישראל ובחו"ל.

תאריך:  20/03/2013   |   עודכן:  20/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איריס ויינשטיין
ארגונים בישראל מפגרים אחרי אירופה באימוץ של מערכות מבוססות ענן והיברידיות לניהול של הזיהוי והגישה - על-פי סקר כלל-אירופאי שנערך על-ידי חברת Quocirca
עדי וילדר
יפעת יחסי ציבור
אמיר בן ארצי
ניהול חכם של תעבורת תקשורת מבית F5 Networks
אמיר בן ארצי
חבר הקונגרס אדם סמית, החבר בוועדת השירותים המזוינים של הקונגרס, וחברי קונגרס אחרים, ביקרו בפתיחת המרכז ודנו בפתרונות בתחום אבטחת הסייבר, אותם הציעו נשיא ארצות הברית והקונגרס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il