X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
טיפול מרפא בסרטן הערמונית משפר את שיעורי השרידות - נמצא ששיעורי התמותה מסרטן הערמונית גבוהים יותר בקרב גברים מבוגרים יותר שסירבו לטיפול בסרטן הערמונית, לפי מחקר חדש והמנתח הרובוטי ד"ר דיוויד סמאדי
▪  ▪  ▪

הוכחות חדשות תומכות בחשיבות של פעולה מהירה בטיפול בסרטן הערמונית אצל חולים מסוימים. במחקר מהזמן האחרון נמצא שגברים מבוגרים יותר שנוקטים בגישה לא מרפאת לסרטן ערמונית "בסיכון נמוך" נמצאים בסיכון מוגבר לתמותה ספציפית עקב סרטן הערמונית. גיל הוא אומנם גורם חשוב בתהליך ההחלטה על הטיפול, אבל המומחה לסרטן הערמונית ד"ר דיוויד סמאדי מעודד מטופלים להסתכל בצורה רחבה יותר על התוצאות האפשריות. ד"ר סמאדי מבצע את ניתוחי ה-SMART (טכניקה רובוטית מתקדמת שהותאמה ע"י ד"ר סמאדי) שלו במרכז הרפואי "הר סיני", שם הוא משמש סגן יו"ר המחלקת לאורולוגיה וראש היחידה לרובוטיקה וכירורגיה זעיר פולשנית.
כשמדובר בטיפולים בסרטן הערמונית, יש חולים שדוחים התערבות או מסרבים לה לטובת המתנה ומעקב או מעקב פעיל, שתי גישות שנחשבות לניהול לא מרפא של המחלה. טיפולים מרפאים, לעומת זאת, כוללים ניתוחים רובוטיים, טיפול באמצעות הורמונים וטיפול בסרטן הערמונית באמצעות הקרנות.
ד"ר סמאדי, שביצע בהצלחה יותר מ-4,500 ניתוחי כריתת ערמונית רובוטיים, מעודד תוכנית של טיפולים מרפאים, שמביאה בחשבון את הגיל של כל מטופל, גורמים רפואיים תורמים ודעות אישיות. "לרוב הגברים, כולל המבוגרים יותר, יש סיכוי להתגבר על סרטן הערמונית ולשמור על איכות חיים באמצעות טיפולים מרפאים יעילים כגון ניתוחים רובוטיים" אמר.
המחקר האחרון מהתוכנית לאונקולוגיה קרינתית של הרווארד בבוסטון מופיע במהדורה המקוונת של המגזין Renal & Urology News מה-12 במרץ, [קישור]. החוקרים חקרו קבוצה של קרוב ל-28,000 גברים עם סרטן הערמונית בסיכון נמוך שנתגלה באמצעות PSA.
"אצל גברים המבוגרים יותר מהגיל החציוני (67 שנים) היו הערכות מוגברות לתמותה ספציפית עקב סרטן הערמונית כאשר טופלו מתוך כוונה לא מרפאת לעומת כוונה מרפאת. הממצא הזה לא נצפה בגברים בגיל החציוני או צעירים ממנו", לפי Renal & Urology News. כשאפיינו את הנתונים, החוקרים שמו לב לכך שקביעת דרגה נמוכה מדי של סרטן הערמונית נפוצה יותר אצל חולים מבוגרים יותר ויכולה לתרום לשיעור התמותה המוגבר.
"אמצעי האבחון הנוכחיים לא מאפשרים לנו לקבוע את השלב של סרטן הערמונית של גבר בוודאות מוחלטת", אמר ד"ר סמאדי. "לעיתים קרובות, אצל גברים מבוגרים יותר מאבחנים סרטן ערמונית בסיכון נמוך, אבל אחרי הבדיקה הקפדנית של ניתוח להסרת הערמונית, מתברר להם שהמחלה שלהם יותר מתקדמת. אם הגברים האלה היו בוחרים בניהול לא מרפא, הסרטן שלהם היה מתקדם מהר".
כריתת ערמונית רובוטית מאפשרת למנתחים כמו ד"ר סמאדי לבצע הערכה של סרטן הערמונית מכלי ראשון. בטיפולים אחרים בסרטן הערמונית, כמו טיפול בהקרנות, מסתמכים על דימות לפני הטיפול כדי לבודד את הגידול בערמונית ויש אפשרות שדרגת היקף המחלה שתיקבע תהיה נמוכה מהמציאות. בנוסף, גידולי סרטן הערמונית נבדקים אחרי הניתוח ומספקים את האנליזה הכי מוחלטת לגבי הסוג והדרגה של הגידול.
ד"ר דיוויד ב. סמאדי הוא סגן יו"ר המחלקת לאורולוגיה וראש היחידה לרובוטיקה וכירורגיה זעיר פולשנית במרכז הרפואי "הר סיני" בניו-יורק. כאורולוג ואונקולוג מומחה המתמחה באבחון וטיפול במחלות אורולוגיות, סרטן הכליות, סרטן שלפוחית השתן וסרטן הערמונית, הוא מתמחה גם בטיפולים זעיר פולשניים מתקדמים רבים בסרטן הערמונית, כולל הניתוח הרובוטי החדיש ביותר שלו, SMART (טכניקה רובוטית מתקדמת שהותאמה ע"י ד"ר סמאדי).
אתרים קשורים:
[קישור]
[קישור]
מקור: [קישור]

תאריך:  03/04/2013   |   עודכן:  03/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טיפול מרפא בסרטן הערמונית משפר שרידות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי מרון
טכנולוגיות חדשות ומגוון מוצרי עזר יוצגו במסגרת עזרטק 2013 - התערוכה לאנשים עם צרכים מיוחדים
מיכל סדן
יורם דורי
11,000 משתתפים השנה
זהר נוי
HIFU עדיין לא מאושר ע"י ה-FDA לטיפון בסרטן הערמונית. ד"ר דיוויד סמאדי, מנתח רובוטי מוביל, מדבר על טיפול HIFU ממוקד ניסיוני לסרטן הערמונית
עדי וילדר
תפעיל את הטיסות לשיקגו בימי שני, חמישי ושבת ומטוסי איירבוס: A330 -200 החל מה-1 למאי.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il